
View Rate saabub
Üks olulisemaid uuendusi on View Rate’i mõõdik, mis näitab , kui suur osa vaatajatest vaatas videot kauem kui kolm sekundit. Seda tulemust võrreldakse teie teiste videote keskmise vaatajakäitumisega.
See aitab teil kindlaks teha, kas konkreetne video säilitas tähelepanu paremini või halvemini kui tavaliselt.
Vaadete areng aja jooksul
Teine oluline uuendus on Views Over Time, mis annab üksikasjalikuma ülevaate sellest , kuidas publiku kaasatus areneb. Võimalus filtreerida andmeid jälgijate ja suvaliste profiilide vahel, kes teie sisu vaatasid, lisab veel ühe taseme publiku segmenteerimiseks.
Vaataja jäämise mustrite mõistmine võimaldab brändidel oma sõnumit ja visuaalset stiili paremate tulemuste saavutamiseks kohandada.
Uued näpunäited video tulemuslikkuse parandamiseks
Instagram on kasutusele võtnud uue Reelsi tulemuslikkuse nõuannete osa, mis annab kiire ülevaate üksikute videote tulemuslikkusest. See peaks aitama tuvastada, millised formaadid ja teemad huvitavad publikut kõige rohkem.
Mida toob Instagram ja selle uued mõõdikud?
Instagram on rõhutanud, et kõige olulisem tegur videote ulatuse suurendamisel on üldine vaatamisaeg. Mida kauem jääb vaataja video juurde, seda paremini Instagrami algoritm seda hindab ja levitab.
Nüüd on aeg keskenduda kaasahaarava sisu loomisele, mis hoiab vaataja tähelepanu võimalikult kaua.
Neid uuendusi kasutades saavad kaubamärgid tuvastada elemendid, mis hoiavad publikut vaatamas, optimeerida loomingulisi strateegiaid vaatamisaja maksimeerimiseks ning mõista paremini nii jälgijate kui ka potentsiaalsete uute klientide eelistusi.
Kuna Instagram eelistab üha enam videosisu, on need uued mõõdikud üliolulised kaasatuse suurendamisel ja publiku laiendamisel või müügi toetamisel.