Kuidas Aurora töötab e-kaubanduse jaoks
xAI poolt Elon Muski juhtimisel välja töötatud Aurora on õpetatud miljardeid internetifotosid. Ettevõtte ametlikus avalduses väidetakse, et tööriist suudab ustavalt järgida tekstilisi juhiseid ja on spetsialiseerunud fotorealistlikule renderdamisele. Praktikas tähendab see, et saate lihtsalt kirjeldada, millist tüüpi tootefotot vajate, ja Aurora peaks selle genereerima. Olulised elemendid, mida e-kaubanduse juhid eriti hindavad, on järgmised:
- Võime luua kvaliteetseid pilte eri kategooriates
- Reaalsete objektide ja tekstitäpne renderdamine
- Võime luua realistlikke inimportreid (kasulik elustiili-toodete pildistamiseks).
- Tulevikus lisanduvad otsesed olemasolevad pilditöötlusvõimalused
Praegused piirangud ja õiguslikud kaalutlused
Oluline on siiski meeles pidada mõningaid tööriista piiranguid. Esialgses testimises leiti probleeme mõne detaili kujutamisega; näiteks ei näidatud sageli korralikult käte sõrmi. E-kaubanduse operaatorite jaoks on üsna oluline ka õiguslik pool. Aurora poolt loodud avalike isikute ja kaubamärkide pildid võivad tekitada võimalikke autoriõigusega seotud probleeme. Enne selliste toodetud piltide kasutamist kaubanduslikus suhtluses tuleks juriidilisi küsimusi põhjalikult kaaluda.
Teenus on praegu saadaval ainult valitud riikides, kuid xAI sõnul peaks see nädala jooksul laienema ülemaailmselt.
Hiljem lisatakse olemasolevate piltide redigeerimise funktsioon, mis võiks olla eriti huvitav e-poodidele, kellel on vaja kiiresti oma tootefotosid muuta.