7 min. lugemist

Kuidas luua edukas veebikursus 5 lihtsa sammuga?

Veebikursus on ideaalne viis oma kogemuste jagamiseks ja eelarve suurendamiseks. Kuidas luua edukas kursus?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas luua edukas veebikursus 5 lihtsa sammuga?
Allikas: Depositphotos

Lisaks õige teema valimisele on oluline omada strateegiat ja plaani. Kes on teie sihtrühm? Kas teie valitud teema vastu on huvi? Kuidas saate oma kursust müüa? Kuidas saate seda parandada ja järgmisele tasemele viia? Kui soovite rohkem teada saada, lugege seda artiklit kohe.

Ärge kartke luua oma veebikursust

Tavaliselt ei vaja te veebikursuse loomiseks sertifikaati, litsentsi ega kraadi. Kuid see sõltub teie valdkonnast. Enamik veebikursusi on loodud inimeste poolt, kes on oma teadmised omandanud informaalse õppe ja eneseharimise kaudu. Muidugi, kui soovite oma kursusele lisada teadmiste templi, näiteks sertifikaadi või muu dokumendiga, võib see olla teie jaoks eelis.

Enne veebikursuse kallale asumist vastake järgmistele küsimustele:

  • Kas mul on teadmisi, mis võiksid teistele kasulikud olla?
  • Kas ma saan pakkuda inimestele midagi, mida nad võiksid proovida?
  • Kas on ka teisi inimesi, kes on sellest teemast huvitatud?
  • Kas mul on oskusi, mida enamikul inimestel pole?

Kui vastasite mõnele neist küsimustest jaatavalt, alustage oma veebikursuse loomist. Tõenäoliselt on teil maailmale midagi pakkuda.

1. Teema, mis mitte ainult ei huvita teid, vaid ka teie publikut

Valige kursuse teema, mida teate või naudite. Kas olete inglise keele õpetaja või programmeerija? Looge veebipõhine inglise keele või programmeerimise kursus.

Samal ajal pidage meeles, et teema oleks teie publikule huvitav. Peate tundma, et teie valitud teema resoneerib nendega. See on ainus viis, kuidas saate selle piisavalt huvitavaks muuta, et hoida inimesi huvitatud. Kui valite teema, mis ei “köida” teie tähelepanu, kuvatakse see üldises tulemuses. Samuti tüdinete sellest tõenäoliselt kiiresti.

Jagage oma oskusteavet teile sobival teemal

Mõelge oma kogemustele, oskustele ja annetele. Kas sulle meeldib süüa teha? Alustage veebipõhist kokandusklassi. Te ei pea olema oma veebikursuse jaoks valitud teema ekspert. Oluline on see, et teil õnnestub see. Lõppude lõpuks on kõige edukamad teemad tavaliselt need, mida peetakse hobiks.

Pidage meeles, et kui teile meeldib see teema, olete selles hea, teil on selles kogemusi ja see täidab ka vajadust kellegi teise järele, olete kõige paremas olukorras oma teadmiste rahaks tegemiseks;

Rääkige sellest, mis on trendikas

Teie veebikursus ei pea olema seotud teie hobiga. Võite valida teema, mis ühiskonnas resoneerib. Jällegi peate olema selles valdkonnas teadlik ja mis kõige tähtsam – järgima suundumusi. Uuri välja, mis inimesi huvitab, mida nad otsivad ja mis neil puudu on. Jagage nendega oma teadmisi.

Seda fookust ei ole võimalik saavutada ilma teemaga seotud ressursside põhjaliku uurimiseta. Peate kaevama sügavale, mõistma seda ja suutma seda edastada, omades samal ajal oma arvamust või kogemusi.

Kas soovite edu saavutada? Siin on see, mida peate teadma:

Ükskõik, millise teema valite, on teie isiklikud kogemused ja lood kursuse jaoks väärtuslikud. Samuti on olulised teie teadmised ja oskused selles valdkonnas. Enda esitlemine eksperdina lisab kursusele usaldusväärsust.

Oma kursuse atraktiivseks muutmiseks tasub kindlasti välja mõelda meeldejääv pealkiri. Pealkiri peaks võimalikult selgeks tegema, kellele kursus on mõeldud ja mida nad õpivad. Mida lühem on pealkiri, seda tõenäolisem on, et teemast huvitatud inimesed registreeruvad kursusele.

2. Kas pakute kursust?

Kui valite veebikursuse teema, kontrollige, kas selle vastu on huvi. Miski ei valmista teile rohkem pettumust kui teada saamine, et olete kulutanud tunde kursuse ettevalmistamiseks, mida keegi ei võta.

Enne alustamist tehke mõned turu-uuringud , et näha, kas teie teema järele on nõudlust. Küsi endalt 3 põhiküsimust ja leia vastused:

  • Kas teie teema on nõudlik? Kas inimesed on sellest huvitatud? – Kasutage erinevaid tööriistu, et teada saada, kui populaarne ja nõudlik on teie teema, uurige sotsiaalmeediat ja saate teada, mida inimesed teie teemaga kõige rohkem seotud teevad.
  • Kas teie veebikursus suudab turul tühimiku täita? – Uurige oma valdkonna võistlust. Mida on inimesed saanud õppida ja mida saate neile pakkuda?
  • Kas inimesed on nõus teie kursuse eest maksma? – Uurige, kas teie kursusel pakutava probleemi lahendus on piisavalt atraktiivne, et inimesed saaksid selle eest maksta. Samuti proovige oma kursuse eelmüüki, et näha, kas kursust tasub üldse luua. Ärge unustage võistlust vaadata. Kui inimesed on nõus neile maksma, on tõenäoline, et nad maksavad teile.

Ärge alahinnake konkurentsi

Enne kui käivitate oma fantastilise veebikursuse veebimaailmas, uurige, mida võistlus teeb. Uurige, mida nad klientidele pakuvad, mida kliendid väärtustavad ja millest nad puuduvad, kursuse formaat ja struktuur või sihtrühm, kellele nad sihivad. Ärge riputage pead, kui leiate, et teie tööstus on väga konkurentsivõimeline.

Proovige leida valdkond, mida teised selles valdkonnas ei hõlma. See on teie “konks” potentsiaalsetele õpilastele. Muutke see valdkond oma kursuse fookuseks. Kindlasti saate müüa koolitust, mis annab inimestele midagi ekstra, mitte kursust, mis on sama, mis kümnetel või sadadel teistel.

3. Kes on teie sihtrühm?

Oma sihtrühma tundmine on teie edu võti. Peate olema teadlik, kes on teie rühm inimesi, kes võiksid teie veebikursust osta.

Kui teate, kelle jaoks te oma kursust ette valmistate, on selle ettevalmistamine palju lihtsam. Miks?

  • Te teate, mis motiveerib neid ostma.
  • Saate teada, milliseid probleeme nad soovivad lahendada.

Oluline on tunda oma vaatajaskonda või sihtrühma nii palju kui võimalik. Need teadmised lihtsustavad mõtlemist mitte ainult kursuse sisule, vaid ka formaadile, kuidas seda reklaamida, sihtrühmale, suhtluskeelele jne…

Mida peate teadma oma sihtrühma kohta?

  • Milliseid suhtluskanaleid nad kasutavad (sotsiaalmeedia, TV, raadio, trükimeedia)?
  • Mida nad elatise teenimiseks teevad?
  • Mida nad huvitavad?
  • Mis on nende vanus?
  • Kui suur on nende keskmine sissetulek?
  • Miks nad valisid teie kursuse?
  • Kui palju nad oleksid valmis sellise kursuse eest maksma?

4. Kuidas saate oma veebikursust müüa?

Kui teie veebikursus ei ole tasuta, kuid otsustate seda müüa, peate valima müügiplatvormi, mis sobib teie vajadustega ning on teie klientidele lihtne ja sõbralik.

Õige müügiplatvorm võib muuta teie veebikursuste müümise palju lihtsamaks. Milline peaks välja nägema lihtne ja tõhus platvorm veebikursuste müümiseks?

  • Seda on lihtne kasutada – mitte ainult teile, vaid ka teie klientidele. See võimaldab teil seadistada müümiseks vajalikud protsessid.
  • See ei võta asjatult raha taskust välja – selle käitamiseks maksate mõistliku summa. Kui te kursust ei müü, ei maksa te midagi. Kui müüte, on komisjonitasu mõistlik.
  • See töötab koos teiste äritööriistadega – seda saab siduda teie panga, arveldussüsteemi, e-posti tööriistadega jne.
  • Sellel on usaldusväärne klienditugi – kui te pole milleski kindel, on platvormil klienditugi, et lahendada teie probleem võimalikult lühikese aja jooksul ja teile arusaadavas keeles.

5. Rääkige meile oma projektist ja saate teada, kuidas see läheb

Kas poleks häbi veeta tunde valmistudes ja siis kasumist ilma jääda, kuna te ei reklaaminud oma veebikursust piisavalt? Ärge unustage oma projekti korralikult reklaamida. Sellepärast tasub turundusmaastikku mõista. Turundus on see, mis viib teie toote teie sihtrühma ette.

Kuidas saate oma kursust reklaamida?

  • Andke neile sellest teada e-posti turunduskampaania abil.
  • Reklaamige seda sotsiaalmeedias.
  • Tehke sellele oma veebisaidil või ajaveebis ruumi.
  • Kaasake oma reklaamimisse õiged mõjutajad.
  • Pakkuge seda kogukonnas, mis toob kokku teie sihtrühma.

Kõige tõhusam reklaam on see, mis vastab teie sihtrühmale. Mõelge neile meeldivatele reklaamikanalitele, millist tüüpi kohtlemist nad eelistavad (graafika, videod, artiklid, lood jne), keelt, mida nad räägivad, sotsiaalseid võrgustikke, kus nad on jne. Kui teil on eelarve, saate maksta näiteks Facebookis või Google’i otsingus reklaamimise eest.

Tagasiside – suur abi

Kui soovite teada, kuidas teil oma veebikursusega läheb, mida teil hästi läheb ja millest teie õpilased ilma jäävad, tasub saada tagasisidet. Sel viisil saate andmeid kasutada oma kursuse täiustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Tagasisidet saate kursuse ajal, aga ka pärast kursust. Lisaks veebiküsimustikele saate tööriistu kasutada ka näiteks turunduskampaaniate andmete kogumiseks. Nende hulka kuuluvad Google Analytics, Facebook Insights ja palju muud.

Pidage meeles, et edukas veebikursus ei sõltu mitte ainult teie teadmistest ja oskustest, vaid ka õigest teemast, sihtrühma tundmisest, vajalikust edutamisest ja tagasisidest saadud teadmistest.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Copywriting vs sisu kirjutamine
3 min. lugemist

Copywriting vs sisu kirjutamine

Iga e-kaubanduse ettevõte peab mõistma erinevusi copywritingu ja sisu kirjutamise vahel. Kuigi neil on erinevad kasutusalad ja nad rakendavad erinevaid strateegiaid, on mõlemad klientide kaasamisel ja kaasamisel hädavajalikud. Selles artiklis selgitatakse nende kirjutamisstiilide erinevusi, et aidata teil teha paremaid turundusotsuseid.

Loe artiklit
Copywriting-ekspertide sisseostmise eelised
3 min. lugemist

Copywriting-ekspertide sisseostmise eelised

Te ei pea kirjutamise pärast muretsema. Delegeerige sisu, näiteks artiklite, ajaveebide, veebisaitide, turundusmaterjalide ja muude tekstide loomine välistele kirjanikele. Saate kvaliteetset sisu kogenud spetsialistidelt. See toob teie ettevõttele mitmeid eeliseid.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+