3 min. lugemist

Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?

Mis meeldib Gen Z-le? Kust me leiame Gen Z? Kuidas pöörduda Gen Z poole? Paljud artiklid ja loengud suunavad tähelepanu noortele täiskasvanutele. Uus aruanne paljastab aga üllatava suundumuse, mis võib mõjutada turundusstrateegiaid. Beebibuumerid, põlvkond, kes on sündinud aastatel 1946–1964, on läbimas digitaalset revolutsiooni. Ja paljud kaubamärgid on seda siiani tähelepanuta jätnud.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?
Allikas: Depositphotos

Warc keskendus raportis “Beebibuumerite suur digipööre” selle sihtrühma kasutamata potentsiaalile. See põlvkond kuulub praegu maailma jõukamate hulka. Tõenäoliselt ei otsiks me neid veebikeskkonnast, mis on osutunud veaks. Tegelikult on see tulus segment, millel on suur ostujõud.

Dramaatiline üleminek digitaalsele

Beebibuumerid kujutavad endast jõuka sihtrühma kasutamata potentsiaali. Viimastel aastatel on see põlvkond läbi teinud dramaatilise nihke digitaalse suunas. Praegu veedavad nad 54,4% oma meediaajast veebis, mis on vaid nelja aastaga 7,4% rohkem. See suundumus on kümne aasta jooksul veelgi märgatavam – digitaalmeediaga veedetud aeg on kasvanud 31.6% -lt 53% -ni.

Huvitav on ka meediaeelistuste muutus. Beebibuumerid eelistavad üha enam traditsioonilise meedia digitaalseid versioone. Täheldame üleminekut trükiajalehtedelt veebiuudistele, värviteleri (Connected TV) kasvavat populaarsust traditsioonilise televisiooni arvelt ja huvi suurenemist digitaalse heli vastu. See trend avab uusi võimalusi turundussõnumite sihtimiseks.

Baby Boomers represent an untapped potential of a wealthy target group. In recent years, this generation has undergone a dramatic shift towards digital. They currently spend 54.4% of their media time online, an increase of 7.4% in just four years. This trend is even more pronounced over a ten-year horizon - time spent with digital media has increased from 31.6% to 53%.

Source: WARC

Sotsiaalmeedia ja reklaam

Jälgime sotsiaalmeedia ja voogedastusteenuste valdkonnas erinevat dünaamikat. Kuisotsiaalvõrgustikes kulutatud ime on viimase 10 aasta jooksul kasvanud 43.1%, siis voogedastusplatvormide vaatamine on samal perioodil kasvanud vapustavalt 195%. Sellest suundumusest hoolimata on Facebook endiselt kõige populaarsem sotsiaalne võrgustik, kus 29% USA iganädalastest kasutajatest kuulub sellesse vanuserühma.

Turundajate jaoks esitab see põlvkond spetsiifilisi väljakutseid. Vaid 12% beebibuumeritest tajub reklaami positiivselt, mis on tublisti alla põlvkondade keskmise 47%. See suundumus kajastub ka reklaamitoega SVOD (Subscription Video on Demand) teenuste väheses kasutuselevõtus. Ainult 4,5% beebibuumeritest valis selle võimaluse, võrreldes 28,4% Z-põlvkonnaga.

Need teadmised viitavad sellele, et praegused turundusstrateegiad tuleb ümber hinnata ja kohandada selle olulise demograafilise rühma muutuvate harjumustega. Nende suundumuste mõistmine ja nendega kohanemine võib sillutada teed ühe jõukama tarbijasegmendi tõhusamale sihtimisele.

Beebibuumerid on võrgus. Kuidas teie turundusstrateegia reageerib?

  1. Hinnake oma meediapaketid ümber. Keskenduge digitaalsetele kanalitele, mida beebibuumerid eelistavad – veebiuudised, värviteler ja digitaalne heli.
  2. Sisu optimeerimine värviteleri ja voogesituse jaoks: Investeerige kvaliteetsesse videosisusse ja reklaamidesse sellistel platvormidel nagu Netflix ja YouTube. Mõelge kohalikele mängijatele.
  3. Kohandage oma lähenemist: Looge sihitud sisu, mis resoneerib selle põlvkonna väärtuste ja huvidega.
  4. Katsetage reklaamivormingutega: Arvestades traditsioonilise reklaami madalat populaarsust, otsige uuenduslikke ja vähem invasiivseid viise nendeni jõudmiseks.
  5. Ärge unustage Facebooki: Kuigi see ei ole nooremate põlvkondade jaoks nii atraktiivne, jääb see beebibuumerite jaoks peamiseks platvormiks.
  6. Haridus ja väärtuse pakkumine: Agressiivse müügi asemel keskenduge selle sihtrühma probleemidele kasuliku teabe ja lahenduste pakkumisele. Beebibuumerite digipöörde ignoreerimine võib tähendada märkimisväärse ärivõimaluse kaotamist. Kohandades oma strateegiat selle suundumusega, võite saada konkurentsieelise ja avada tee ühele jõukamale tarbijasegmendile.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025
18 min. lugemist

Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025

Kogemus arvukate e-poodidega näitab, kuidas tehnoloogia ja suhted soodustavad kasvu. 2025. aasta jaoks on tõestatud strateegiadeks SEO, AI, sisuturundus, PPC ja kogukonna loomine – enamik neist nõuab ainult aega ja vaeva, mitte suuri eelarveid. Kuna tehisintellekt on nüüd konkurentsis püsimiseks hädavajalik, uurime Selltoro eksperdi Jan Janouškoveci kõige tõhusamaid lähenemisviise.

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Loe artiklit
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+