3 min. lugemist

Kas ChatGPT-st saab OpenAI uus tuluvoog?

OpenAI ehitab maksesüsteemi, et inimesed saaksid osta asju otse ChatGPT kaudu ilma vestlusest lahkumata. Reutersi andmetel maksavad kaupmehed AI-firmale müügi eest komisjonitasu. See on uus viis raha teenida, sest eelmisel aastal kaotas ta 5 miljardit dollarit, kuigi saavutas 10 miljardi dollari suuruse tulu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kas ChatGPT-st saab OpenAI uus tuluvoog?
Allikas: ChatGPT

OpenAI-l on suured plaanid ChatGPT ostude tegemiseks. Selle asemel, et näidata lihtsalt tootelinkide näitamist, mis saadavad teid teistele veebilehtedele, tahavad nad kogu ostu sooritada chatis.

See toimib järgmiselt

Sa küsid ChatGPT-lt toote kohta, see näitab sulle võimalusi ja sa saad otse osta, ilma et peaksid ära klikkima. OpenAI võtab igast müügist osa. Funktsiooni arendatakse veel, kuid OpenAI ja Shopify on näidanud brändidele varajasi versioone. Nad räägivad juba rahast – täpsemalt sellest, kui palju vahendustasu jaemüüjad maksavad.

Raha jälgimine

ChatGPT saab tohutut liiklust, nii et isegi väikesed komisjonitasud võivad kiiresti kokku tulla. Praegu näitab chatbot lihtsalt tootesoovitusi koos linkidega jaemüüjate saitidele. OpenAI näeb, et kogu see potentsiaalne äri läheb uksest välja. Nad käivitasid selle aasta alguses paremad tootenäidud. Nüüd tahavad nad ka tegelikke tehinguid registreerida.

Shopify’i partnerlus on mõistlik. OpenAI saab e-kaubanduse ekspertiisi ja Shopify saab tehisintellekti integreerimise. Mõlemad ettevõtted võidavad.

Rahavoogude probleemid

OpenAI finantsid selgitavad kiirust. Tulu hüppas 2024. aasta detsembris 5,5 miljardilt dollarilt 2025. aasta juuniks 10 miljardile dollarile. Kõlab suurepäraselt, eks ole. Nad kaotasid eelmisel aastal ikkagi umbes 5 miljardit dollarit. Tehisintellekti käitamine maksab tõsist raha ja liitumistasud ei kata kõike. Toote müügist osa võtmine võiks aidata raamatupidamist tasakaalustada. Iga ChatGPT vestlus, mis lõpeb ostuga, muutub tuluvõimaluseks.

Mida see kõigile tähendab

Ostjate jaoks võib see olla mugav. Enam ei pea hüppama ChatGPT ja ostusaitide vahel. Küsige jooksujalatsite kohta, saate soovitusi ja ostke kohe. Jaemüüjate jaoks on see veel üks platvorm, mida hallata. Nad peavad otsustama, kas ChatGPT sihtrühm on väärt, et maksta lisatasusid lisaks olemasolevatele turuplatsi komisjonitasudele.Amazoni ja teiste e-kaubanduse hiiglaste jaoks on see uus konkurent. Kui inimesed hakkavad chat-kõnede kaudu ostma, võivad traditsioonilised e-kaubanduse saidid kaotada liiklust.

Suurem pilt

See näitab, kuidas tehisintellekti ettevõtted laienevad oma algsest eesmärgist kaugemale. ChatGPT alustas kirjutamisassistendina. Nüüd tahab see saada ka ostuassistendiks . Edu ei ole garanteeritud. Inimesed peavad tõesti tahtma sel viisil oste teha ja kaupmehed peavad nägema piisavalt väärtust, et maksta komisjonitasu. Aga kui see toimib, võib ChatGPT-st saada tõsine tegija veebipõhises jaemüügis. Ettevõte, mis tegi revolutsiooni tehisintellekti juturobotite vallandamisel, võib muuta revolutsiooni ka veebiostude tegemisel.


Reutersi aruandluse põhjal.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU