3 min. lugemist

Kuidas M&S muutis heategevusannetused eBay tuluvooks

Marks & Spencer avab eBay-s kasutatud riiete kaupluse, olles viimase kümne aasta jooksul annetuste kaudu kogunud 36,5 miljonit rõivaeset. Briti jaemüüja soovib teenida raha riietega, mis varem läksid otse heategevuspoodidesse. Ettevõte on alates 2013. aastast käivitanud rõivaste annetamise programmi nimega "shwopping", mis hiljuti nimetati ümber Another Life'iks. Seni sai heategevuspartner Oxfam kõik annetatud esemed oma poodides müügiks. M&S ei saanud midagi tagasi peale hea PR-i.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas M&S muutis heategevusannetused eBay tuluvooks
Allikas: ChatGPT

Uus süsteem jagab raha neljale poole

Asjad on muutumas. Parimad annetatud M&Si riided lähevad nüüd remondifirmale nimega Reskinned, parandatakse ja müüakse seejärel eBay’s. Neli osapoolt jagavad kasumi: M&S, eBay, Reskinned ja Oxfam saab 15%. Kliendid annetavad endiselt samamoodi – täidavad veebis vormi või skaneerivad poes QR-koodi. Kuller võtab riided tasuta vastu ja viib need Reskinned’ile. Ettevõte otsustab, mida saab müüa ja mis läheb taaskasutusse või Oxfami kauplustesse.

Klientide altkäemaksmine kupongidega

M&S pakub klientidele üle 35 naelsterlingi maksvate veebiostude eest 5 naelsterlingi suurust vautšerit, kui nende annetuskott sisaldab vähemalt ühte M&Si eset.

See

on nutikas viis tagada, et inimesed annetavad pigem M&Si kui teiste kaubamärkide riideid.

Voucher kehtib ainult veebiostude puhul, mitte füüsilistes kauplustes. Ettevõte parandas seda detaili vaikselt pärast seda, kui esialgu öeldi, et see toimib kõikjal.

Kasutatud mood on nüüd suur äri

Ajastus on mõistlik. Inimesed ostavad veebist rohkem kasutatud riideid kui kunagi varem. Depopi aastane müük jõudis äsja 1 miljardi dollarini, mis tähendab 35% kasvu kolme kuuga. Vinted teenis eelmisel aastal 813 miljonit eurot, mis on 41% suurem. Isegi traditsioonilised jaemüüjad on kaasatud. Primark, H&M, Uniqlo ja Zara pakuvad nüüd remonditeenust või müüvad kasutatud esemeid. Kasutatud kauba turg ei ole enam kõrvaline äri – see on tõsine raha.

Testimine enne täie hooga tegutsemist

Katharine Beacham juhib M&Si jaoks jätkusuutlikkust moesektoris. Ta ütleb, et eBay partnerlus võimaldab neil teada saada, mida kliendid soovivad kasutatud kauplustelt. Kui see toimib, võib M&S hakata müüma kasutatud riideid oma veebilehel või kauplustes. M&Si riided on eBayl juba praegu populaarsed – ettevõtte sõnul on see üks enim otsitud kaubamärke platvormil. Ametlik pood peaks osa sellest olemasolevast nõudlusest kinni haarama.

Valitsus tahab vähem jäätmeid

Ühendkuningriigis visatakse igal aastal ära 700 000 tonni riideid. Mary Creagh, valitsuse ringmajanduse minister, toetab selliseid programme. Ta soovib, et ettevõtted ja valitsus teeksid koostööd moejäätmete vähendamiseks. M&Si programm pakub ettevõtetele võimalust muuta jätkusuutlikkus kasumlikuks, mitte lihtsalt kalliks. Varasemad annetuskavad maksavad raha. See võiks selle asemel raha teenida. See muutus on märkimisväärne. M&S maksis varem oma annetusprogrammi kui ettevõtte vastutuse algatuse eest. Nüüd muudavad nad selle potentsiaalseks tuluallikaks, säilitades samal ajal keskkonnaalase kasu. The Guardiani aruande põhjal.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU