
SMS-i probleem
Ettevõtted on tellimuste kinnituste, tarnevärskenduste ja kohtumiste meeldetuletuste saamiseks tuginenud SMS-ile, kuna see töötab kõikjal. Probleem on selles, et see on minevikku kinni jäänud.
Saate 160 tähemärki. Pilte pole. Nuppe pole. Pole võimalik klientidele näidata, mida te tegelikult müüte. MMS üritas seda aastaid tagasi parandada, kuid kulud tapsid selle enne, kui see kuhugi jõudis. Interneti-jaemüüjate jaoks on see probleem.
Mida RCS tegelikult teeb
Rikkalikud kommunikatsiooniteenused ei ole raketiteadus – see lihtsalt toob sõnumid sellesse kümnendisse. Saate saata kvaliteetseid fotosid ja videoid. Tekstisõnumid võivad olla pikemad kui säutsud.
Ja siin on oluline osa: saate lisada nuppe ja interaktiivseid elemente otse sõnumisse.
See tähendab, et kliendid saavad tooteid sirvida, valikuid klõpsata ja asju osta ilma sõnumsiderakendusest lahkumata. See on lühem tee “Ma olen huvitatud” kuni “Ma ostsin selle”.
Värvitootja vahetas osa oma SMS-kampaaniatest RCS-ile. Tulud hüppasid 115 protsenti. Klikkimise määr tõusis alla 3 protsendilt 21 protsendile.
See pole väike edasiminek – see on põhimõtteline muutus selles, kuidas kliendid sõnumitega suhtlevad.
Miks see paremini töötab
RCS-sõnumid näitavad saatja kinnitust – kliendid näevad ettevõtte logo ja nime, nii et nad teavad, et see on õigustatud. Sõnumid on krüpteeritud. Ja erinevalt SMS-ist ei sõltu RCS sellest, kas operaatorivõrgud teie sõnumeid prioriseerib. See töötab mis tahes Interneti-ühenduse kaudu, mis tähendab vähem viivitusi ja kadunud sõnumeid.
Apple lisas RCS-i toe 2024. aasta septembris iOS 18-ga. Android toetas seda juba kõigis operaatorites. Twilio andmed näitavad, et 2024. aasta keskpaigaks suutis 46 protsenti telefonidest RCS-sõnumeid hallata. Kui kellegi telefon seda ei toeta, läheb sõnum automaatselt tagasi SMS-iks.
RCS annab teile üksikasjaliku kohaletoimetamise ja lugemiskviitungid. Saate vaadata, mis töötab ja mis mitte, seejärel kohandage vastavalt. Need on esimese osapoole andmed, mida kliendid nõustuvad jagama, nii et te ei arva kampaania toimivust.
Erinevaid lähenemisviise katsetavate veebipoodide jaoks on see nähtavus oluline.
Kuhu see suundub
RCS on muutumas mobiilse ärisõnumite standardiks. E-kaubandusettevõtete jaoks muudab see põhilised märguanded tegelikeks ostukogemusteks. Visuaalide, interaktiivsuse ja analüütika kombinatsioon muudab selle praktiliseks vahendiks konversioonimäärade parandamiseks.
Kuna peaaegu pooled telefonidest juba toetavad tehnoloogiat ja ülejäänute jaoks automaatset SMS-i varud, saavad ettevõtted RCS-i kasutusele võtta ilma haaret kaotamata. Kuna kasutuselevõtt kasvab jätkuvalt, kajastub lõhe RCS-i kasutavate ettevõtete ja endiselt tavalistele SMS-idele tuginevate ettevõtete vahel otse konversioonimõõdikutes.