2 min. lugemist

Gruusia 15,8%-line kasvutempo ületab Euroopa e-kaubanduse prognoosi

Huvitav suundumus Euroopa e-kaubanduse arengus 2028. aasta suunas ilmneb EcommerceDB platvormi kõige värskemast analüüsist. Tõeline kasvupotentsiaal liigub mandri ida- ja lõunaosasse, isegi kui sellised väljakujunenud suurriigid nagu Ühendkuningriik ja Saksamaa hoiavad oma kindlat positsiooni.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gruusia 15,8%-line kasvutempo ületab Euroopa e-kaubanduse prognoosi
Allikas: Depositphotos

Gruusia: Gruusia: Ootamatu pioneer digitaalses ümberkujundamises

Analüüsi kõige olulisem järeldus on, et Gruusia on kujunemas Euroopa kõige kiiremini kasvavaks e-kaubandusturuks, mille prognoositav aastane kasvumäär (CAGR) on 15,8% aastatel 2024-2028. Praeguse 127 miljoni USA dollari suuruse tuluga 2024. aastal on see suhteliselt väike turg teel, et saavutada 2028. aastaks 228 miljonit USA dollarit. Eeldatakse, et riigi online-müük kasvab praeguselt 7,9%-lt 12,4%-le. See märkimisväärne kasv on tingitud kolmest peamisest tegurist:

  • noor elanikkond (keskmine vanus 38,1 aastat)
  • kasvav digitaalne infrastruktuur
  • arenev majanduslik alus, mille SKP on 30,5 miljardit dollarit (2023).
Georgia is expected to growth

Source: ECDB

Malta ja Bulgaaria: edasi

Ka muudel väiksematel Euroopa turgudel on palju lubadusi. Malta 11,3 % CAGRiga ja Bulgaaria 13,6 % CAGRiga pakuvad täiendavaid ahvatlevaid väljavaateid e-kaubanduse investoritele. Mõlemat turgu iseloomustab madal, kuid kiiresti kasvav internetimüügi osakaal; Malta prognoosib 4,9 % kasvu, Bulgaariaaga 3,3 % kasvu.

Pürenee poolsaar: Kaks erinevat arengunarratiivi

Intrigeeriv kontrast on Portugali ja Hispaania võrdlus. Portugali kasvutempo on aeglasem (8,6%), samas kui Hispaania näitab tugevat CAGRi (10,1%).Kui Portugali turul on stabiilsem, kuid aeglasem kasvutempo, siis Hispaania turg saab kasu eelkõige selliste suurlinnade nagu Madrid ja Barcelona kiirest digiteerimisest.

Investeerimisväljavaated

Need arvud näitavad investorite ja e-kaubanduse ettevõtete omanike jaoks selget mustrit: kontinendi ida- ja lõunaosa pakuvad parimaid võimalusi eksponentsiaalseks kasvuks, kuigi traditsioonilised Lääne-Euroopa turud on endiselt stabiilsed. Järgmise põlvkonna e-kaubanduse liidrid saavad tänu kasvavale digitaalsele infrastruktuurile, noorele elanikkonnale ja kasutamata turgudele luua ideaalse keskkonna. Nende EcommerceDB prognooside kohaselt on Euroopa e-kaubandustööstus jõudmas uude kasvuetappi, kusjuures Ida- ja Lõuna-Euroopaarenevad turud on peamised kasvumootorid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+