
Rõhuasetus jagatavusele
Instagrami sotsiaalvõrgustike juht Adam Mosseri rõhutas ise jagatava sisu tähtsust. Arvestades kasutajate kaasamise märkimisväärset suurenemist otsesõnumite kaudu, on Instagram otsustanud eelistada sisu, mis levib sõnumite kaudu. Mosseri soovitab loojatel loomulikult integreerida jagatavus oma sisusse. Seda nihet rõhutab uus “saadetud” vaatearv, mida Instagram pärast aasta aega kestnud testimist laiemalt kasutusele võtab.
“Loojana ei tohi seda sundida, kuid kui saate, mõelge sisu loomisel sellele, et inimesed tahaksid seda saata sõbrale, kellelegi, kellest nad hoolivad, ja see aitab teil aja jooksul suurendada leviala.
” Jagamist soodustava sisu loomiseks on oluline mõista kasutajate käitumise taga olevaid vallandajaid. Ja need on emotsioonid.
Kuidas kasutada oma strateegias uusi elemente:
- Inspireeri ja lõbusta: Keskenduge inspireeriva, huvitava ja naljaka sisu loomisele. Positiivset sisu, mis tekitab imetlust ja rõõmu, jagatakse tõenäolisemalt.
- Emotsionaalne side: Lisage üllatuselemendid, et suurendada oma sisu positiivset emotsionaalset mõju ja suurendada selle jagamise tõenäosust.
- Ühine eesmärk: Meta soovib edendada kasutajate positiivseid kogemusi. Sisu vastavusse viimine nende eesmärkidega võib aidata suurendada kaasatust.
Pikemate rullide levitamine
Sotsiaalvõrgustik Instagram on samuti selgitanud oma seisukohta pikemate reelide levitamise kohta. Vaatamata esialgsetele ebaselgustele kinnitas platvorm, et kuigi kasutajad võivad postitada Reels, mis on pikemad kui 90 sekundit, ei soovitata pikemaid klippe Explore või Reels sektsioonides. Ühest küljest lihtsustab Instagram üleslaadimise protsessi, kuid mõjutab oluliselt potentsiaalset ulatust. Platvorm kaitseb end uuringutulemustega, mis näitavad, et kasutajad eelistavad nendes soovitusruumides lühemaid klippe. Pikem sisu kipub lihtsalt vähendama üldist kaasatust.