
Loovtööriistade täiustamiseks tehisintellekti kasutuselevõtt
Platvorm on lubanud oluliselt muuta oma vahendeid loovuse osas.
“Instagram loodi tegelikult selle peale, et igaüks saaks jagada midagi loomingulist, mille üle ta on uhke, ja nii tahame seda kahekordistada, tagades, et meie loovtööriistad on üleüldiselt parimad, mida nad praegu ei ole,” ütleb Mosseri
. Ta rõhutab, et AI-tehnoloogiad parandavad nende praeguseid vahendeid, et aidata loojatel toota kõrgema kaliibriga sisu. Instagram hakkas eelmise aasta aprillis eelistama väiksemaid loojaid sisuagregaatoritele, millele järgnesid olulised algoritmilised muudatused.
Sõnumite saatmine tõuseb peamiseks viisiks sisu jagamiseks
Teine oluline sammas on kasutajate suhtlemine. Üllataval kombel on platvormi peamine kanal sisu jagamiseks nüüd sõnumite saatmine. See uuring muudab tavapäraste edumõõdikute käsitlust; otsene suhtlus muutub olulisemaks kui meeldimised ja jälgijad.
“Sõpradega suhtlemise osas kahekordistame sõnumitevahetust, mis muide on tänapäeval peamine viis, kuidas inimesed Instagramis jagavad, kuigi paljud inimesed ei mõtle meist nii,” ütles Mosseri, viidates sõnumitevahetuse rõhuasetusele platvormil.
On huvitav, et üle poole Instagrami feedide sisust pärineb tehisintellekti soovitustest, eriti Reels’i formaadist, arvestades hiljutisi muudatusi Meta poliitikates seoses vastuvõetava kõne ja faktikontrolliga. Mosseri sõnul kavatseb platvorm katsetada kasutajate jaoks uudseid suhtlemisviise.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Sisu edufaktorid muutuvad koos kasutajakäitumisega
Kuigi on veel ebaselge, kuidas liigitada tehisintellekti abil loodud sisu, peaksid sisu loojad jätkuvalt seadma prioriteediks originaalsuse. Uuringute kohaselt läheb kõige tõenäolisemalt viiruslikuks ja suurendab konversioone see sisu, mis tekitab domineerimise, erutuse ja naudingu tundeid. Need muudatused langevad kokku suure muutusega sotsiaalmeedia kasutajate käitumises, mis liigub privaatsemate sisu jagamise meetodite suunas.