3 min. lugemist

Kuidas Pinteresti visuaalne otsing muudab meie avastamis- ja ostmisviisi

Pinterest näitab, et kui tegemist on maitse ja stiiliga, ei piisa mõnikord sõnadest. Pilt võib tabada täpselt seda, mida teksti abil on raske otsida. Visuaalse otsingu kaudu võib see viia kasutajad täpse toote juurde ilma ühegi kirjutatud sõnata. Ja uued andmed näitavad, et üha rohkem inimesi seda ka tegelikult teeb.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas Pinteresti visuaalne otsing muudab meie avastamis- ja ostmisviisi
Allikas: Depositphotos: Photo by Gesrey (edited in Canva Pro)

Varem kajastasime esimesi vihjeid, kuhu Pinterest visuaalse otsinguga liigub. Nüüd aga ilmnevad andmed, mis näitavad, et tegemist ei ole pelgalt visiooniga, vaid reaalselt muutuva kasutajakäitumisega. 73% vastanutest ütlesid Adobe’i sõltumatu uuringu käigus, et Pinterest pakub paremaid visuaalseid tulemusi kui traditsioonilised otsingumootorid. Veelgi huvitavam on asjaolu, et 36% vastanutest alustab otsingut otse Pinterestist, mitte Google’ist või muudest traditsioonilistest otsingumootoritest. Pinterest tugineb avastamishuvile ja isikupärastamise soovile. Visuaalne otsing võib juhatada kasutajaid üldisest ideest väga spetsiifilise toote juurde, mis vastab nende maitsele. Selline avastamisviis on eriti lähedane nooremale põlvkonnale – nad ei otsi sõnadega, vaid silmadega. See, mis neid huvitab, ei tulene täpselt sisestatud terminist, vaid muljest, meeleolust või esteetikast. Ja see kehtib mitte ainult inspiratsiooni otsimisel, vaid ka tegelike ostude puhul.

Pinterest consumer search data showing design inspiration leads at 62%, followed by recipes 47%, DIY tips 45%, fashion 29%

Source: Adobe Study

Pinteresti visuaalid suudavad seda, mida märksõnad ei suuda

Pinterestis ei ole oluline mitte ainult see, mida otsid, vaid ka see , kuidas sa seda otsid. Kujutage ette, et olete seadistamas kodukontori ruumi. Sa satud pildi peale, mis meeldib sulle oma atmosfääriga, kuid sa ei pruugi kohe teada, mis täpselt sinu tähelepanu äratas. Klõpsate visuaalsele otsingule ja Pinterest hakkab teile pakkuma sarnaseid toole, lampe või riiuleid, mis sobivad üldise stiiliga. Tasapisi avastate täpselt need esemed, mida traditsioonilise otsingu kaudu poleks te tõenäoliselt kunagi leidnud, sest õiged sõnad poleks teile pähe tulnud.

Mida see tähendab e-poodide jaoks?

Pinterest julgustab selgesõnaliselt kaubamärke oma otsingustrateegiaid ümber mõtlema. Need, kes soovivad olla Pinterestis nähtavad ka väljaspool traditsioonilisi tekstiküsimusi, peaksid keskenduma nendele kolmele sammule:

  1. Uuendage oma tootekataloogi – laadige see Pinterestisse üles koos kõigi oluliste metaandmetega: brändi nimi, värv, hind, suurus. See aitab algoritmil paremini mõista, millal teie toodet kuvada.
  2. Kasutage elustiilifotosid – tooted kontekstis (nt mööbel interjööris, mood inimestel) ilmuvad otsingutes rohkem. Pinterest pakub isegi Performance+ loovtööriista, mis genereerib automaatselt iga toote kuvamise taustad.
  3. Võta kasutusele Performance+ sihtimine – see funktsioon laiendab reklaami ulatust pildi sarnasuse alusel, ilma et oleks vaja määrata uusi märksõnu või huvisid.
Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU