2 min. lugemist

Kuni 91% klientidest keeldub ostlemast tüütute kaubamärkidega

Reklaamid, mis katkestavad tarbija sirvimise või ostmise teekonna, vähendavad kaasatust. On tõestatud, et ettevõtted kaotavad selle tulemusel konversiooni- ja müügivõimalusi.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuni 91% klientidest keeldub ostlemast tüütute kaubamärkidega
Allikas: Depositphotos

WunderKIND Ads uuring viidi läbi 1000 digitaalselt aktiivse kliendi valimi hulgas. Selle tulemuste kohaselt arvab kuni 70% vastanutest, et reklaamijad ei austa nende digitaalset kogemust, ja veel 95% ütles, et nende arusaam sisust on reklaamidega katkestatud. Üheksa kümnest (92%) ostjast leiab, et reklaamid muutuvad pealetükkivamaks, ja kuni 91% ostjatest ei osta isegi brändilt, mille reklaami nad peavad häirivaks. Rohkem kui kaks kolmandikku (68%) Wunderkindi uuringus osalenud tarbijatest tegeleksid reklaami pigem siis, kui nad oleksid sisust täiesti eemal. 60% eelistaks aga näha reklaami alles pärast seda, kui nad on veebilehe sisuga tegelemise lõpetanud.

Kas reklaamide blokeerimine on uus standard?

Bulbshare’i järgmine uuring keskendus Z-generatsioonile. Selle kohaselt sunnib pealetükkiv reklaam 99% selle demograafilise rühma tarbijatest sageli reklaame vahele jätma, samas kui peaaegu kaks kolmandikku (63%) veebiostlejatest kasutab reklaamblokeerijaid, et veebireklaame üldse vältida. Küsimus ei ole ainult kehvemas kliendikogemuses. Tarbijad on nii ärritunud, et katkestavad oma otsingu ja ostu. Samuti põhjustavad nad madalamat kaasamise ja konverteerimise määra, mis piirab reklaamide tõhusust ja vähendab oluliselt turunduse tasuvust ja reklaamikulude tasuvust.

Uuring heidab valgust ka turundajatele

Wunderkind uuris ka turundusjuhte. Nad viisid uuringu läbi saja CMO-st koosneva valimiga aastal 2023. Aruande kohaselt usub 50% vastanutest, et digireklaam ei suurenda brändi lojaalsust ja 44% ütles, et nende veebireklaam ei vii piisavalt müüki. Wunderkind Internationali reklaamijuht Amy Pearce võttis kokku:

“Reklaami tajutakse sageli negatiivselt. Kuid tõde on see, et kui reklaami näidatakse õigel ajal, õigele kasutajale, õigel – ja sageli orgaanilisemal – viisil, siis on tarbijad rahul ja valmis tegelema mõttekalt. Nii nagu jaemüüjad ja kaubamärgid keskenduvad ostukogemuse isikupärastamisele, peavad kaubamärgid kaaluma, kuidas ja millal on kõige parem tarbijatele reklaami näidata, et luua kasutajakeskseid reklaamikogemusi, mis suurendavad kaasatust ja konversioone, mis loovad investeeringutasuvust”.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+