
Warc keskendus raportis “Beebibuumerite suur digipööre” selle sihtrühma kasutamata potentsiaalile. See põlvkond kuulub praegu maailma jõukamate hulka. Tõenäoliselt ei otsiks me neid veebikeskkonnast, mis on osutunud veaks. Tegelikult on see tulus segment, millel on suur ostujõud.
Dramaatiline üleminek digitaalsele
Beebibuumerid kujutavad endast jõuka sihtrühma kasutamata potentsiaali. Viimastel aastatel on see põlvkond läbi teinud dramaatilise nihke digitaalse suunas. Praegu veedavad nad 54,4% oma meediaajast veebis, mis on vaid nelja aastaga 7,4% rohkem. See suundumus on kümne aasta jooksul veelgi märgatavam – digitaalmeediaga veedetud aeg on kasvanud 31.6% -lt 53% -ni.
Huvitav on ka meediaeelistuste muutus. Beebibuumerid eelistavad üha enam traditsioonilise meedia digitaalseid versioone. Täheldame üleminekut trükiajalehtedelt veebiuudistele, värviteleri (Connected TV) kasvavat populaarsust traditsioonilise televisiooni arvelt ja huvi suurenemist digitaalse heli vastu. See trend avab uusi võimalusi turundussõnumite sihtimiseks.

Source: WARC
Sotsiaalmeedia ja reklaam
Jälgime sotsiaalmeedia ja voogedastusteenuste valdkonnas erinevat dünaamikat. Kuisotsiaalvõrgustikes kulutatud ime on viimase 10 aasta jooksul kasvanud 43.1%, siis voogedastusplatvormide vaatamine on samal perioodil kasvanud vapustavalt 195%. Sellest suundumusest hoolimata on Facebook endiselt kõige populaarsem sotsiaalne võrgustik, kus 29% USA iganädalastest kasutajatest kuulub sellesse vanuserühma.
Turundajate jaoks esitab see põlvkond spetsiifilisi väljakutseid. Vaid 12% beebibuumeritest tajub reklaami positiivselt, mis on tublisti alla põlvkondade keskmise 47%. See suundumus kajastub ka reklaamitoega SVOD (Subscription Video on Demand) teenuste väheses kasutuselevõtus. Ainult 4,5% beebibuumeritest valis selle võimaluse, võrreldes 28,4% Z-põlvkonnaga.
Need teadmised viitavad sellele, et praegused turundusstrateegiad tuleb ümber hinnata ja kohandada selle olulise demograafilise rühma muutuvate harjumustega. Nende suundumuste mõistmine ja nendega kohanemine võib sillutada teed ühe jõukama tarbijasegmendi tõhusamale sihtimisele.
Beebibuumerid on võrgus. Kuidas teie turundusstrateegia reageerib?
- Hinnake oma meediapaketid ümber. Keskenduge digitaalsetele kanalitele, mida beebibuumerid eelistavad – veebiuudised, värviteler ja digitaalne heli.
- Sisu optimeerimine värviteleri ja voogesituse jaoks: Investeerige kvaliteetsesse videosisusse ja reklaamidesse sellistel platvormidel nagu Netflix ja YouTube. Mõelge kohalikele mängijatele.
- Kohandage oma lähenemist: Looge sihitud sisu, mis resoneerib selle põlvkonna väärtuste ja huvidega.
- Katsetage reklaamivormingutega: Arvestades traditsioonilise reklaami madalat populaarsust, otsige uuenduslikke ja vähem invasiivseid viise nendeni jõudmiseks.
- Ärge unustage Facebooki: Kuigi see ei ole nooremate põlvkondade jaoks nii atraktiivne, jääb see beebibuumerite jaoks peamiseks platvormiks.
- Haridus ja väärtuse pakkumine: Agressiivse müügi asemel keskenduge selle sihtrühma probleemidele kasuliku teabe ja lahenduste pakkumisele. Beebibuumerite digipöörde ignoreerimine võib tähendada märkimisväärse ärivõimaluse kaotamist. Kohandades oma strateegiat selle suundumusega, võite saada konkurentsieelise ja avada tee ühele jõukamale tarbijasegmendile.