
Tootemärgistuse põhivärskendused
HTML-märgistuse prioriseerimine
Google soovitab nüüd tungivalt paigutada toote märgistus otse lehe algsesse HTML-i . See tagab, et teie tooteandmed on usaldusväärsemalt ja kiiremini indekseeritud, suurendades ostuotsingu tulemustes kuvamise võimalust.
Ärge lootke JavaScripti märgistusele
Kuigi JavaScripti kaudu loodud märgistust toetatakse endiselt, hoiatab Google võimalike probleemide eest. Lehtedel, mis kasutavad tooteandmete loomiseks JavaScripti, võib tekkida probleeme analüüsimissagedusega, mis vähendab õigeaegse indekseerimise usaldusväärsust. Võimaluse korral asetage märgistus otse HTML-i. Kui otsustate siiski kasutada JavaScripti kaudu loodud märgistust, veenduge, et teie serverid saaksid hakkama suurenenud roomikuliiklusega. Alles siis saate säilitada lehe toimivuse ja oma andmete korrektse indekseerimise.
Ainult üksikud tootelehed
Google on selgitanud, et tootemärgistuse rikkalikud koodilõigud on piiratud lehtedega, mis keskenduvad ühele tootele või selle variantidele. See tähendab, et tootekirje lehed või kategooriad ei ole täiustatud tulemuste kuvamiseks sobilikud.
Lehe struktureerimine üksikute tootelehtede rõhutamiseks parandab teie võimalusi saada rikkalikke tulemusi.
Eraldi URL-id erinevate valuutade jaoks
Mitmel turul tegutsevate e-kaubanduse jaoks soovitab Google kasutada iga valuuta jaoks eraldi URL-e. See aitab Google’il kuvada kasutaja asukoha põhjal õiget tooteteavet, parandades ostukogemust.
Autode nimekirjad
Autotööstuses tegutsejatele soovitab Google struktureeritud andmetesse lisada nii auto- kui ka tootetüübid. See kahekordne klassifikatsioon parandab autoga seotud otsingute nähtavust ja täpsust. Nende juhiste järgimine parandab teie toodete nähtavust Google’i otsingus, aidates seega tuua teie e-kaubanduse saidile rohkem sihitud liiklust.