2 min. lugemist

GPeC SUMMIT 2025: E-kaubanduse 20 aasta tähistamine Bukarestis

GPeC SUMMIT, Rumeenia ja Ida-Euroopa kõige olulisem e-kaubanduse ja internetiturunduse üritus, tähistab 2025. aasta mais oma 20. aastapäeva erakordse kahepäevase programmiga. Üritus meelitab ligi digituru eliiti, sealhulgas üle 800 C-tasandi osaleja.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
GPeC SUMMIT 2025: E-kaubanduse 20 aasta tähistamine Bukarestis
Allikas: GPeC summit

Rikkalik programm ja ülemaailmsed isiksused

Programm algab esmaspäeval, 26. mail Bukarestis BT Stupis kahe esmaklassilise meistriklassiga. Andy Crestodina, kes SEMrush’i andmetel kuulub sisuturunduse kolme suurima ülemaailmse mõjutaja hulka, viib läbi sisuturunduse ja juhtide genereerimise meistriklassi. Samal ajal tutvustab kasutaja testimise ja kasutatavuse evangelist Els Aerts õigeid UX-uuringute meetodeid. 27. mail toimub teine päev Bukaresti Rahvusteatris, kus toimub GPeCi põhikonverents, kus terve päev on pühendatud e-kaubanduse ja online-turunduse viimastele suundumustele. Konverentsiga paralleelselt toimuv GPeC Expo pakub e-kaubanduse teenusepakkujatele platvormi oma lahenduste tutvustamiseks veebipoodidele. Osalejad saavad kasutada GPeC Networking Lounge ’i ja kasutada SwapCard’i rakendust, et korraldada kohtumisi teiste osalejatega. Õhtu kulmineerub eksklusiivse GPeC Networking Soirée’ga, mis toob kokku rohkem kui 200 C-tasandi juhti valdkonna juhtivatest ettevõtetest.

Erakordne kõnelejate nimekiri

GPeCi 20. aastapäeva puhul on esinejate nimekiri muljetavaldav. Lisaks Els Aertsile ja Andy Crestodinale on kinnitatud külaliste hulka kuuluvad:

  • Scott Brinker (Hubspoti platvormi ökosüsteemi asepresident).
  • Karl Gilis (UX & CRO ekspert)
  • Michael King (SEO, sisustrateegia ja infotehnoloogia ekspert).
  • Mark Schaefer (maailma juhtiv turundusfuturist ja bestsellerite autor) ja paljud teised…

Kohalikku e-kaubandust esindavad sellised silmapaistvad tegelased nagu:

Kaks aastakümmet e-kaubanduse innovatsiooni

Alates asutamisest 2006. aastal on GPeC arenenud terviklikuks platvormiks, mis pakub lisaks konverentsidele ka haridust ja vahendeid kogu e-kaubanduse ökosüsteemile. Lisaks mais toimuvale tippkohtumisele valmistavad korraldajad ette ka sügisüritust, viivad läbi kõige keerukama e-kaubanduse võrdlusuuringu veebipoodide jaoks, korraldavad e-kaubanduse ja veebiturunduse suvekooli, esitlevad iga-aastast Rumeenia e-kaubanduse auhinda ning pakuvad kriitilisi turuandmeid iga-aastaste aruannete kaudu e-kaubandusturu olukorra kohta.

Praktiline teave

  • Esmaspäev, 26. mai 2025 – BT Stup, Bukarest: Sisuturunduse ja UX-uuringute meistriklassid
  • Teisipäev, 27. mai 2025 – Bukaresti Rahvusteater ja Aria TNB: GPeC konverents, GPeC Expo ja GPeC Networking Soirée.
  • Kogu ürituse jooksul võimaldavad spetsiaalsed kohvi- ja võrgustikupausid osalejatel suhelda teiste osalejate ja eksponentidega.

Lisateavet ürituse ja registreerimisvõimaluste kohta leiate GPeC SUMMITiametlikul veebisaidil.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+