2 min. lugemist

Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?

Pärast föderaalkohtuniku šokeerivat paljastust - et Google on meie otsingutega monopoli mänginud - on tehnikamaastik kolinal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?
Allikas: Depositphotos

Kõik alates Silicon Valleyst kuni Wall Streetini ragistavad selle otsuse üle ajusid. Mida see tähendab selle behemoti jaoks, mis on kõikjal levinud? Noh, see pole lihtne ja Google pole kõigepealt ilma lahinguta maas.

Mõelge sellele: Google peab võib-olla oma rahalehmast lahku minema: need suurepärased magusad pakkumised, mis hoiavad seda teie iPhone’i vaikimisi otsingumootorina. Me räägime siin miljarditest. Ainuüksi 2022. aastal aevastasid nad Apple’ile kena 20 miljardit dollarit, et meie ekraanidel oleks tõeline ruum.

Siin läheb asi aga huvitavaks: Google’i kaotus võib olla kõigi teiste kasuks. Microsofti Bing tantsib tõenäoliselt praegu õnnelikult. Nende jaoks võib isegi väike turuosa muutus tähendada suuri summasid. Iga protsendipunkti kohta, mille nad Google’ilt haaravad, räägime veel 2 miljardist dollarist.

Ärgem unustagem: tehisintellekt. Google võib siin lisaks rahale kaotada ka andmeid, mis toidavad nende tehisintellekti metsalist. Ja tänapäeva tehnikakeskkonnas on see nagu vanaema retseptis salajase koostisosa puudumine 🙂

Mis on võti? Tehnoloogiavaldkond valmistub dramaatilisteks ümberkorraldusteks, kus kaalul on tööstuse tulevane juhtpositsioon. Võite olla kindel, et eelseisvat kuut kuud on põnev vaadata. Püsige lainel, kuna kajastame sellel teemal rohkem uudiseid. 👇

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?
2 min. lugemist

Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?

Digitaalne reklaam areneb pidevalt ja kohandub tarbijate käitumisega. Viimane trend, mis kujundab veebiturundust voogedastusplatvormidel, on pausireklaamid. See on uus reklaamivorming, mis ilmub siis, kui vaatajad peatavad vaadatava sisu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025
18 min. lugemist

Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025

Kogemus arvukate e-poodidega näitab, kuidas tehnoloogia ja suhted soodustavad kasvu. 2025. aasta jaoks on tõestatud strateegiadeks SEO, AI, sisuturundus, PPC ja kogukonna loomine – enamik neist nõuab ainult aega ja vaeva, mitte suuri eelarveid. Kuna tehisintellekt on nüüd konkurentsis püsimiseks hädavajalik, uurime Selltoro eksperdi Jan Janouškoveci kõige tõhusamaid lähenemisviise.

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Loe artiklit
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+