2 min. lugemist

Häältehnoloogia muudab e-kaubanduse turundust: Z-põlvkond on teerajajaks

E-kaubanduse turundus areneb kiiresti ja hääletehnoloogiast on saamas nii tarbijate kui ka kaupluste jaoks muutev vahend. Hiljutisest uuringust selgub, et märkimisväärne osa globaalsetest ostjatest on seda uuenduslikku lähenemist veebiostudele omaks võtnud.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Häältehnoloogia muudab e-kaubanduse turundust: Z-põlvkond on teerajajaks
Allikas: Depositphotos

“How the World Does Digital”, PYMNTS Intelligence’i uuring 2024, pakub huvitavat analüüsi hääljuhtimisega ostmise aktsepteerimise kohta mitme põlvkonna seas. Uuringu kohaselt, mille käigus küsitleti üle 67 000 tarbijaid 11 riigist, mis moodustavad üle poole maailma SKPst, kasutab 17,9% kogu elanikkonnast vähemalt kord nädalas vähemalt korra kõnetehnoloogiat ostude tegemiseks. Kuid põlvkondade vaheline lõhe maalib keerulisema pildi, kusjuures nooremad tarbijad on selle e-kaubanduse turunduse ümberkujundamise eesotsas. Z-generatsioon on juhtiv, sest hämmastavad 30,4% selle liikmetest teeb iganädalaselt häälega oste. Selle tehnoloogiaga kursis oleva rühma hääljuhtimisega ostmise populaarsus on muutmas e-kaubanduse turundusmeetodeid.

Source: PYMNTS Intelligence

Kaugel maha ei jää sellest 27,6%-lise iganädalase häälostude kasutamise määraga millenniumiõpilased. Digitaalsed põliselanikud on selle tehnoloogia usinalt oma hektilisse päevakavasse lülitanud, pakkudes e-kaubanduse turundajatele suurepärast võimalust seda laienevat turgu ära kasutada.Vanemad põlvkonnad kasutavad palju madalamaid määrasid. Vaid 6,8% beebibuumi vanematest kasutab kõnetehnoloogiat iganädalaselt ostude tegemiseks; X-põlvkond kasutab seda 14,9% nädalas. See põlvkondade vaheline erinevus rõhutab vajadust kohandada e-kaubanduse turundusstrateegiaid mitmetele vanuserühmadele. Kasvav häälkaubandus muudab kogu ostukogemust, mitte ainult lihtsust. Edasiminek kontekstiteadlikkuse ja loomuliku keeletöötluse vallas on tõstnud häälevõimekuse põhilisest “ülesandepüstitajast” intuitiivsemaks, inimesele sarnanevaks kogemuseks. On ilmselge, et häältehnoloogia arenedes peavad e-kaubanduse turundusplaanid muutuma, et vastata tarbijate eelistustele, eriti seda suundumust juhtivate nooremate põlvkondade omadele. Jaemüüjad ja turundajad, kes kasutavad tõhusalt hääljuhtimisega ostu sooritamist oma digitaalsetes plaanides, saavad tõenäoliselt konkurentsieelise kiiresti arenevas veebipõhises jaemüügikeskkonnas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+