2 min. lugemist

Just Eat käivitab £ 5,99 suvine liikmelisus piiramatu tasuta tarnedega

Just Eat uus liikmesuse teenus maksab vähem kui kaks tarnetasu, kuid katab piiramatu arvu tellimusi kolme kuu jooksul. Ajastus on suunatud suvistele ostjatele, kes tellivad kõike alates jäätisest kuni rannale unustatud esmatarbekaupadeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Just Eat käivitab £ 5,99 suvine liikmelisus piiramatu tasuta tarnedega
Allikas: ChatGPT

Just Eat on võtnud kasutusele suvise liikmesusprogrammi, mis jätab 5,99 naela eest tarnetasud ära. 90-päevane tellimus hõlmab tellimusi nende 90 000 partnerettevõttest koosnevast võrgustikust. Liikmelisus hõlmab restorane, supermarketeid ja jaemüügipoode, võimaldades klientidel tellida nii toite kui ka majapidamistarbeid ilma tarnetasuta. Selline lähenemine laiendab Just Eat’i atraktiivsust traditsioonilistest takeaway-teenustest kaugemale.

Liikmete soodustused hõlmavad eksklusiivseid pakkumisi

Tellijad saavad tasuta kaupa Greggsist ja Co-opist, erisoodustusi restoranides, sealhulgas Leon, Island Poke ja The Breakfast Club, ning kaks-ühele-pakkumisi Patty&Bunis ja PizzaExpressis. Liikmelisus aktiveerub ostu sooritamisel. Just Eat pakub seda kui mugavusprogrammi tiheda suvise ajakava jaoks.

Just Eat UK&I tegevdirektor Claire Pointon ütles Retail Gazette’ile: “Oleme väga rõõmsad, et käivitame Just Eat+ – mis on mõeldud selleks, et muuta igapäevane tellimine veidi lihtsamaks ja rahuldust pakkuvamaks.”

Konkurents tiheneb kohaletoimetamise valdkonnas

See käivitamine langeb kokku Deliveroo laienemisega rannas ja festivalidel toimuvatele tarnetele Boots’i partnerluse kaudu. Nad toovad üle 750 toote, nagu päikesekaitsekreemid ja valuvaigistid, 20 minuti jooksul rohkem kui 75 välitingimustes asuvasse kohta.Deliveroo on alustanud ka Dublinis droonitarnete katsetamist, uurides uusi täitmismeetodeid. Tellimusmudel näitab, kuidas tarneplatvormid liiguvad pigem korduvate tuluvoogude suunas, kui et toetuvad üksnes tellimusepõhistele tasudele.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU