2 min. lugemist

Jälgijatest ja meeldimistest ei piisa. Instagrami algoritm soosib teie katvust

Instagram teeb oma mõõdikutes olulisi muudatusi, nihutades fookuse traditsioonilistelt meetmetelt, nagu jälgijate arv ja meeldimised, milleni jõuda ja vaadata. See nihe on tingitud muutustest kasutajate käitumises ja tehisintellekti tulekust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Jälgijatest ja meeldimistest ei piisa. Instagrami algoritm soosib teie katvust
Allikas: Depositphotos

Hiljuti teatasime, et Instagram keskendub sõnumite kaudu jagatud sisule. Eelmisel nädalal teatas Instagram ametlikult oma mõõdikute ja prioriteetide muudatustest.

Instagrami uus lähenemine põhineb veendumusel, et katvus on looja edu täpsem mõõdik platvormil. Selle muudatuse osana teatas Instagram, et vaatamised on peamine mõõdik kõigis sisuvormingutes, sealhulgas rullid, reaalajas videod, fotod, karussellid ja lood. Selle ühtse mõõdiku eesmärk on pakkuda selgemat ja järjepidevamat arusaamist sisu toimivusest.

Vaated asendavad mitmesuguseid muid mõõdikuid jaotises Statistika, nagu esitused, konto katvus, konto seotus, interaktsioonid ja vaatamisaeg. Lisaks loendatakse korduvaid sisuvaatamisi sarnaselt Reelsi esituste ja kordustega, mis võib suurendada üldist vaatamiste arvu ja aidata seotust jäädvustada.

Reels Plays nimetatakse ümber vaadeteks. Vaadetest saab peamine mõõdik muude vormingute jaoks, nagu fotod, karussellid ja lood.

Source: Depositphotos

Võltsjälgijate lõpp?

See suundumus on tingitud muutustest kasutajate käitumises ja algoritmide mõjust. Praegu soovitab AI üle poole postitustest, mis kuvatakse profiilidest, mida kasutaja ei jälgi. See vähendab jälgijate arvu olulisust, kuna kasutajaid huvitavat sisu määravad üha enam algoritmid, mitte nende enda jälgitavate profiilide valik.

Kasutajad muudavad ka seda, kuidas nad sisuga suhtlevad – tuginedes rohkem algoritmilistele voogudele, et avastada uusi postitusi ja jagada sisu otsesõnumite kaudu, selle asemel, et see meeldiks. Selle tulemusena muutub Sendi mõõdik üha olulisemaks, nagu selgitas Instagrami juht Adam Mosseri.

Muudatus kajastab kasvavat suundumust jagada privaatset sisu avaliku kaasamise asemel.

Loojate jaoks tähendab see, et oluline on keskenduda katvuse ja vaadete maksimeerimisele. Kuigi traditsioonilistel mõõdikutel, nagu jälgijate arv ja meeldimised, on endiselt oma koht, ei ole need enam peamised edukuse näitajad. Selle asemel peavad loojad kohanema nihkega, mis rõhutab nende sisu katvuse suurendamist ja rohkemate vaatamiste julgustamist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+