2 min. lugemist

Instagram tutvustab uusi mõõdikuid

Instagram jätkab oma analüüsitööriistadetäiustamist, et aidata sisu loojatel - ja seega ka e-kaubanduse brändidel - maksimeerida publiku kaasamist. Platvorm on kasutusele võtnud uued Reels-mõõdikud, mis võimaldavad ettevõtetel paremini mõista publiku käitumist ja optimeerida sisu, et saavutada maksimaalne levik ja konversioonid.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Instagram tutvustab uusi mõõdikuid
Allikas: Depositphotos

View Rate saabub

Üks olulisemaid uuendusi on View Rate’i mõõdik, mis näitab , kui suur osa vaatajatest vaatas videot kauem kui kolm sekundit. Seda tulemust võrreldakse teie teiste videote keskmise vaatajakäitumisega.

See aitab teil kindlaks teha, kas konkreetne video säilitas tähelepanu paremini või halvemini kui tavaliselt.

Vaadete areng aja jooksul

Teine oluline uuendus on Views Over Time, mis annab üksikasjalikuma ülevaate sellest , kuidas publiku kaasatus areneb. Võimalus filtreerida andmeid jälgijate ja suvaliste profiilide vahel, kes teie sisu vaatasid, lisab veel ühe taseme publiku segmenteerimiseks.

Vaataja jäämise mustrite mõistmine võimaldab brändidel oma sõnumit ja visuaalset stiili paremate tulemuste saavutamiseks kohandada.

Uued näpunäited video tulemuslikkuse parandamiseks

Instagram on kasutusele võtnud uue Reelsi tulemuslikkuse nõuannete osa, mis annab kiire ülevaate üksikute videote tulemuslikkusest. See peaks aitama tuvastada, millised formaadid ja teemad huvitavad publikut kõige rohkem.

Mida toob Instagram ja selle uued mõõdikud?

Instagram on rõhutanud, et kõige olulisem tegur videote ulatuse suurendamisel on üldine vaatamisaeg. Mida kauem jääb vaataja video juurde, seda paremini Instagrami algoritm seda hindab ja levitab.

Nüüd on aeg keskenduda kaasahaarava sisu loomisele, mis hoiab vaataja tähelepanu võimalikult kaua.

Neid uuendusi kasutades saavad kaubamärgid tuvastada elemendid, mis hoiavad publikut vaatamas, optimeerida loomingulisi strateegiaid vaatamisaja maksimeerimiseks ning mõista paremini nii jälgijate kui ka potentsiaalsete uute klientide eelistusi.

Kuna Instagram eelistab üha enam videosisu, on need uued mõõdikud üliolulised kaasatuse suurendamisel ja publiku laiendamisel või müügi toetamisel.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+