
Prantsuse kodukaupade jaemüüja Leroy Merlin avas oma teise kaupluse Rumeenias Iași’s, kuhu investeeriti üle 3 miljoni euro, vahendab Business Review. Uus kauplus, mis asub Mall Moldovas, on üle 9200 ruutmeetri suurune ja see on ettevõtte 23. kauplus Rumeenias. Kauplust hakkab haldama 120 töötajast koosnev meeskond.
Suuremad laienemisplaanid kogu Rumeenias
Leroy Merlin on teatanud plaanist avada Rumeenias aastatel 2025-2027 11 uut kauplust, vahendab ZF English. Selle laienemisega tõuseb Rumeenia kaupluste koguarv laienemisperioodi lõpuks üle 30 kaupluse.
Praegu on ettevõttel 23 kauplust 16 Rumeenia linnas, sealhulgas Bukarest, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Pitești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște ja Arad, kus töötab ligi 3500 inimest.
Digitaalsed teenused ja kliendikogemus
Uues Iași kaupluses on moodsad digiteenused, mis on mõeldud kliendikogemuse parandamiseks:
- Click & Collect teenus, mis võimaldab kauba kättesaamist maksimaalselt 2 tunni jooksul.
- Telefonitellimused, mille abil saab konsultantidele hõlpsasti tellimusi esitada.
- Online-tellimus koos kohaletoimetamisega otse koju või ehitusplatsile saatmiseks
- 1500 ruutmeetri suurusedsissesõiduvõimalused hulgiostude tegemiseks.
- 15 kassapunkti, sealhulgas 2 drive-in tsoonis
- Spetsiaalsed müügisaalid vannitubade, köökide ning plaatide ja keraamika jaoks
Jätkusuutlikkuse algatused
Leroy Merlin on pühendunud jätkusuutlikkusele kogu oma tegevuses. Wikipedia andmetel tuvastas ettevõte 2022. aastal 36 Prantsuse kauplust, mille katused sobivad fotogalvaaniliste paneelide jaoks, ning teeb tööd, et tagada elektritarned päikeseparkidest.
Strateegilised investeeringud Portugalis
Lisaks Rumeeniale teatas Leroy Merlin The Portugal News’i andmetel 220 miljoni euro suurusest investeeringust Portugalis järgmise kolme aasta jooksul. Investeeringud jagunevad infrastruktuuri laiendamise (105 miljonit eurot) ja tehnoloogia arendamise (115 miljonit eurot) vahel.
Turukonkurents ja positsioon
Rumeenia DIY-turul valitseb tugev konkurents selliste väljakujunenud ettevõtjate vahel nagu Dedeman, Praktiker, OBI ja Hornbach. Leroy Merlini laienemisstrateegia keskendub konkurentidest eristumiseks füüsilise kaupluse kohaloleku kombineerimisele digitaalse mugavusega.
Tegevjuhi kommentaarid strateegilise kasvu kohta
“Iași on meie jaoks strateegiline linn – aktiivse kogukonnaga ja kasvava nõudlusega kaasaegsete, jätkusuutlike ja taskukohaste kodukaupade lahenduste järele. Avades linnas teise Leroy Merlini kaupluse, soovime oma klientidele selles riigiosas lähemale jõuda ja pakkuda neile täielikku ostukogemust,” ütles Leroy Merlin Rumeenia tegevjuht Mathieu Bauduin, nagu teatas Business Review.
Ettevõtte laienemine peegeldab laiemat usaldust Rumeenia turu vastu, plaanides jätkata investeerimist nii füüsilisse infrastruktuuri kui ka digitaalsesse võimekusse, et teenindada klientide vajadusi.
Mida see tähendab e-kaubanduse jaoks
Leroy Merlini lähenemisviis näitab, kui olulised on kõikehõlmavad jaekaubandusstrateegiad, mis integreerivad sujuvalt veebipõhise tellimuse, kaupluses toimuva kauba kättesaamise ja kohaletoimetamise teenused. E-kaubandusettevõtete jaoks on peamised õppetunnid järgmised:
- Paindlikud täitmisvõimalused, mis vastavad erinevatele klientide eelistustele.
- investeeringud logistilisse infrastruktuuri, et toetada kiiret kohaletoimetamist ja pealevõtmist.
- digitaalsete ja füüsiliste kokkupuutepunktideintegreerimine sujuvaks kliendikogemuseks.
Ettevõtte jätkuv laienemine ja investeeringud mõlemas riigis annavad märku tugevast usaldusest Kesk- ja Ida-Euroopa kodukaupade turu suhtes.