2 min. lugemist

Kuni 91% klientidest keeldub ostlemast tüütute kaubamärkidega

Reklaamid, mis katkestavad tarbija sirvimise või ostmise teekonna, vähendavad kaasatust. On tõestatud, et ettevõtted kaotavad selle tulemusel konversiooni- ja müügivõimalusi.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuni 91% klientidest keeldub ostlemast tüütute kaubamärkidega
Allikas: Depositphotos

WunderKIND Ads uuring viidi läbi 1000 digitaalselt aktiivse kliendi valimi hulgas. Selle tulemuste kohaselt arvab kuni 70% vastanutest, et reklaamijad ei austa nende digitaalset kogemust, ja veel 95% ütles, et nende arusaam sisust on reklaamidega katkestatud. Üheksa kümnest (92%) ostjast leiab, et reklaamid muutuvad pealetükkivamaks, ja kuni 91% ostjatest ei osta isegi brändilt, mille reklaami nad peavad häirivaks. Rohkem kui kaks kolmandikku (68%) Wunderkindi uuringus osalenud tarbijatest tegeleksid reklaami pigem siis, kui nad oleksid sisust täiesti eemal. 60% eelistaks aga näha reklaami alles pärast seda, kui nad on veebilehe sisuga tegelemise lõpetanud.

Kas reklaamide blokeerimine on uus standard?

Bulbshare’i järgmine uuring keskendus Z-generatsioonile. Selle kohaselt sunnib pealetükkiv reklaam 99% selle demograafilise rühma tarbijatest sageli reklaame vahele jätma, samas kui peaaegu kaks kolmandikku (63%) veebiostlejatest kasutab reklaamblokeerijaid, et veebireklaame üldse vältida. Küsimus ei ole ainult kehvemas kliendikogemuses. Tarbijad on nii ärritunud, et katkestavad oma otsingu ja ostu. Samuti põhjustavad nad madalamat kaasamise ja konverteerimise määra, mis piirab reklaamide tõhusust ja vähendab oluliselt turunduse tasuvust ja reklaamikulude tasuvust.

Uuring heidab valgust ka turundajatele

Wunderkind uuris ka turundusjuhte. Nad viisid uuringu läbi saja CMO-st koosneva valimiga aastal 2023. Aruande kohaselt usub 50% vastanutest, et digireklaam ei suurenda brändi lojaalsust ja 44% ütles, et nende veebireklaam ei vii piisavalt müüki. Wunderkind Internationali reklaamijuht Amy Pearce võttis kokku:

“Reklaami tajutakse sageli negatiivselt. Kuid tõde on see, et kui reklaami näidatakse õigel ajal, õigele kasutajale, õigel – ja sageli orgaanilisemal – viisil, siis on tarbijad rahul ja valmis tegelema mõttekalt. Nii nagu jaemüüjad ja kaubamärgid keskenduvad ostukogemuse isikupärastamisele, peavad kaubamärgid kaaluma, kuidas ja millal on kõige parem tarbijatele reklaami näidata, et luua kasutajakeskseid reklaamikogemusi, mis suurendavad kaasatust ja konversioone, mis loovad investeeringutasuvust”.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU