2 min. lugemist

Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis

Kuna UEFA Euro 2024 on jõudnud poolele teele, valmistuvad jalgpallifännid lõbusaks ja kulutuste rohkearvuliseks suveks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis
Allikas: Depositphotos

Hiljutine BRC uuring näitas:

  • 13% meist suurendab oma kulutusi toidukaupadele, õllele, veinile ja kangetele alkohoolsetele jookidele.
  • 9% korraldab või osaleb sõprade ja peregakoosviibimistel, et vaadata mänge.
  • 6% ostab uue televiisori või elektroonilise seadme, et mänguga kursis olla.

BRC poliitikadirektoriKris Hameri sõnul võivad Briti jaemüüjad saavutada toidukaupade, elektroonika ja ametlike kaupadega “kübaratriki”.

Eraldi VoucherCode’i ja GlobalData uuringus vaadeldi Euro 2024 mõju Ühendkuningriigi majandusele. Uuringust selgus, et 35,4 miljonit meist vaatab turniiri kodus, pubides ja restoranides, kusjuures 30,7 miljonit vaatab vähemalt ühte Inglismaa meeskonna mängu.

Source: Euronews.com

Aruande hinnangul lisab Euro 2024 Ühendkuningriigi majandusele 2,75 miljardit naelsterlingit, kuna kulutused toidu ja joogi müügile, elektroonikale, suveniiridele, aiasaaduste valmistamisele ja muule. Pool sellest kulub toidule ja joogile, 1,67 miljardit naelsterlingit. Turniiri ajal tarbitakse eeldatavasti 82 miljonit pinti, millest õlu on selge võitja. Populaarsed on ka vein ja Aperol Spritzes. Turniir ei hoogusta kulutusi mitte ainult Ühendkuningriigis, vaid ka teistes Euroopa riikides. GfK x NielsenIQ uuringust selgus, et Prantsusmaal müüdi tänavu UEFA Euro ja Pariisi 2024. aasta olümpiamängude tõttu 110 000 telerit juurde. Pärast Türgi kvalifitseerumist EM-võistlustele on suurtelerite müük selles riigis oluliselt kasvanud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge