3 min. lugemist

Igakanaliline jaemüügistrateegia: Füüsiliste kaupluste ühendamine mobiilsete ostukogemustega

Hoolimata e-kaubanduse kasvust, on kauplused endiselt domineerivaks ostukanaliks USAs. Prognooside kohaselt toodavad need 2025. aastaks üle 6,3 triljoni dollari suuruse tulu. Kuid pelgalt poe avamisest ei piisa nende positsiooni säilitamiseks. Tervikliku kõikehõlmava jaemüügistrateegia väljatöötamine on muutunud tänapäeva turul ellujäämiseks hädavajalikuks. Kuidas saab traditsiooniline ostlemine, mis on olnud meiega juba sadu aastaid, kohaneda uute ostuharjumustega?

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Igakanaliline jaemüügistrateegia: Füüsiliste kaupluste ühendamine mobiilsete ostukogemustega
Allikas: Depositphotos

Peamine trend on füüsilise ja digitaalse maailma ühendamine. Mäletate veel neid päevi, mil müüja tuli teile riidepoodi sisenedes vastu ja soovis teid aidata valikut teha? Tänapäeval saadavad meid nutitelefonid. Z-põlvkond teab seda eriti hästi. Nad jõuavad poodi nutitelefonid käes ja kasutavad rakendusi mitte ainult poes navigeerimiseks, vaid ka hindade võrdlemiseks, allahindluste otsimiseks ja arvustuste lugemiseks – otse seal, riiulite vahel. Kui kaubamärgid ei kohandu selle uue kliendikäitumisega, riskivad nad, et kaotavad nende tähelepanu otsustaval hetkel.

Igakanaliline jaemüügistrateegia: Mobiilirakendused kui poe assistent

Mobiilirakendustel on veel üks eelis poeassistentide ees: nad saavad kasutada personaliseerimist. EMARKETERi juhendis ” Digitalising the In-Store Experience ” on märgitud, et kuni pooled kliendid kasutavad rakendusi parimate hindade leidmiseks. Samal ajal hindab üle 60% personaalseid sooduspakkumisi.

Integreeritud püsikliendiprogrammidega rakendused on muutunud peaaegu oluliseks vahendiks kordusmüügi ja kliendiandmete kogumise jaoks.

Sellest hoolimata jääb hind otsustavaks teguriks. 81% täiskasvanud ameeriklaste jaoks on see jaemüüja valikul kõige olulisem kriteerium. Sellised funktsioonid nagu reaalajas hinnavõrdlus või digitaalsed vautšerid ei ole enam eelis, vaid standard.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Jaemüügimeedia siseneb kauplusesse

Kuigi kulutused kauplusesisesele jaemüügimeediale kasvavad USAs kiiresti, sõltub nende kasulikkus peamiselt sellest, kas kauplused suudavad kasutada digitaalseid elemente nii, et need ei segaks kliente, vaid aitaksid neid ostlemisel. Kliendid ei soovi häirivaid reklaame kaupluse ruumides – nad ootavad asjakohast ja kasulikku teavet. Digitaalsed ekraanid, mis näitavad kehtivaid sooduspakkumisi, toodete kättesaadavust või kaupluse navigeerimist, pakuvad lisaväärtust. Kauplustel on võimalus luua klientidega kontakt otse riiuli juures, otsustamise hetkel. Interaktiivsed väljapanekud, heliteated või ostukogemuse mängulisus (nt preemiad toodete skaneerimise eest) on vahendid, mis ühendavad füüsilise keskkonna digitaalse keskkonnaga.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Kogemus, mitte ainult tõhusus

Kuigi tehnoloogiad lihtsustavad ostuprotsessi, on kauplused endiselt väärtuslikud kui ruumid, kus kliendid saavad kogeda inspiratsiooni ja kasutada kõiki oma meeli. Veebikeskkond ei saa seda täielikult asendada, isegi kui on olemas sellised funktsioonid nagu virtuaalsed riietusruumid või maagilised peeglid. Kaasaegsed elemendid, nagu iseteeninduskassad või intelligentsed ostukärud, võivad kiirendada ja parandada ostukogemust, kuid ainult siis, kui need ei häiri kliendi loomulikku rütmi ja mugavust. Tulevik ei ole lihtsalt ei online ega offline. See on mõlema kombinatsioon – ühendatud kõikehõlmavaks kogemuseks, nii et need tugevdavad üksteist.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+