.
Praeguse olukorra objektiivne hindamine
Selle punkti võiks jagada 2 kategooriasse, mis on ühelt poolt diametraalselt vastandlikud, kuid mis hõlmavad kõiki (mitte)edukaid tegijaid online-turul.Pikaajaliselt hooletusse jäetud turundusKui te ei ole viimastel aastatel turundusele suurt tähelepanu pööranud või ei ole pidanud seda tegema või pole selleks kunagi ruumi olnud, siis ei saa te mõne nädalaga järele jõuda. Pikaajaline turunduse hooletusse jätmine toob sageli kaasa hooletusse jäetud veebilehe, hooletusse jäetud brändi ning puuduva visuaalse ja kommunikatsioonikäsiraamatu. Siinkohal peate kindlasti arvestama suuremaid taaskäivituskulusid, sest tõenäoliselt mõjutab kõnealune probleem peaaegu kõiki kanaleid.
Uue ettevõtte alustamine
Reegel, et täna võite alustada vähemaga ja hiljem investeerida turundusse rohkem, ei kehti enam päriselt. See võib olla tõsi, kui teil on toode, mis on nii ainulaadne, et see paistab silma. Aga kui teete midagi sellist, mida keegi teine juba teeb, peate olema pragmaatiline. Alati tuleb kõigepealt investeerida ja seejärel optimeerida ning proovida turundusmahutusi teisiti jaotada. Tänaste meediaruumi hindade juures on isegi optimistlike konversioonimäärade puhul alguses ikka veel suhteliselt suured stardikulud, enne kui äri “kulgeb”. Loomulikult on endiselt olemas täieliku ebaõnnestumise risk, mida ei saa ükski mainekas agentuur garanteerida, kuid turundus tähendab proovimist, katsetamist ja optimeerimist ning sel hetkel ei liigu te ilma alginvesteeringuta. Mida tulusam on teie segment ja mida rohkem on konkurentsi ja reklaamijaid, seda suurem on alginvesteering ja seda raskem on alustada. Kui soovite avada mobiiltelefoni e-poe, ei ole lähtepositsioon lihtne ja teie suhtlus peab olema esmaklassiline. Mõte, et midagi müüa ja siis investeerida, on kahjuks ebareaalne.
Lühiajalise plaani koostamine
Lühiajalise plaani tegemiseks soovitame järgida Pareto reeglit, mille kohaselt tuleb teha 80% tööst 20% aja ja raha eest. Olgu see siis kõige elementaarsemate asjade parandamine teie saidi sees (hotfixid, saate saidi järgmises etapis uuesti üles ehitada), põhilise jälgimise seadistamine, paari põhikampaania seadistamine millegi jaoks, milles olete oma positsioonis kindel.
Me näeme sageli väga laia silmaringi klientidelt, kes, kes ei ole pikka aega turundusega tegelenud, eriti suures organisatsioonis, tahavad korraga hüpata kõikidesse turunduskanalitesse ja -võimalustesse. See mõte mõjutab siis turundusagentuuri briifti ja mõjutab ka kanalite valikut ja loomist. Kliendid on sageli üllatunud, kui hinnanguline meediaeelarve on mitu korda suurem kui nende maksimaalne eelarve.
Looge pikaajaline plaan
Kui olete koostanud mõned kampaaniad ja korrastanud kõige olulisemad elemendid, on aeg vaadata pikaajalist turundusstrateegiat. Kas see on kuue kuu või aasta strateegia, ei ole tegelikult oluline. Oluline on lõpuks see, et te jääksite turundusstrateegia juurde. Paljud kliendid kalduvad seejärel strateegiast kõrvale ja võtavad kasutusele muud liiki reklaami, mis on sageli kahjulik ja tekitab segadust.Korralik pikaajaline strateegia peaks sisaldamajärgmist
- Kes me oleme? Mida me teeme?
- Mida me peaksime pikemas perspektiivis kommunikeerima?
- Millised on meie tooted/teenused?
- Millised on meie müügiargumendid?
- Millele reageerivad meie kliendid?
- Kes on meie konkurendid?
- Milliseid kanaleid saame kasutada ja kuidas?
- Millised on peamised loovtööd, paigutused, formaadid?
- Milline on meie hääletoon?
- Mida me püüame saavutada?
- Kuidas me seda mõõdame?
- Eelarve – meedia + juhtkond