2 min. lugemist

Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?

Pärast föderaalkohtuniku šokeerivat paljastust - et Google on meie otsingutega monopoli mänginud - on tehnikamaastik kolinal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kohtunik helistab Google’is ebameeldivalt: mis on mänguplaan nüüd?
Allikas: Depositphotos

Kõik alates Silicon Valleyst kuni Wall Streetini ragistavad selle otsuse üle ajusid. Mida see tähendab selle behemoti jaoks, mis on kõikjal levinud? Noh, see pole lihtne ja Google pole kõigepealt ilma lahinguta maas.

Mõelge sellele: Google peab võib-olla oma rahalehmast lahku minema: need suurepärased magusad pakkumised, mis hoiavad seda teie iPhone’i vaikimisi otsingumootorina. Me räägime siin miljarditest. Ainuüksi 2022. aastal aevastasid nad Apple’ile kena 20 miljardit dollarit, et meie ekraanidel oleks tõeline ruum.

Siin läheb asi aga huvitavaks: Google’i kaotus võib olla kõigi teiste kasuks. Microsofti Bing tantsib tõenäoliselt praegu õnnelikult. Nende jaoks võib isegi väike turuosa muutus tähendada suuri summasid. Iga protsendipunkti kohta, mille nad Google’ilt haaravad, räägime veel 2 miljardist dollarist.

Ärgem unustagem: tehisintellekt. Google võib siin lisaks rahale kaotada ka andmeid, mis toidavad nende tehisintellekti metsalist. Ja tänapäeva tehnikakeskkonnas on see nagu vanaema retseptis salajase koostisosa puudumine 🙂

Mis on võti? Tehnoloogiavaldkond valmistub dramaatilisteks ümberkorraldusteks, kus kaalul on tööstuse tulevane juhtpositsioon. Võite olla kindel, et eelseisvat kuut kuud on põnev vaadata. Püsige lainel, kuna kajastame sellel teemal rohkem uudiseid. 👇

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+