3 min. lugemist

GTM tagi laadimise uuendus: olulised muudatused E-kaubanduse konversiooni jälgimiseks

Kas olete saanud e-kirja muudatuste kohta, kuidas Google Tag Manager (GTM) laeb Google Ads ja Floodlight sildid alates 10. aprillist 2025? See uuendus võib mõjutada konversioonijälgimist, remarketingi ja seda, kuidas te GTM-is sildid haldate. Mis täpselt muutub, miks see toimub ja mida peaksite tegema? Vaatame lähemalt.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
GTM tagi laadimise uuendus: olulised muudatused E-kaubanduse konversiooni jälgimiseks
Allikas: Depositphotos

Seni saadeti Google Tag Manageris sündmused Google Ads ja Floodlight teenustele ka ilma Google Tagi eelneva selgesõnalise laadimiseta. See töötas, kuid ei olnud ideaalne – mõned tagi seaded ei olnud lubatud või võis tekkida andmekaotus. 10. aprillist 2025 muutub GTM nii, et kui Google Tag ei ole juba lehel, siis laeb süsteem selle automaatselt enne sündmuste saatmist. Selle uue mehhanismi eesmärk on tagada usaldusväärsem mõõtmine ja parem järjepidevus andmete töötlemisel.

Millist mõju avaldab see GTMi uuendus?

  • Usaldusväärsem konversioonide jälgimine – GoogleAds-i konversioonid on täpsemad, sest märgised laaditakse enne andmete saatmist korralikult.
  • Täiustatud funktsioonide automaatne aktiveerimine –kui olete Google Ads/Floodlight’i seadetes aktiveerinud Enhanced Conversions või User-Provided Data (UPD ), aktiveerib uus mehhanism need automaatselt.
  • Vähem “vaikivaid” vigu – GTMparandas varem puuduvaid Google’i märgiseid ilma täieliku seadistamiseta, mis võisid põhjustada vastuolulisi tulemusi.
  • Võimalikud viivitused sündmuste saatmisel – kunaGoogle Tag peab nüüd enne sündmuste saatmist laadima, võib see mõnel juhul põhjustada kergeid viivitusi (nn võistlustingimused).

Mida on vaja teha?

1. Kontrollige, kas teie Google Tag on GTM-is õigesti seadistatud.

Kuigi GTM laeb Google Tagi nüüd automaatselt, on soovitatav lisada see käsitsi, et omada täielikku kontrolli selle konfiguratsiooni üle ja vältida siltide automaatset “fikseerimist”.

2. Kontrollige kasutaja poolt pakutavate andmete (UPD) seadeid

Kui kasutate Google Adsis või Floodlightis täiustatud konverteerimist, võib GTM hakata automaatselt kasutajaandmeid (nt hashed emailid) koguma. Kui te seda ei soovi, kontrollige oma seadeid ja lülitage UPD välja.

3. Testige muudatust eelnevalt

Parim viis ebameeldivate üllatuste vältimiseks on luua test GTM-i konteiner koos Google Tag’iga ja kontrollida, kuidas see käitub sündmuste saatmisel.

Mis ei muutu?

See uuendus ei mõjuta GA4-i, vaid ainult Google Ads ja Floodlight. Teie GTM-konteinerisse ei lisata uusi silte – GTM lihtsalt laeb Google Tagi automaatselt võrgupäringuna. Uuendus ei mõjuta küpsiste nõusolekut. Kui teil on GTM-is nõusoleku haldamine seadistatud, siis Google Tagi automaatne laadimine järgib neid seadeid. See muudatus on tegelikult automaatne lahendus varasemale probleemile, kus sündmusi võis saata ilma Google Tagi eelneva laadimiseta. Siiski ei tohiks e-kaubandusettevõtted ja turundusagentuurid lihtsalt passiivselt oodata –Google Tagi käsitsilisamine GTM-i konteinerisse ja UPD-seadete kontrollimine on soovituslikud sammud. Kui haldate GTM-i e-kaubanduse saidi jaoks või töötate turundusagentuuris, on aeg oma seadeid kontrollida. Need sammud aitavad teil vältida ootamatuid tüsistusi konversioonijälgimises pärast 10. aprilli.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+