1 min. lugemist

Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?

Instagram kaalub väidetavalt uut privaatsusfunktsiooni, mis takistaks kasutajatel vestluses ekraanipilte teha.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?
Allikas: Depositphotos

Sotsiaalne võrgustik, Instagram töötab tehnoloogia kallal, et blokeerida vestlustes ekraanipildid. Piirang on suunatud konkreetselt meediakanalitele, mida saab vaadata ainult üks kord. See võib olla eriti kasulik ettevõtetele, kes jagavad tundlikku teavet otsesõnumite (nt sooduskoodide, eripakkumiste või eksklusiivsete toodete eelvaadete) kaudu. See funktsioon tagab, et materjale ei kopeerita ega väärkasutata.

Sotsiaalvõrgustikud püüavad suurendada kasutajate privaatsuse kaitset ja kontrolli isikliku sisu üle ning see uuendus võib märkimisväärselt mõjutada seda, kuidas kasutajad suhtlevad platvormi lühiajalise sisuga. Tõenäoliselt tunnetaks mõju ka e-kaubanduse segment – see funktsioon võib anda teatud eeliseid privaatsuse tagamisel ettevõtete ja klientide vahelises suhtluses.

“Praegu on see funktsioon alles arendamisel ja Instagram pole selle rakendamisest ametlikult teatanud. Tundub, et platvorm kaalub hoolikalt tasakaalu suurema privaatsuse ja kasutajamugavuse vahel, “teatab Swipe Insight.

Ekraanipiltide keelamine võib muuta seda, kuidas kasutajad vestlustes jagatud teavet salvestavad või mäletavad . Ettevõtjate jaoks võib olla oluline kohaneda, näiteks pakkudes püsivamaid suhtlusvorme. Samal ajal võib tekkida olukord, kus kasutajad otsivad alternatiivseid meetodeid vestluse sisu jäädvustamiseks või salvestamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+