2 min. lugemist

Hinnavõrdlused Axel Springeri all lõppevad Google’i vähese nähtavuse tõttu

Axel Springer, üks Euroopa juhtivaid kirjastuskontserne, lõpetab selle kuu lõpuks oma kaubanduskontseptsioonide ja poeallikate tegevuse. Sulgemine on suuresti tingitud vähenenud nähtavusest Google'is.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Hinnavõrdlused Axel Springeri all lõppevad Google’i vähese nähtavuse tõttu
Allikas: Depositphotos

.

Taust ja kontekst

  • Ladenzeile on hinnavõrdlusmootor, mille asutas 2008. aastal Rocket Internet. Sellel on oluline roll Saksamaa ja Austria e-kaubanduse valdkonnas. Rocket Internet on ka selliste kaubamärkide taga nagu Zalando, Delivery Hero ja HelloFresh.
  • Idealo on samuti Saksa hinnavõrdlusportaal, mis tegutseb mitmel Euroopa turul. See on tegutsenud alates 2000. aastast ja sellest on saanud Euroopa suurim ostu- ja hinnavõrdlusplatvorm.
  • Shopalike tegutseb samuti hinnavõrdlusportaalina, kuid on ka veebipõhine ostuplatvorm, mis keskendub sellistele kategooriatele nagu rõivad, kingad, kotid, ehted ja spordikaubad. Shopalike’i ärimudel põhineb mitme veebipoe toodete koondamisel. Tegemist ei ole turuplatsiga traditsioonilises mõttes, kus mitmed müüjad oma tooteid loetlevad, vaid veebipõhise ostuplatvormiga, mis koondab erinevate veebimüüjate tooteid ning võimaldab klientidel hindu võrrelda ja leida parimad pakkumised. See tegutseb kümnes Euroopa riigis.

Axel Springer omandas Ladenzeile 2011. aastal ja integreeris selle oma olemasoleva võrdlusportaaliga Idealo. Ladenzeile ja Shopalike lõpetavad aga oma tegevuse 30. juunil. Otsus puudutas 70 töötajat, kes said lahkumispaketi.

Strateegilised muudatused

Oluline tegur otsuse tegemisel onvähenenud võime meelitada Google’i liiklust. Võrdlussaitidel on olnud probleeme nähtavusega sellel platvormil, mis mõjutab nende liiklust ja tulusid. Platvormid on varem kommenteerinud oma ebasoodsat olukorda Google’is.

Source: Omr.com

OMR portaal on avaldanud Ladenzeile.de nähtavuse arengu Google’is vastavalt SEO tööriistale Sistrix. Axel Springer on nüüd otsustanud keskenduda Idealo’le. Ettevõte loodab, et eelseisev digitaalsete turgude seadus aitab võrdsustada mänguruumi ja suurendada võrdlusteenuste kasumlikkust.

Mida see tähendab kodumaise e-kaubanduse jaoks?

Välismaiste võrdlusteenuste sulgemine ei mõjuta tõenäoliselt otseselt muud Euroopa e-kaubandust. Siiski näitab see näide, kui oluline on mitmekesistada liiklusallikaid. Axel Springeri otsus keskenduda Idealole viitab strateegiale, mille kohaselt keskendutakse põhilistele, kasumlikele äridele. Hinnavõrdlussaitidel on veel lootust tänu Euroopa digitaalsele turundusseadusele, mis võib avada võrdlussaitidele uusi võimalusi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+