2 min. lugemist

Google’i värskenduste tootemärgistuse juhised

Google on täiustanud oma juhiseid tootemärgistuse rakendamiseks, et suurendada otsingus ostutulemuste täpsust ja asjakohasust. Kuidas säilitada Google'i otsingutulemustes optimaalne nähtavus?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google’i värskenduste tootemärgistuse juhised
Allikas: Depositphotos

Tootemärgistuse põhivärskendused

HTML-märgistuse prioriseerimine

Google soovitab nüüd tungivalt paigutada toote märgistus otse lehe algsesse HTML-i . See tagab, et teie tooteandmed on usaldusväärsemalt ja kiiremini indekseeritud, suurendades ostuotsingu tulemustes kuvamise võimalust.

Ärge lootke JavaScripti märgistusele

Kuigi JavaScripti kaudu loodud märgistust toetatakse endiselt, hoiatab Google võimalike probleemide eest. Lehtedel, mis kasutavad tooteandmete loomiseks JavaScripti, võib tekkida probleeme analüüsimissagedusega, mis vähendab õigeaegse indekseerimise usaldusväärsust. Võimaluse korral asetage märgistus otse HTML-i. Kui otsustate siiski kasutada JavaScripti kaudu loodud märgistust, veenduge, et teie serverid saaksid hakkama suurenenud roomikuliiklusega. Alles siis saate säilitada lehe toimivuse ja oma andmete korrektse indekseerimise.

Ainult üksikud tootelehed

Google on selgitanud, et tootemärgistuse rikkalikud koodilõigud on piiratud lehtedega, mis keskenduvad ühele tootele või selle variantidele. See tähendab, et tootekirje lehed või kategooriad ei ole täiustatud tulemuste kuvamiseks sobilikud.

Lehe struktureerimine üksikute tootelehtede rõhutamiseks parandab teie võimalusi saada rikkalikke tulemusi.

Eraldi URL-id erinevate valuutade jaoks

Mitmel turul tegutsevate e-kaubanduse jaoks soovitab Google kasutada iga valuuta jaoks eraldi URL-e. See aitab Google’il kuvada kasutaja asukoha põhjal õiget tooteteavet, parandades ostukogemust.

Autode nimekirjad

Autotööstuses tegutsejatele soovitab Google struktureeritud andmetesse lisada nii auto- kui ka tootetüübid. See kahekordne klassifikatsioon parandab autoga seotud otsingute nähtavust ja täpsust. Nende juhiste järgimine parandab teie toodete nähtavust Google’i otsingus, aidates seega tuua teie e-kaubanduse saidile rohkem sihitud liiklust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+