
Teenused juhivad Hollandi e-kaubanduse kasvutrende
Suurim asi, mis pani Hollandi e-kaubanduse kasvama, olid teenused, mis kasvasid 13%. Tervise- ja kahjukindlustus tõusis tohutult 27% ning kasvas ka piletimüük saitidele ja üritustele. Osaliselt oli see tingitud sellest, et olümpiamängud olid tulemas Prantsusmaale.
Kulutused kaupadele püsisid üsna stabiilsed, kasvades vaid 1%, kuid ostetud kaupade arv vähenes 4%. Mõnes kategoorias, nagu kingad ja isiklik elustiil ning toit/toidulähedased toidud, langes 11%.
Mitmekesised veebikulutused kategooriate lõikes
Veebiostude protsent, mida inimesed teevad, muutub kategooriate vahel palju. Enamasti ostavad inimesed kaupade asemel teenuseid veebist.
Näiteks ainult 8% toidu lähedal asuvatele kulutustest toidule ja jookidele toimub veebis, mis vähendab kogu keskmist. Kui see kategooria välja jätta, kulutavad tarbijad 37% oma jaemüügitulust veebiostudele.

Source: Thuiswinkel
Piiriülene ostlemine: tõusev trend Hollandi e-kaubanduses
Väljaspool Hollandit tehtud müük on kasvanud 6% võrra 20,3 miljonini, mistõttu on piiriülene ostlemine tõusuteel. Hiina veebipoed on saanud väga kuulsaks. Kokku kulutasid inimesed välismaistes e-poodides 16% rohkem ehk 2,3 miljardit eurot.
2024. aasta esimesel poolel ostsid hollandlased Hiinast 6 miljonit asja. Iga ost maksis keskmiselt 41 eurot, mis on palju vähem kui Hollandi (101 €) või teiste Euroopa riikide (110 €) keskmine.
Mobiilsed kulutused ja makseviisid
Need kasvavad suundumused Hollandi e-kaubanduses näitavad, kuidas veebipoed Hollandis muutuvad, kusjuures teenused ja piiriülesed ostlemine muutuvad üha olulisemaks.