2 min. lugemist

Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis

Kuna UEFA Euro 2024 on jõudnud poolele teele, valmistuvad jalgpallifännid lõbusaks ja kulutuste rohkearvuliseks suveks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Jalgpallifriis: kuidas Euro 2024 juhib kulutusi Ühendkuningriigis
Allikas: Depositphotos

Hiljutine BRC uuring näitas:

  • 13% meist suurendab oma kulutusi toidukaupadele, õllele, veinile ja kangetele alkohoolsetele jookidele.
  • 9% korraldab või osaleb sõprade ja peregakoosviibimistel, et vaadata mänge.
  • 6% ostab uue televiisori või elektroonilise seadme, et mänguga kursis olla.

BRC poliitikadirektoriKris Hameri sõnul võivad Briti jaemüüjad saavutada toidukaupade, elektroonika ja ametlike kaupadega “kübaratriki”.

Eraldi VoucherCode’i ja GlobalData uuringus vaadeldi Euro 2024 mõju Ühendkuningriigi majandusele. Uuringust selgus, et 35,4 miljonit meist vaatab turniiri kodus, pubides ja restoranides, kusjuures 30,7 miljonit vaatab vähemalt ühte Inglismaa meeskonna mängu.

Source: Euronews.com

Aruande hinnangul lisab Euro 2024 Ühendkuningriigi majandusele 2,75 miljardit naelsterlingit, kuna kulutused toidu ja joogi müügile, elektroonikale, suveniiridele, aiasaaduste valmistamisele ja muule. Pool sellest kulub toidule ja joogile, 1,67 miljardit naelsterlingit. Turniiri ajal tarbitakse eeldatavasti 82 miljonit pinti, millest õlu on selge võitja. Populaarsed on ka vein ja Aperol Spritzes. Turniir ei hoogusta kulutusi mitte ainult Ühendkuningriigis, vaid ka teistes Euroopa riikides. GfK x NielsenIQ uuringust selgus, et Prantsusmaal müüdi tänavu UEFA Euro ja Pariisi 2024. aasta olümpiamängude tõttu 110 000 telerit juurde. Pärast Türgi kvalifitseerumist EM-võistlustele on suurtelerite müük selles riigis oluliselt kasvanud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+