2 min. lugemist

Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?

Pärast föderaalkohtuniku šokeerivat paljastust - et Google on meie otsingutega monopoli mänginud - on tehnikamaastik kolinal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?
Allikas: Depositphotos

Kõik alates Silicon Valleyst kuni Wall Streetini ragistavad selle otsuse üle ajusid. Mida see tähendab selle behemoti jaoks, mis on kõikjal levinud? Noh, see pole lihtne ja Google pole kõigepealt ilma lahinguta maas.

Mõelge sellele: Google peab võib-olla oma rahalehmast lahku minema: need suurepärased magusad pakkumised, mis hoiavad seda teie iPhone’i vaikimisi otsingumootorina. Me räägime siin miljarditest. Ainuüksi 2022. aastal aevastasid nad Apple’ile kena 20 miljardit dollarit, et meie ekraanidel oleks tõeline ruum.

Siin läheb asi aga huvitavaks: Google’i kaotus võib olla kõigi teiste kasuks. Microsofti Bing tantsib tõenäoliselt praegu õnnelikult. Nende jaoks võib isegi väike turuosa muutus tähendada suuri summasid. Iga protsendipunkti kohta, mille nad Google’ilt haaravad, räägime veel 2 miljardist dollarist.

Ärgem unustagem: tehisintellekt. Google võib siin lisaks rahale kaotada ka andmeid, mis toidavad nende tehisintellekti metsalist. Ja tänapäeva tehnikakeskkonnas on see nagu vanaema retseptis salajase koostisosa puudumine 🙂

Mis on võti? Tehnoloogiavaldkond valmistub dramaatilisteks ümberkorraldusteks, kus kaalul on tööstuse tulevane juhtpositsioon. Võite olla kindel, et eelseisvat kuut kuud on põnev vaadata. Püsige lainel, kuna kajastame sellel teemal rohkem uudiseid. 👇

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+