2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
Allikas: Depositphotos

Loovtööriistade täiustamiseks tehisintellekti kasutuselevõtt

Platvorm on lubanud oluliselt muuta oma vahendeid loovuse osas.

“Instagram loodi tegelikult selle peale, et igaüks saaks jagada midagi loomingulist, mille üle ta on uhke, ja nii tahame seda kahekordistada, tagades, et meie loovtööriistad on üleüldiselt parimad, mida nad praegu ei ole,” ütleb Mosseri

. Ta rõhutab, et AI-tehnoloogiad parandavad nende praeguseid vahendeid, et aidata loojatel toota kõrgema kaliibriga sisu. Instagram hakkas eelmise aasta aprillis eelistama väiksemaid loojaid sisuagregaatoritele, millele järgnesid olulised algoritmilised muudatused.

Sõnumite saatmine tõuseb peamiseks viisiks sisu jagamiseks

Teine oluline sammas on kasutajate suhtlemine. Üllataval kombel on platvormi peamine kanal sisu jagamiseks nüüd sõnumite saatmine. See uuring muudab tavapäraste edumõõdikute käsitlust; otsene suhtlus muutub olulisemaks kui meeldimised ja jälgijad.

“Sõpradega suhtlemise osas kahekordistame sõnumitevahetust, mis muide on tänapäeval peamine viis, kuidas inimesed Instagramis jagavad, kuigi paljud inimesed ei mõtle meist nii,” ütles Mosseri, viidates sõnumitevahetuse rõhuasetusele platvormil.

On huvitav, et üle poole Instagrami feedide sisust pärineb tehisintellekti soovitustest, eriti Reels’i formaadist, arvestades hiljutisi muudatusi Meta poliitikates seoses vastuvõetava kõne ja faktikontrolliga. Mosseri sõnul kavatseb platvorm katsetada kasutajate jaoks uudseid suhtlemisviise.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

Sisu edufaktorid muutuvad koos kasutajakäitumisega

Kuigi on veel ebaselge, kuidas liigitada tehisintellekti abil loodud sisu, peaksid sisu loojad jätkuvalt seadma prioriteediks originaalsuse. Uuringute kohaselt läheb kõige tõenäolisemalt viiruslikuks ja suurendab konversioone see sisu, mis tekitab domineerimise, erutuse ja naudingu tundeid. Need muudatused langevad kokku suure muutusega sotsiaalmeedia kasutajate käitumises, mis liigub privaatsemate sisu jagamise meetodite suunas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+