3 min. lugemist

Järgmise nädala Balkani e-kaubanduse tippkohtumise praktiline osalemisjuhend

Vaid mõne päeva kaugusel on väga oodatud Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mille eesmärk on muuta Sofia 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias toimuvaks Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. Kuna üritus läheneb, pakub see Balkani e-kaubanduse tippkohtumise osavõtja juhend kõike, mida peate teadma, et saada sellest tähtsaimast digitaalkaubanduse kohtumisest kõige rohkem kasu.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Järgmise nädala Balkani e-kaubanduse tippkohtumise praktiline osalemisjuhend
Allikas: Balkanecommerce.com

.

Sündmuse tipphetked

  • 4000 osalejat enam kui 20 riigist, sealhulgas USAst ja Indiast.
  • Üle 200 ettevõtte, kes esitlevad messil uuenduslikke ideid.
  • Maailmakuulsad kõnelejad jagavad teadmisi neljal etapil
  • Paremad võimalused võrgustike loomiseks mobiilirakenduse ja selleks ettenähtud alade kaudu
  • Eriline Balkani pidu koos elava muusikaga, mis lõpetab esimese päeva ainult Full Experience’i pileti omanikele.

Ülemaailmne ekspertiis

Tippkohtumisel osaleb silmapaistev hulk ülemaailmseid e-kaubanduse pioneere:

  • Jeff Hoffman – ülemaailmselt tunnustatud ettevõtja, Booking.com’i kaasasutaja ja ülemaailmse ettevõtlusvõrgustiku juhatuse esimees.
  • Pascal BrochierElectronic Arts’i endine tegevjuht ja mitme juhtiva e-kaubandusettevõtte juht.
  • Ahmed Hassan – Colgate-Palmolive’i endine digitaliseerimise juht, praegu CEO Coaching Internationali partner.
  • David Henzel – sariettevõtja ja UpCoach’i asutaja.
  • Martin Greif – ärikonsultant ja SiteTuners.com’i asutaja.
  • Ken Kralick – QualiBooth’i tegevjuht ja endine Moët Hennessy e-kaubanduse asepresident, kes on varem juhtinud PUMA Groupi.

“Balkan E-commerce Summit ei ole lihtsalt üritus; see pakub kõigile ettevõtjatele ja e-kaubanduse spetsialistidele võrreldamatut kogemust.” – Nikola Ilchev, Balkan E-commerce Summit’i ja E-commerce Academy asutaja.

Peamised teemad ja istungid

Osalejad saavad praktilisi teadmisi mitmest sektorist:

  • AI ja digitaalne ümberkujundamine
  • E-kaubanduse kasv ja piiriülesed strateegiad
  • Turundus ja bränding
  • Maksed ja logistika
  • Reguleerimisnormide täitmine
  • Mobiilne kaubandus ja tehnoloogiline innovatsioon
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Balkani e-kaubanduse tippkohtumise 2025 osalejate juhend

Päevakava 1. päev – 29. aprill

Registreerimine: Avatakse kell 09:00 (Hoidke oma Paysera e-pilet QR-koodiga valmis kohapealseks skaneerimiseks)Expo Hall & FedEx Networking Area: 10:00 avamineSessioonid: Kestab umbes kuni 18:00Balkan Party: Algab kell 19:30 (ainult Full Experience pileti omanikud, nõutav märgi olemasolu).

KAHES PÄEV – 30. aprill

Ümberregistreerimine: Algab kell 09:00 (võtke kaasa sama märk)Esimene peaettekanne: ainult pealava (2. päeval ei toimu messi), algab kell 10:00FedExi võrgustiku ala: Jääb kogu päevaks.

Nõuanded osalejatele

  • Päevakava üksikasjade, partneriteabe ja kohtumiste planeerimise jaoks installige ürituse rakendus.
  • Planeerige oma ekspositsiooni ekskursioon; 1. päeval on avatud ainult stendid.
  • Otsige rakenduse kutseid oma e-kirjast; vajadusel kontrollige oma rämpsposti kausta.
  • Täiendamisvõimalused infolauas 29. aprillil

“Minu arvates on Balkani e-kaubanduse tippkohtumine üks parimaid Euroopa üritusi e-kaubanduse spetsialistide jaoks, sest see toob kokku juhtivad mõtlejad ja spetsialistid kogu piirkonnast.” – Marcel Majsan, Horvaatia e-kaubanduse assotsiatsiooni president.

Piletiteave

Kuna varajase broneeringu tähtaeg on nüüdseks möödas, on saadaval tavalised piletid:

  • Tavapilet: 109 eurot.
  • Täieliku kogemuse pakett: 199 eurot

EKSKLUSIIVNE ALLAHINDLUS: Ärge jätke kasutamata seda võimalust, et suhelda valdkonna juhtidega ja avastada e-kaubanduse viimaseid suundumusi. Lisateabe saamiseks ja oma koha kindlustamiseks külastage balkanecommerce.com.

Ecommerce Bridge’il on hea meel olla Balkan Ecommerce Summit 2025 meediapartner.
Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+