2 min. lugemist

Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis

Kuna UEFA Euro 2024 on jõudnud poolele teele, valmistuvad jalgpallifännid lõbusaks ja kulutuste rohkearvuliseks suveks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis
Allikas: Depositphotos

Hiljutine BRC uuring näitas:

  • 13% meist suurendab oma kulutusi toidukaupadele, õllele, veinile ja kangetele alkohoolsetele jookidele.
  • 9% korraldab või osaleb sõprade ja peregakoosviibimistel, et vaadata mänge.
  • 6% ostab uue televiisori või elektroonilise seadme, et mänguga kursis olla.

BRC poliitikadirektoriKris Hameri sõnul võivad Briti jaemüüjad saavutada toidukaupade, elektroonika ja ametlike kaupadega “kübaratriki”.

Eraldi VoucherCode’i ja GlobalData uuringus vaadeldi Euro 2024 mõju Ühendkuningriigi majandusele. Uuringust selgus, et 35,4 miljonit meist vaatab turniiri kodus, pubides ja restoranides, kusjuures 30,7 miljonit vaatab vähemalt ühte Inglismaa meeskonna mängu.

Source: Euronews.com

Aruande hinnangul lisab Euro 2024 Ühendkuningriigi majandusele 2,75 miljardit naelsterlingit, kuna kulutused toidu ja joogi müügile, elektroonikale, suveniiridele, aiasaaduste valmistamisele ja muule. Pool sellest kulub toidule ja joogile, 1,67 miljardit naelsterlingit. Turniiri ajal tarbitakse eeldatavasti 82 miljonit pinti, millest õlu on selge võitja. Populaarsed on ka vein ja Aperol Spritzes. Turniir ei hoogusta kulutusi mitte ainult Ühendkuningriigis, vaid ka teistes Euroopa riikides. GfK x NielsenIQ uuringust selgus, et Prantsusmaal müüdi tänavu UEFA Euro ja Pariisi 2024. aasta olümpiamängude tõttu 110 000 telerit juurde. Pärast Türgi kvalifitseerumist EM-võistlustele on suurtelerite müük selles riigis oluliselt kasvanud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU