
Just Eat on võtnud kasutusele suvise liikmesusprogrammi, mis jätab 5,99 naela eest tarnetasud ära. 90-päevane tellimus hõlmab tellimusi nende 90 000 partnerettevõttest koosnevast võrgustikust. Liikmelisus hõlmab restorane, supermarketeid ja jaemüügipoode, võimaldades klientidel tellida nii toite kui ka majapidamistarbeid ilma tarnetasuta. Selline lähenemine laiendab Just Eat’i atraktiivsust traditsioonilistest takeaway-teenustest kaugemale.
Liikmete soodustused hõlmavad eksklusiivseid pakkumisi
Tellijad saavad tasuta kaupa Greggsist ja Co-opist, erisoodustusi restoranides, sealhulgas Leon, Island Poke ja The Breakfast Club, ning kaks-ühele-pakkumisi Patty&Bunis ja PizzaExpressis. Liikmelisus aktiveerub ostu sooritamisel. Just Eat pakub seda kui mugavusprogrammi tiheda suvise ajakava jaoks.
Just Eat UK&I tegevdirektor Claire Pointon ütles Retail Gazette’ile: “Oleme väga rõõmsad, et käivitame Just Eat+ – mis on mõeldud selleks, et muuta igapäevane tellimine veidi lihtsamaks ja rahuldust pakkuvamaks.”
Konkurents tiheneb kohaletoimetamise valdkonnas
See käivitamine langeb kokku Deliveroo laienemisega rannas ja festivalidel toimuvatele tarnetele Boots’i partnerluse kaudu. Nad toovad üle 750 toote, nagu päikesekaitsekreemid ja valuvaigistid, 20 minuti jooksul rohkem kui 75 välitingimustes asuvasse kohta.Deliveroo on alustanud ka Dublinis droonitarnete katsetamist, uurides uusi täitmismeetodeid. Tellimusmudel näitab, kuidas tarneplatvormid liiguvad pigem korduvate tuluvoogude suunas, kui et toetuvad üksnes tellimusepõhistele tasudele.