4 min. lugemist

Internetipõhise kauplemiskoha ostutrendid ja e-kaubanduse tarbijakäitumine

Digital Commerce 360 ja Bizrate Insightsi uus uuring näitab huvitavaid mustreid selle kohta, kuidas inimesed USA-s veebis sisseoste teevad. 1,017 inimese küsitlus heidab valgust tarbijate motivatsioonidele, eelistustele ja muredele seoses internetipõhiste kauplemiskohtade ostmisega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Internetipõhise kauplemiskoha ostutrendid ja e-kaubanduse tarbijakäitumine
Allikas: Depositphotos

Millised on veebituru ostutrendid tänapäeval? Paljud inimesed ostavad asju turgudelt. Umbes 30,9% vastanutest ostab midagi paar korda kuus ja umbes 20,1% ostab midagi paar korda nädalas. Inimesed, kes vastasid, ütlesid, et nad kasutavad Interneti-turge; ainult 0.69% ei olnud kindel, kui sageli nad neid kasutavad.Online Marketplace Shopping Trends: A significant portion of consumers are frequent marketplace shoppers, with 30.09% buying a few times a month and 20.16% making purchases a few times a week.

Turuplatsi ostuharjumused

Enamik inimesi (78.1% vastanutest) on ostnud midagi kolmanda osapoole Amazoni müüjalt. 35.2% Amazoni ostjatest ei olnud kindlad, kas nad on pärit ettevõttest või turumüüjalt. Umbes kolmandik vastanutest (32.84%) ütles, et nad ostaksid pigem otse Amazonist kui kolmanda osapoole müüjalt.

Küsitluses vaadeldi ka internetipõhiste kauplemiskohtade ostutrende teistel saitidel, millel on turud. 38.05% vastanutest oli ostnud midagi Walmarti turult ja 37.56% oli ostnud midagi muult Ameerika turult kui Amazon, eBay või Walmart. 27.53% ostjatest on käinud spetsiaalsetel saitidel nagu Etsy ja Newegg ning 28.12% on ostnud midagi Hiina saidilt nagu Tmall või AliExpress.

Üldiselt tundub, et toodete kättesaadavus on päris hea; Ainult 13,37% vastanutest ütles, et neil on probleeme sellega, et asjad saavad otsa või tulevad liiga aeglaselt. Vähem kui 6,78% neist, kes vastasidvaledele või eksitavatele asjadele.

Online Marketplace Shopping Trends: Amazon dominates the marketplace landscape, with 75.81% of surveyed consumers having bought from third-party sellers on the platform.

 

Ostutrendid ja e-kaubanduse tarbijakäitumine

Inimestel on turgude kohta erinevad ideed. Vastanutest 21.53% ütles, et hinnad on madalamad kui teistel ostusaitidel, ja 16.52% ütles, et tasud, mis sisaldavad saatmist, on samuti madalamad. 19.37% klientidest meeldisid turuplatsid paremini kui teised kauplused , sest neil oli rohkem kaupu.

21.14% klientidest ütleb, et nad kasutavad 2024. aastal turge rohkem, samas kui 58.11% ütleb, et nad ostavad neis asju samal tasemel. Kui tegemist on ostlemisega, on vanus väga oluline. Tuleval aastal ostavad nooremad inimesed suurema tõenäosusega rohkem. Kuna 52,61% vastanutest ütles, et paremad hinnad on suur põhjus, on hind endiselt peamine põhjus, miks inimesed valivad turge otsepoodide veebisaitide asemel. Oluline on ka kiire saabumine (38,74%) ning tasuta või odav saatmine (50,34%).

Kuigi turud on üsna tuntud, on siiski mõned asjad, mille pärast muretseda. Kliendid peavad enamasti toime tulema suurte tarnekuludega (39.23%), pikkade tarneaegadega (37.36%) ja murega kelmuse või võltsitud kaupade pärast (33.43%).Online Marketplace Shopping Trends: Despite the popularity of marketplaces, concerns persist. The top issues for consumers include high shipping costs (39.23%), long shipping times (37.36%), and fears of fraudulent practices or counterfeit products (33.43%).

Mõju Euroopa Liidule ja õppetunnid

Kuigi selle uuringu tulemused keskendusid peamiselt USA turule, pakuvad need Euroopa Liidu e-kaubanduse maastikule väärtuslikku teavet:

  • Turu reguleerimine: Amazoni-suguste platvormide domineerimine viitab sellele, et ELi poliitikakujundajad peaksid keskenduma ausale konkurentsile ja monopolidevastastele meetmetele e-kaubanduse sektoris.
  • Tarbijakaitse: Tegeleda võltsitud toodete ja internetipõhistes kauplemiskohtades esinevate pettustega seotud probleemidega sihipäraste eeskirjade abil.
  • VKEde toetamine: Töötada välja poliitika, et aidata ELis asuvatel väikeettevõtetel turuplatvormidel jõudsalt areneda, võimendades tarbijate valmisolekut osta tundmatutelt müüjatelt.
  • Piiriülesed võimalused: Julgustada ELis asuvaid turge laienema liidus ja kogu maailmas, kasutades ära tarbijate avatust rahvusvahelistele platvormidele.
  • Logistika optimeerimine: Investeerige tarnekiiruse parandamisse ja saatmiskulude vähendamisse kogu ELis, et vastata tarbijate ootustele.
  • Vanusepõhised strateegiad: Kohandage e-kaubanduse poliitikat ja digitaalse kirjaoskuse programme, et käsitleda erinevat käitumist vanuserühmade lõikes.
  • Usaldus ja läbipaistvus: Rakendada meetmeid, et suurendada läbipaistvust tootearvustustes ja müüjate tuvastamisel kauplemiskohtades.

Õppides nendest USA suundumustest ja kohandades strateegiaid vastavalt Euroopa turu ainulaadsetele omadustele, saab EL töötada konkurentsivõimelisema, tarbijasõbralikuma ja uuenduslikuma e-kaubanduse ökosüsteemi nimel. See võib hõlmata kombineeritud regulatiivseid meetmeid, innovatsiooni toetamist ja algatusi digioskuste edendamiseks nii tarbijate kui ka ettevõtjate seas kogu liidus.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+