1 min. lugemist

Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?

Instagram kaalub väidetavalt uut privaatsusfunktsiooni, mis takistaks kasutajatel vestluses ekraanipilte teha.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?
Allikas: Depositphotos

Sotsiaalne võrgustik, Instagram töötab tehnoloogia kallal, et blokeerida vestlustes ekraanipildid. Piirang on suunatud konkreetselt meediakanalitele, mida saab vaadata ainult üks kord. See võib olla eriti kasulik ettevõtetele, kes jagavad tundlikku teavet otsesõnumite (nt sooduskoodide, eripakkumiste või eksklusiivsete toodete eelvaadete) kaudu. See funktsioon tagab, et materjale ei kopeerita ega väärkasutata.

Sotsiaalvõrgustikud püüavad suurendada kasutajate privaatsuse kaitset ja kontrolli isikliku sisu üle ning see uuendus võib märkimisväärselt mõjutada seda, kuidas kasutajad suhtlevad platvormi lühiajalise sisuga. Tõenäoliselt tunnetaks mõju ka e-kaubanduse segment – see funktsioon võib anda teatud eeliseid privaatsuse tagamisel ettevõtete ja klientide vahelises suhtluses.

“Praegu on see funktsioon alles arendamisel ja Instagram pole selle rakendamisest ametlikult teatanud. Tundub, et platvorm kaalub hoolikalt tasakaalu suurema privaatsuse ja kasutajamugavuse vahel, “teatab Swipe Insight.

Ekraanipiltide keelamine võib muuta seda, kuidas kasutajad vestlustes jagatud teavet salvestavad või mäletavad . Ettevõtjate jaoks võib olla oluline kohaneda, näiteks pakkudes püsivamaid suhtlusvorme. Samal ajal võib tekkida olukord, kus kasutajad otsivad alternatiivseid meetodeid vestluse sisu jäädvustamiseks või salvestamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused
6 min. lugemist

Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused

Kesk- ja Ida-Euroopa e-jaemüüjad ületavad vaikselt turgu, samal ajal kui ülemaailmsed hiiglased nagu Temu ja Shein ujutavad Euroopa turud üle odavate toodetega. Piirkonna 50 parimat ettevõtet on leidnud võimalusi järjepidevalt kasvada, isegi kui pandeemiajärgne buum on vaibunud ja inflatsioon on tabanud tarbijate kulutusi. Siin on, mida nad teevad teistmoodi.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?
2 min. lugemist

Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?

Digitaalne reklaam areneb pidevalt ja kohandub tarbijate käitumisega. Viimane trend, mis kujundab veebiturundust voogedastusplatvormidel, on pausireklaamid. See on uus reklaamivorming, mis ilmub siis, kui vaatajad peatavad vaadatava sisu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025
18 min. lugemist

Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025

Kogemus arvukate e-poodidega näitab, kuidas tehnoloogia ja suhted soodustavad kasvu. 2025. aasta jaoks on tõestatud strateegiadeks SEO, AI, sisuturundus, PPC ja kogukonna loomine – enamik neist nõuab ainult aega ja vaeva, mitte suuri eelarveid. Kuna tehisintellekt on nüüd konkurentsis püsimiseks hädavajalik, uurime Selltoro eksperdi Jan Janouškoveci kõige tõhusamaid lähenemisviise.

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro