E-kaubanduses on kiirus täiesti õigustatult kuningas. Küsige Amazonilt, kes tänu välkkiirele kohaletoimetamisele on haaranud suure osa turuosast. Kas soovite ikka veel mängus olla? Sa pead liikuma selle kiirusega. Siin on kasulik pragude tellimuste täitmise meeskond; HR vastutab selle unistuste meeskonna kokkupanemise eest.
Kuidas saavad personalijuhid siis säilitada sumisevat e-kaubanduse tööjõudu? Siin on siseringi kühvel:
- Palka nutikas; ärge katke ainult istekohti. Otsige seda maagilist segu ajendist, teadmistest ja võimetest. Päeva lõpuks tasub see end ära.
- Jälgige jõudlust; Regulaarsed sisseregistreerimised lähevad kaugemale lihtsalt bürokraatlikust kastikese linnukese tegemisest. Need on teie radarid tähtede tuvastamiseks ja probleemide lahendamiseks enne nende spiraali
- Rahulolevad töötajad on produktiivsed. Mitte raketiteadus siin. Töötajate motivatsiooni ja lojaalsuse hoidmine sõltub enamasti boonustest, mõistlikust vabast ajast ja draamavabast keskkonnast
- Näidake neile raha; Konkurentsivõimeline palk ei ole mitte ainult tore, vaid ka väga oluline. Kui palgad ei vasta tööstusharu normidele, peab hr esindama mõistuse häält.
E-kaubanduses on teie meeskond teie salarelv. Olenemata sellest, kas nad pakivad kaste või loovad teie saidi, loeb iga positsioon. Ja HR-i ülesanne on hoida seda mitmekesist meeskonda tulistamas kõiki silindreid.
Personalitöö e-kaubanduses tähendab sellise keskkonna loomist, kus loovus õitseb, tõhususe reeglid ja klientide rõõm on alati lõpptulemus , mitte ainult personalijuhtimine.
Õppige seda ja teil on elav digitaalne ökosüsteem, mis on valmis sisenema e-kaubanduse turundusruumi , mitte ainult heasse veebipoodi.