2 min. lugemist

Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust

Jaemüügi jätkusuutlikkus on muutunud FMCG sektori jaoks kriitiliseks probleemiks, kuna Gen Z kerkib peamiseks tarbijarühmaks. Gen Z sisenemine tööjõusse koos nende tugevate keskkonnaalaste veendumustega avaldab jaemüüjatele ja FMCG ettevõtetele survet, et nad mõistaksid paremini kliimamuutuste mõju tarbijatele, ostjatele ja tootekategooriatele. See üleminek jaemüügi jätkusuutlikkusele sunnib ettevõtteid oma tavasid ja strateegiaid ümber hindama, et need vastaksid selle keskkonnateadliku põlvkonna ootustele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust
Allikas: Depositphotos

The Category Management Company tegevdirektor Patrick Finlay viitab kahele uuringule, mis rõhutavad Gen Z jätkusuutlikkuse fookust. Barclaycardi uuring näitab, et 82% Gen Z-st on mures jätkusuutlikkuse pärast, samas kui First Insight leidis, et 75% eelistab ostuotsuste tegemisel jätkusuutlikkust kaubamärkidele (49%).

“Hiljutised näited rohelistest algatustest on Frugalpaci paberpudelite innovatsioon, Aldi veinivalik ja Greenalli džinn,” märkis Finlay. “Isegi Asda lõpetatud täitmise ja taaskasutamise katse näitab valmisolekut katsetada ja õppida.”

Finlay väidab, et sisukate jätkusuutlikkuse strateegiate rakendamine võtab aega ning suuremad jaemüüjad seavad eesmärgiks saavutada 2035. aastaks netonullheide. Küsimus on selles, kas gen Z keskkonnaootusi arvestades piisab traditsioonilistest tootevaliku laiendustest. Ta usub, et püsiva väärtuse loomine nõuab julgeid pikaajalisi investeeringuid, eriti ebakindlatel aegadel. Ta hoiatab, et keskkonnateadlikud nooremad põlvkonnad teevad ostuotsuseid oma väärtuste põhjal, ootamata lisatasu.

“Meie tööstus vajab jaemüüjaid ja tarnijaid, kes juhiksid ja uuendaksid,” nendib Finlay. “Me ikka katsetame, nagu Asda täitmiskatse – planeerimine, teostamine, õppimine ja täiustamine. Asjakohasena püsimine tähendab trendidega kohanemist ja nende ajel tegutsemist, õppimist nii õnnestumistest kui ka ebaõnnestumistest.”

See ümberkujundamine nõuab distsipliini pikaajaliste strateegiate ja kategooria visioonide väljatöötamisel. Sellest tulenevalt peavad tarnijad ja jaemüüjad tõstma kategooria suunda ja väärtust, andes tarbijatele rohkem põhjuseid ostlemiseks, sealhulgas jõulised keskkonnaalgatused.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+