13 min. lugemist

Kaugtöö strateegia, mis juhib koolitust ja kasvu

Kuna kaugtöö muutub kogu Euroopa ettevõtete jaoks standardiks, avastavad ettevõtted, et edu ei tule mitte lihtsalt vabakutseliste palkamisest või kaugtöörühmade loomisest - see tuleb kaugtöötajude nõuetekohasest juhtimisest ja eelkõige nende arendamisest. Kuna suur osa töötajatest ootab nüüd hübriid- ja kaugtöö võimalusi, peavad ettevõtted lisaks paindlikele graafikutele pakkuma ka pidevat koolitust ja tuge. Tõhusad arengustrateegiad aitavad hoida talente, suurendada tootlikkust ja soodustada kaugtööga tegelemist konkurentsivõimelisel tööturul, kus üle 40% Euroopa tööotsijatest lükkaks tagasi töökohad, kus puuduvad kaugtöö võimalused. Kuna kaugtöö areneb, on kaugtöö strateegia, mis keskendub kaugtöö meeskondade kasvu investeerimisele, muutumas ettevõtte pikaajalise edu kriitiliseks teguriks.

Biljana Dimitrievska Biljana Dimitrievska
CEO, SkillSpotterZ® | Global Remote Talent Specialist & Job-Talent Board Owner
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kaugtöö strateegia, mis juhib koolitust ja kasvu
Allikas: Designed in Canva with Pro License- photo for Case study 2 made by Biljana for SkillSpotterZ training purposes (real Client is anonymous)

.

Vabakutseliste töötajate ja kaugtöötajate arvu suurenemine

Kaugtöö strateegia ei ole enam ainult kulude kokkuhoiu taktika – sellest on saanud strateegiline eelis. Kvalifitseeritud spetsialistid üle kogu maailma töötavad nüüd ELis asuvate ettevõtete juures turundus-, tehnoloogia-, haldus- ja klienditoeülesannetes. Seepärast peavad kaugtöökeskkonnad ja kaugtööpoliitika pidevalt arenema – mitte ainult kaugtöötajate vastuvõtmiseks, vaid ka nende võimestamiseks.

Kui kaugtöö levik tundub ootamatu, siis see ei ole seda. Juba enne pandeemiat võitlesid paljud spetsialistid läbipõlemise, kehva töö- ja eraelu tasakaalu ja küllastunud tööturu vastu. Kui Covid-19 tabas, ei leiutanud see kaugtööd – see kiirendas juba käimasolevat muutust.

Maailm sulges oma kontoriuksed ja avas end kaugtööle. Keegi ei osanud ennustada, kuidas see areneb, kuid muud võimalust ei olnud. Kiiresti mõistsid inimesed, et nad olid ajanud taga töö-, mitte elutunde. Paljud töötasid paremini kaugtööd tehes – mitte ainult seetõttu, et neil oli rohkem paindlikkust ja energiat, vaid ka seetõttu, et nad ei tahtnud riskida selle vabaduse kaotamisega. Ja see muutus avas midagi suuremat: ülemaailmne töölevõtmine muutus mitte ainult vastuvõetavaks, vaid hädavajalikuks. Erinevate oskuste, kahe keele oskuse, tehnilise oskusteabe ja turuspetsiifiliste teadmistega vabakutselised töötajad aitavad nüüd saavutada tõelisi äritulemusi – eriti e-kaubanduse sektoris. Kuid kuigi värbamine on väga oluline, algab tõeline väärtus siis, kui need meeskonnad on nõuetekohaselt koolitatud, toetatud ja täielikult integreeritud ettevõtte tegevusse.

Tõhusa kaugtööstrateegia loomine digitaalmajanduses

E-kaubandusettevõtted pöörduvad üha enam vabakutseliste ja kaugtöötajate poole, et püsida lahja, konkurentsivõimeline ja globaalselt asjakohane. ArXivis avaldatud uuringus leiti, et ülemaailmsetel tööjõuplatvormidelon registreeritudumbes 163 miljonit vabakutselise profiili – kuidainult 19 miljonit on nende kaudu tegelikult tööd saanud. Tulemus toob esile kriitilise lõhe kättesaadavate talentide ja eduka integratsiooni vahel. Üks USAs asuv ilubränd nägi seda omal nahal. Pärast seda, kui nad palkasid Lõuna-Ameerikas täielikult eemalt tegutseva klienditoe meeskonna, oli neil nädalaid raskusi – mitte tehniliste oskuste puudumise, vaid ebajärjekindla sisseelamise ja ebaselgete ootuste tõttu. Pärast struktureeritud koolitusprogrammi ja kultuuridevahelist juhendamist paranesid vastamisajad 38% ja klientide rahulolu tõusis 22%. Need ei ole üksikud tulemused – need on tõestuseks, et tahtlik koolitus ja arendamine aitavad ületada lõhet potentsiaali ja tulemuslikkuse vahel ajavööndite, kultuuride ja töövoogude vahel.

Miks koolitus ja areng on olulised

Kaugtöö puhul ei ole koolitus vabatahtlik – see on hädavajalik:

  • Kiirem tööleasumine
  • suurem pühendumus
  • Paremad projektitulemused
  • Pikaajaline püsimajäämine

Ilma selleta võivad isegi andekad vabakutselised töötajad tunda end ebakindlalt või töötada halvasti, mis viib välditava lahkumiseni.

A Growth Remote Work Strategy That Works

Source: Canva Pro License

Kaugtöö strateegia: Uurime ühte näidet

Kujutage ette, et võtate oma kasvavasse e-kaubamajja tööle kaugtöötajate meeskonna juhtimise ametikoha. Paberil sobivad nad ideaalselt kokku. Kuid te jätate struktureeritud sisseelamise vahele. Ei mingit selget briifingut, ei mingit koolitust teie tööriistade või töövoogude kohta ning ei mingit kokkupuudet teie brändi missiooni, varasemate kampaaniate tulemuste või turundusmeeskonna dünaamikaga. Nüüd antakse sellele uuele töötajale ülesanne käivitada tooteteadlikkuse kampaania – ilma, et ta teaks teie brändi väärtusi, häälekõla või seda, mis on varem toiminud (või ebaõnnestunud). Olemasolev meeskond, kes on endiselt seotud eelmise juhi lähenemisviisiga, võib keelduda panustamast või ei ole kindel, kuidas seda järsku üleminekut toetada.Mis saab edasi? Ebakohane sõnumite edastamine. Eelarve raiskamine. Madal moraal. Ebaõnnestunud kampaania ei ole tingitud mitte kehvast andekusest, vaid pigem tugeva aluse puudumisest. Korraliku sisseelamise ja koolitusega saate varakult paika panna ootused, hinnata kultuurilist ja rolli sobivust varem, viia oma meeskond vastavusse ja vältida kulukaid eksimusi. Koolitus ei ole kulu – see on arukas investeering.

Kaugtöö parimad praktikad: Põhistrateegiad tõhusaks koolituseks

Alustage rollispetsiifilise, kaugtööle sobiva sisseelamisega.

Ärge kasutage uuesti kontoris olevaid materjale. Kasutage lühikesi videokäigukirjeldusi, kontrollnimekirju ja kirjalikke tööjuhendeid, mis ei selgita mitte ainult seda, mida teha, vaid ka seda, kuidas seda eemalt teha.

Kasutage digitaalseid vahendeid ja õppeplatvorme

Tööriistad nagu LinkedIn Learning, Udemy või sisemised Notion wikid võimaldavad teil koolitust laiendada ilma mikromanööre tegemata. Paljud neist pakuvad asünkroonset sisu, mis sobib ideaalselt hajutatud meeskondadele.

Määrake mentorid või eakaaslased ja veebipõhine rollide jälgimine.

Isegi vabakutseliste puhul aitab kontaktpunkti või mentori määramine vältida isolatsiooni ja soodustab teadmiste jagamist. Võimaluse korral on parim rollivarjutus veebis! Virtuaalsed kontorid, kus virtuaalsed meeskonnad hängivad, saavad varjutada kellegi teise tööd (nagu Teamflow), on üks parimaid virtuaalse meeskonna loomise tegevusi ja strateegiaid.

Lisage interaktiivseid või otseülekandeid

Kombineerige iseõppimist regulaarsete otseülekannete, meeskonnakõnedega või Slacki nõupidamistega. Selline lähenemine hoiab kogemuse inimlikuna, aitab selgitada kahtlusi ja suurendab meeskonna ühtekuuluvust.

Kaugtöö strateegia: Väljakutsed läbi koolituse

Kommunikatsioonitõkked

Kaugtöörühmad tuginevad läbipaistvale suhtlusele ja asünkroonsele suhtlusele. Koolitus selliste vahendite nagu Slack, Loom, Notion ja õige koosolekute etiketi kohta on võtmetähtsusega. Kui edastate selgelt suhtlus- ja tagasisidevabaduse oma ettevõttes ja meeskondade vahel, saab teie meeskond vältida tavalisi suhtlemisega seotud probleeme, nagu tähtaegadest ilmajäämine, dubleeriv töö, madal moraal, usalduse puudumine meeskonnaliikmete vahel, meeskonna ebakõla, vaikne lahkumine, ebaausus, madal lojaalsus ja juhtimisprobleemid. Järjepidev koolitus soodustab avatud kanaleid, kiiremat probleemide lahendamist ja tugevamat meeskonnatunnet – eriti ajavööndite vahel.

Ajavööndi erinevused

Kasutage ära kattuvaid tööaegu, ühiseid kalendreid ja koolitusi, mis soodustavad selget dokumenteerimist liigsete koosolekute asemel. See funktsioon soodustab autonoomiat ja tõhusust. Mitte iga meeskond või meeskonnaliige ei pea töötama samas ajavööndis. Tegelikult võib eri ajavööndites asuvate kaugtöötajate olemasolu olla strateegiline eelis – eriti ettevõtete jaoks, kes soovivad 24-tunnist kättesaadavust ja ööpäevaringset tootlikkust.

Pühendumise säilitamine

Vabakutselised töötavad sageli mitme kliendiga. Regulaarne tagasiside, tunnustus ja selged tulemused hoiavad neid pühendununa. Teisalt pühenduvad virtuaalsed assistendid ja teised kaugtöötajad sageli pikaajalisele koostööle ühe ettevõttega. Seepärast on oluline neid algusest peale korralikult ülejäänud meeskonnaga tutvustada. See soodustab avatud suhtlust, loob usaldust ja mõjutab oluliselt nende professionaalset arengut. Regulaarsete – iganädalaste või igakuiste – veebipõhiste kokkusaamiste korraldamine aitab suurendada pühendumist, tekitab ühtekuuluvustunnet ja tagab, et juhid on alati kursis, millega kaugtöötajate meeskond töötab.

Pidev õppimine kui kultuur, mitte kui eelis.

Kaugtöötajate meeskonnad kasvavad kõige kiiremini, kui õppimist ei peeta ühekordseks sündmuseks. Alljärgneva julgustamine loob lojaalsust ja kohanemisvõimet ning ühtekuuluvustunnet, eriti pikaajaliste vabakutseliste koostööpartnerite ja kaugtöötajate puhul:

  • Igakuised õppe-eesmärgid
  • Juurdepääs lühikursustele või stipendiumidele
  • tunnustamine täiendkoolituse eest

Kultuuriline harmoonia ja ülemaailmsete talentide kaasamine

Teadlikkuse, mitte eelduste loomine

Koolitage oma meeskonda kultuuritundlikkuse ja suhtlemisstiilide osas. Kiire sisemine juhend või lõunasöök ja õppimine võib ära hoida tarbetuid arusaamatusi. E-kaubanduses on oluline, et tarbijate käitumise erinevused eri kultuurides oleksid erinevad. Näiteks võib Ida-Euroopast pärit turundusassistent soovitada uue aasta puhul allahindlusi, samas kui teie Lähis-Ida sihtrühm võib olla vastuvõtlikum kampaaniate suhtes ramadaani ajal. Kui teie meeskond ei ole kultuuriteadlik ja harmooniline, võivad teie kampaaniad minna mööda – või mis veelgi hullem, solvata tahtmatult. Seepärast on oluline lõpetada oletamine ja hakata kuulama. Ajavööndite, kohalike pühade ja töörütmide austamine aitab kaugtöötajatel tunda end väärtustatuna ja teie ärieesmärkidega kooskõlas olevat.

Võtke vastu kõikidest majandusharudest pärit andekad töötajad.

Ida-Euroopa, Lõuna-Ameerika või Kagu-Aasia kvalifitseeritud spetsialistid jäetakse geograafia või keele tõttu sageli tähelepanuta. Kuid kui neile pakutakse õiget koolitust ja usaldust, ületavad nad sageli ootusi ja toovad sageli uusi uuendusi.

Paljud vabakutselised, kes on pärit vähekindlustatud majandustest, lähenevad teie ettevõttele nagu oma ettevõttele. Piirkondades, kus töökoha stabiilsus on napp, teavad need spetsialistid, et suurepärast tööd tehes on võimalik kaitsta oma elatist ja tulevikku.

Globaalsete talentide kasutamine ei ole pelgalt värbamisotsus – see on strateegiline samm turu sügavama tundmise, mitmekeelse suhtluse ja pikaajalise kasvu suunas. Globaalne talent ei ole seotud asukohaga ja tööjõukulud erinevad sageli märkimisväärselt. E-kaubandusettevõtete jaoks tähendab see, et saate luua paindlikke meeskondi, mis mõistavad kohalikke turge, kohanevad piirkondliku müügimõtteviisiga ja toetavad laienemist uutele territooriumidele.

Tervisliku kaugettevõtluskultuuri loomine

Kaugtöötajate meeskonnad arenevad hästi, kui nad tunnevad end seotud, usaldusväärsed ja toetatud – ja see ei juhtu juhuslikult. Kultuuri ei ehitata enam kontori koridorides; seda ehitatakse tahtlike tegevuste, selge suhtluse kaudu lihtsasti kasutatavate suhtlusplatvormide ja kaasavate tavade kaudu – ja koolitusel on selles kõiges võtmeroll. Teie loodud ettevõtte kultuuri loomine ja austamine parandab töötajate heaolu.

  • Selged kaugtöö suunised – määrake ootused reageerimisaegade, kättesaadavuse, kasutatavate vahendite ja töövoogude kohta. Kaugtöörühmad töötavad paremini, kui valitseb selgus, mitte arvamine.
  • Regulaarsed kontrollkohtumised, mis ei ole pelgalt seisundi ajakohastamine – iganädalased kiired kontaktpunktid, et rääkida eesmärkidest, takistustest ja võitudest. See ei ole mikrojuhtimine – see on ühendus.
  • Tunnustusrituaalid – igakuised väljaütlemised, “nädala võit” või tagasiside reedeti. Vabakutselised töötajad peavad eriti hästi teadma, et nende tööd hinnatakse.
  • Sotsiaalne aeg – korraldage 15-minutilisi juhuslikke kohtumisi, näiteks “kohviruletti” või viktoriinisessioone. Hoidke see vabatahtlik, lõbus ja ilma surveta.
  • Realistlik heaolu toetus – Paku paindlikkust üle ametlike programmide. Austage piire, vaba aega ja asjaolu, et kõik ei tööta kõige paremini 9-5. Ja väga oluline on see, et eri riikide vabakutselistel ja kaugtöötajatel on erinevad suured religioossed pühad – neile puhkepäeva pakkumine on midagi, mida hinnatakse ja austatakse tohutult.
  • Kaasavus, usaldus ja järjepidev suhtlus loovad lojaalsust – isegi kui teie meeskond on ajavööndite vahel.

Kaugtöö strateegia mõõtmine: Koolitusprogrammi mõju jälgimine

Koolitus ilma mõõtmiseta on nagu turundus ilma analüüsita – te ei tea, mis töötab. Siin on, kuidas jälgida oma kaugkoolitusprogrammide tegelikku tasuvust:

Määratlege, mida “edu” rolli jaoks tähendab.

Enne koolituse algust seage mõõdetavad eesmärgid. Näiteks:

  • Uus sisukirjutaja peaks esitama oma esimese artikli 5 päeva jooksul.
  • Klienditoe esindaja peaks 2 nädala pärast tegelema 90% piletitest minimaalsete parandustega.

See aitab teil hinnata mitte ainult tulemuslikkust, vaid ka seda, kui kiiresti teie koolitus aitab vabakutselistel töötajatel efektiivseks saada.

Kasutage lihtsaid vahendeid tagasiside kogumiseks ja lünkade tuvastamiseks
  • Tagasisidevormid(Typeform, Google Forms) pärast sisseastumist või projekti vahe-eesmärke. Küsige seda nii vabakutseliselt kui ka tema juhilt.
  • Tulemuslikkuse juhtpaneelid(Trello, Notion, ClickUp), et jälgida ülesandeid, tähtaegu, parandusi või blokeeringuid.
  • Vastastikused ülevaatused või kontrollkäigud, et hinnata pehmeid oskusi ja suhtlemise tõhusust – mitte ainult väljundit.

Tehke tagasiside ringiks, mitte küsitluseks

Teil ei ole vaja ametlikku HR-meeskonda – loogelihtsalt rutiin:

  • 30 päeva pärast vaadake läbi: Kas vabakutseline täitis eesmärgid? Kas koolitus valmistas neid ette?
  • Tehke kindlaks: Kas mõni teema jäi kaugtöötajate sisseelamispraktikas tähelepanuta? Kas midagi oli ebaselge?
  • Parandage: Lisage kiire Loom-video või SOP, et katta tulevaste töötajate jaoks puuduolevad teemad.
  • Koolituse tasuvuse mõõtmine: minu kogemuse põhjal on allpool esitatud andmete jälgimine andnud positiivseid tulemusi kõigile klientidele, kellega olen töötanud.

Kaugtöö strateegia: Juhtumiuuringud edukate koolitusmudelite kohta

Juhtumiuuring 1: Kristijan – Ameerika Ühendriikide e-kaubanduse täismahus arendaja

TaustKristijan, kvalifitseeritud arendaja Makedooniast, liitus USA kliendi e-kaubanduse platvormiga Full-Stack arendajana. Esialgu ei tundnud ta USA klientide UX-ootusi ja tal oli raske viia funktsioone vastavusse turu konversioonikäitumisega.Koolituse lähenemisviisÜldise sisseelamise asemel rakendas klient:

  • iganädalane tootekoolitus, mis keskendub USA ostjate käitumisele.
  • Juurdepääs reaalajas analüütilistele armatuurtahvlitele
  • koodide läbivaatamine koos USAs asuvate UX-konsultantidega.

Tulemus

  • funktsioonide ümbertöötamise vähendamine 45% võrra
  • Saidi laadimiskiiruse parandamine 30% võrra
  • Aidati kaasa 12% suuremale ostu-müügikorralduse määrale 3 kuu jooksul.

Source: Designed in Canva with Pro License- photo for Case study 2 made by Biljana for SkillSpotterZ training purposes (real Client is anonymous)

Juhtumiuuring 2: E-kaubanduse brändi skaleerimine virtuaalsete kaugassistentide abil

EttevõteKeskmise suurusega ELis asuv nahahooldusbränd, mis laieneb USA-sse.VäljakutseNad palkasid 3 vabakutselist klienditoe töötajat erinevatest ajavöönditest, kuid varajane tagasiside näitas ebajärjekindlust toonis ja vastamata jäänud vastuseid.Koolituse lähenemisviis

  • Loodi 15-minutiline video hääletooni ja brändi väärtuste kohta.
  • Lisati 3 päeva jooksul live-chati jälgimine koos ühe kõrgema VA-ga.
  • Pakuti “Vastuste võlv”, mis sisaldab näiteid vastustest tavapärastele kliendipäringutele.

Tulemus2 nädala jooksul suurenesid klientide rahulolu näitajad 28%. Vastamisaeg paranes 40%. Vabakutselised töötajad tundsid end kindlamalt ja hakkasid tegema ettepanekuid protsesside parandamiseks.

Juhtumiuuring 3: kaugturundusmeeskonna ühtlustamine

EttevõteVeebipood, mis palkas vabakutselisi turundajaid üle Euroopa ja Lõuna-Ameerika.VäljakutseKampaaniad olid valesti kooskõlastatud – mõnel sisul puudusid brändi visuaalid, teised ei järginud tähtaegu.Koolituse lähenemisviis

  • Tsentraliseeriti kõik SOPid ja brändikomplektid Notionis.
  • Kehtestati iganädalased 30-minutilised “sünkroonimiskõned”.
  • Juhtiv turundaja andis esimese 3 nädala jooksul kampaaniate eelnõude kohta videotagasisidet.

TulemusMeeskond hakkas paremini koostööd tegema ja vähendas kampaaniate läbivaatamist 50% võrra. Hiljem pakuti kahele vabakutselisele töötajale jätkuvat igakuist palka.

The Future of Training and Development for Remote Teams

Source: Canva Pro License

Kaugtöötajate koolitamise ja arendamise tulevik

Investeeri praegu, mastaapne hiljem

Kaugkoolitus ei ole enam luksus – see on osa arukast äristrateegiast. Ettevõtted, kes loovad praegu õppimise, tagasiside ja kaasamise süsteemid, loovad tugevamaid ja paindlikumaid meeskondi – olgu need siis vabakutselised, hübriidtöötajad või täielikult kaugtöötajad. Ja kuna kaugtöötajad, vabakutselised töötajad ja kaugtöötajad on kaugtöötajad ja neil puudub näost-näkku suhtlemine, on nende tähelepanu pidevalt üle ekraanide, tekstide ja visuaalsete vahendite. Seepärast saavad videopõhised koolitused ja inimeste juhitud vestlused kaugtöötajate arendamise kaheks kõige võimsamaks vahendiks. Need taastavad inimliku elemendi – need aitavad inimestel tunda, et neid nähakse, hinnatakse, kaasatakse ja, mis kõige tähtsam, nad töötavad paremini.

“Koolitage praegu meelega ja teie kaugtöötajate meeskond kasvab hiljem mõjusalt.”

Korduma kippuvad küsimused

Mis on kaugkoolitus?

Kaugkoolitus on igasugune õppimine ja sissejuhatus, mida pakutakse töötajatele või vabakutselistele virtuaalselt – tavaliselt video, dokumentatsiooni või veebiplatvormide kaudu.

Kuidas juhtida vabakutselisi töötajaid ilma mikrojuhtimiseta?

Seadke selged ootused, tähtajad ja kontrollpunktid. Keskenduge tulemustele, mitte töötundidele. Usaldus ja autonoomia parandavad tulemuslikkust.

Miks on organisatsioonidel vaja kaugkoolitust?

Sest eemalolek ei tähenda isemajandamist. Ilma koolituseta raiskavad meeskonnad aega, suhtlevad valesti ja on raskustes mastaabis.

Kuidas saavad juhid toetada vaimset tervist kaugtöötajate meeskondades?

Paku paindlikku tööaega, normaliseeri puhkepausid, paku tuge heaolule ja lisa oma peamised pühad soodustustena (mitte ainult sinu kultuuripühad). Lühike kontrollsõnum võib minna kaugemale, kui te arvate.

Millised on kaugkoolituse eelised?

Kiirem sisseelamine, parem kooskõlastamine, suurem töötajate püsimajäämine ja vähem arusaamatusi – eriti hajutatud meeskondade puhul.

Jaga artiklit
Biljana Dimitrievska
CEO, SkillSpotterZ® | Global Remote Talent Specialist & Job-Talent Board Owner

Biljana Dimitrievska is a global talent strategist with a background in HR. As the founder of SkillSpotterZ®, she brings a hands-on, human-first approach to connecting companies with top remote talent worldwide—across all regions. Her experience spans the implementation of hiring strategies across global markets, including onboarding, diversity hiring, and outsourcing for cost-saving benefits. Beyond recruiting, Biljana has led talent-focused events and coaching sessions, guiding individuals in career paths, skill development, and navigating global opportunities. She rejects shortcuts based on automation and AI, focusing instead on building hiring processes rooted in trust, skill-based screening, and behavioral interviews—creating more humanized, effective recruitment experiences.

SkillSpotterZ
Selle artikli tõi teieni

SkillSpotterZ

SkillSpotterZ® is a global job board and recruiting service designed to connect companies with A-player remote talent from all corners of the world. By providing a personalized, human-first approach to talent sourcing and vetting, allowing employers to either search directly through the platform & hire off-platform on their terms, or entrust SkillSpotterZ's recruiters with the entire recruitment process.

Sarnased artiklid
5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)
8 min. lugemist

5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)

On põhjus, miks teatud ettevõtetel on kandidaadid järjekorras, samal ajal kui teised võitlevad talentide leidmisega isegi põhiliste rollide jaoks. See ei ole see, mida te arvate. Ventsislava Nikolova tegi sadade värbamismeeskondadega koostööd tehes kindlaks, mis täpselt eristab ettevõtteid, mis meelitavad ligi suurepäraseid talente, nendest, mis ei suuda. Lõhe on suurem, kui te arvata oskate.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Personalijuhtimise tulevik e-kaubanduses: Tšehhi HR-töötajate auhinnatud teadmised: teadmised auhinnatud Tšehhi HR-tööstuse kohta
17 min. lugemist

Personalijuhtimise tulevik e-kaubanduses: Tšehhi HR-töötajate auhinnatud teadmised: teadmised auhinnatud Tšehhi HR-tööstuse kohta

Petra Kubita Nulíčková on üks silmapaistvamaid isiksusi Tšehhi inimressursside valdkonnas. Aasta värbaja 2019 auhinna laureaadina ja tööandjate klubi 2020 kohaselt personalitöötaja isiksusena toob ta personalivaldkonda ainulaadse kombinatsiooni asjatundlikkusest ja uuenduslikust mõtlemisest. Tema tegevusala ulatub kaugemale traditsioonilistest personalitöö piiridest – ta tegeleb aktiivselt hariduse, avaldamise ja oskusteabe jagamisega moto #sharingiscaring all. Selles eksklusiivses intervjuus Ecommerce Bridge’ile […]

Petra Kubita Nulickova Petra Kubita Nulickova
HR Manager, Pale Fire Capital, Senior TA and Asana Lead v Groupon
Töökoha harmoonia edendamine: Töötajate vaheliste suhete jõud
13 min. lugemist

Töökoha harmoonia edendamine: Töötajate vaheliste suhete jõud

Töötajate ja juhtkonna vaheliste positiivsete suhete arendamine on oluline töötajate kogemuse parandamiseks ja organisatsiooni edu edendamiseks. Selles dünaamikas mängivad personalitöötajad keskset rolli, edendades avatud suhtlust ja usaldust töötajate seas. Seades prioriteediks töötajate huvide kaitsmise, volituste andmise ja heaolu, saavad personalispetsialistid luua keskkonna, kus inimesed tunnevad end väärtustatuna ja pühendununa, mis toob kaasa parema töötajapidamise ja […]

Kerry Pierson Kerry Pierson
Co-Founder, Perlman Pierson
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+