2 min. lugemist

Kodumasinate remont on tõusuteel. Nii on see ka e-kaubanduse puhul

Euroopa Liidu kavandatud uued remondimäärused toovad kaasa suuri muudatusi mitte ainult klientide, vaid ka ettevõtete jaoks. Esindades enam kui 140 organisatsiooni 24 Euroopa riigis, koostasid koalitsiooni Right to Repair Europe järeleandmatud kampaaniad uued suunised. Lisaks mõjutavad arenguid mõned e-kaubanduse sektorid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kodumasinate remont on tõusuteel. Nii on see ka e-kaubanduse puhul
Allikas: Depositphotos

Uute määrustega tagatakse tarbijatele lihtsam juurdepääs mõistliku hinnaga remondile mõnede seadmete, sealhulgas elektroonika ja kodumasinate puhul. Tootjad peavad kuni 10 aasta jooksul pakkuma remondivalikuid ka pärast seadusliku garantii lõppemist, edendades seega märkimisväärselt tarbijakaitset.

E-kaubanduse turundusettevõtete jaoks tähendab see, et tarbijatele tagatakse lihtne juurdepääs remonditeabele ja esitatakse need valikud nõuetekohaselt.

Uus direktiiv jõustub 30. juulil 2024. ELi liikmesriikidel on kolm aastat aega, et see riiklikesse õigusaktidesse üle võtta.

Varuesemed sõltumatutele remonditöökodadele

Uute määruste üks põhijooni on nõue, et tootjad hindaksid mõistlikku hinda sõltumatutele remonditöökodadele mõeldud tööriistadele ja varuosadele. Samal ajal avab see turu sõltumatutele remonditöökodadele ja loob uusi äriväljavaateid e-kaubanduse turundussüsteemidele, mis keskenduvad varukomponentide müügi- ja remonditeenustele.

Uute suunistega keelatakse tarkvarapoliitika ja lepingulised piirangud, mis võivad takistada sõltumatuid remonditöökodasid. Kuigi intellektuaalomandi õiguste kaitsmiseks on vähe erandeid, on see piirang oluline esimene samm õiglasema remondituru suunas.

Kui ostjad valivad asendamise asemel remondi, kestab seadusjärgne garantii kaksteist kuud. Selle meetmega edendatakse parandamist ja aidatakse vähendada e-jäätmete teket.

Remondisektori toetamine

Remonditeenuste käibemaksu vähendamine on üks rahalistest stiimulitest, mida ELi liikmesriigid soovitavad tungivalt parandustööde edendamiseks. See võib luua uusi töökohti ning laiendada ettevõtetele kättesaadavate remonditoodete ja -teenuste spektrit.

Euroopa Komisjon kavatseb luua veebiportaali, mis pakub üksikasjalikku teavet remondivalikute ja nendega seotud kulude kohta. Eesmärk on suurendada remonditeenuste nähtavust ja avatust , et aidata kliente nende otsustusprotsessis.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti
3 min. lugemist

E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti

Juhtiv klientide kaasamise ja hoidmise platvorm CleverTap on heitnud valgust kanaliteülese turunduse kriitilisele rollile e-kaubanduses. Nende ülevaated näitavad, kuidas veebimüüjad saavad tõhusalt kasutada mitut suhtluskanalit, et suurendada klientide seotust, suurendada müüki ja parandada säilitamise määra. Integreerides sujuvalt strateegiad e-posti, SMS-ide, tõukemärguannete ja sotsiaalmeedia platvormide vahel, saavad e-kaubanduse ettevõtted luua ühtse klienditeekonna, mis suurendab märkimisväärselt konversioonimäärasid […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+