1 min. lugemist

Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?

Instagram kaalub väidetavalt uut privaatsusfunktsiooni, mis takistaks kasutajatel vestluses ekraanipilte teha.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kas jätame Instagrami ekraanipiltidega hüvasti?
Allikas: Depositphotos

Sotsiaalne võrgustik, Instagram töötab tehnoloogia kallal, et blokeerida vestlustes ekraanipildid. Piirang on suunatud konkreetselt meediakanalitele, mida saab vaadata ainult üks kord. See võib olla eriti kasulik ettevõtetele, kes jagavad tundlikku teavet otsesõnumite (nt sooduskoodide, eripakkumiste või eksklusiivsete toodete eelvaadete) kaudu. See funktsioon tagab, et materjale ei kopeerita ega väärkasutata.

Sotsiaalvõrgustikud püüavad suurendada kasutajate privaatsuse kaitset ja kontrolli isikliku sisu üle ning see uuendus võib märkimisväärselt mõjutada seda, kuidas kasutajad suhtlevad platvormi lühiajalise sisuga. Tõenäoliselt tunnetaks mõju ka e-kaubanduse segment – see funktsioon võib anda teatud eeliseid privaatsuse tagamisel ettevõtete ja klientide vahelises suhtluses.

“Praegu on see funktsioon alles arendamisel ja Instagram pole selle rakendamisest ametlikult teatanud. Tundub, et platvorm kaalub hoolikalt tasakaalu suurema privaatsuse ja kasutajamugavuse vahel, “teatab Swipe Insight.

Ekraanipiltide keelamine võib muuta seda, kuidas kasutajad vestlustes jagatud teavet salvestavad või mäletavad . Ettevõtjate jaoks võib olla oluline kohaneda, näiteks pakkudes püsivamaid suhtlusvorme. Samal ajal võib tekkida olukord, kus kasutajad otsivad alternatiivseid meetodeid vestluse sisu jäädvustamiseks või salvestamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+