
.
Osalemise määr
On kogum mõõdikuid, mida kasutatakse klientide tegevuse mõõtmiseks digitaalturunduses. On palju meetodeid ja valemeid, mida saab kasutada kaasamise mõõtmiseks, kuid nende ühine eesmärk on kvantifitseerida klientide kaasamist teie kaubamärgiga ja mõõta teie turundus- või reklaamikampaania tõhusust.
Mida tähendab sõna interaktsioon?
Internetikasutajad saavad selles interaktiivses reklaamivormis avaldada oma reaktsioone, kommentaare ja tundeid. See reklaamivorm võimaldab neil väljendada oma emotsioone või eelistusi turundussisu suhtes, olgu see siis toote värv, disain või see, millega nad oma elus hetkel tegelevad – uus maja, auto ostmine, töökoha vahetamine. Kõiki neid interaktsioone – loominguline versus internetikasutaja – nimetatakse interaktsioonideks. Tõhusad digitaalsed turunduskampaaniad on mõeldud klientide kaasamise loomiseks, mis võib teie brändi jaoks tuua mitmeid positiivseid eeliseid.

Source: Depositphotos
Mis on interaktiivne reklaam ja miks peaksime seda regulaarselt kasutama?
Interaktiivsed reklaamid kutsuvad tarbijaid üles reklaamiga füüsiliselt kaasama, muutes traditsioonilise reklaami tegevuseks. Need on turundajatele suurepärane võimalus luua tarbijatega otsene side ja julgustada neid tegutsema, selle asemel et passiivselt reklaami vaadata või ignoreerida. Interaktiivne reklaam aitab brändidel muu hulgas jutustada lugusid, parandada isikupärastamist ja luua publikule püsivaid muljeid. Seda saavad kasutada turundajad igas tööstusharus, mis otsivad:
- luua ja suurendada brändi tuntust
- genereerida juhtumeid
- suurendada müüki
- saada teavet klientide kohta
Interaktiivse reklaami eelised on järgmised
- Suurenenud teadlikkus ja meeldetuletus brändist
- Paremad tulemuslikkuse näitajad
Kõige olulisem kasu, mis sageli unustatakse või tähelepanuta jäetakse, on:
- rohkem andmeid!
Interaktiivsed reklaamid pakuvad rohkem (ja üksikasjalikumaid) andmeid kui muud tüüpi reklaamid. Need annavad üksikasjalikku teavet järgmistest andmetest:
- Kui kaua inimesed vaatasid teie reklaami
- Mida nad klikkisid
- Kuidas nad vastasid küsimusele
- kas nad mängisid videot uuesti
- kas nad jagasid seda teistega
Kõik need andmed võivad aidata turundajatel sõnastada keerukamat reklaamikäsitlust, et parandada tulevaste kampaaniate tulemuslikkust. Suurelt mõtlemine algsetest reklaamikampaania plaanidest alates aitab ettevõtteomanikel väljendada oma brändi lõbusate loovate ja rohkete müügitoetustega.