3 min. lugemist

Leroy Merlin avab 23. Rumeenia kaupluse pärast 3 miljoni euro suurust investeeringut

See, mis algas üheainsa 3 miljoni euro suuruse investeeringuna Rumeenia kaubanduskeskusesse, on tegelikult osa millestki palju suuremast. Samal ajal kui enamik jaemüüjaid kärbib, on Prantsuse kodukaupade hiiglane Leroy Merlin kahekordistanud oma tegevust Ida-Euroopas plaaniga, mis võib muuta kogu kodukaupade maastikku.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Leroy Merlin avab 23. Rumeenia kaupluse pärast 3 miljoni euro suurust investeeringut
Allikas: Depositphotos: Photo by ricochet69 (edited in Canva Pro)

Prantsuse kodukaupade jaemüüja Leroy Merlin avas oma teise kaupluse Rumeenias Iași’s, kuhu investeeriti üle 3 miljoni euro, vahendab Business Review. Uus kauplus, mis asub Mall Moldovas, on üle 9200 ruutmeetri suurune ja see on ettevõtte 23. kauplus Rumeenias. Kauplust hakkab haldama 120 töötajast koosnev meeskond.

Suuremad laienemisplaanid kogu Rumeenias

Leroy Merlin on teatanud plaanist avada Rumeenias aastatel 2025-2027 11 uut kauplust, vahendab ZF English. Selle laienemisega tõuseb Rumeenia kaupluste koguarv laienemisperioodi lõpuks üle 30 kaupluse.

Praegu on ettevõttel 23 kauplust 16 Rumeenia linnas, sealhulgas Bukarest, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Pitești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște ja Arad, kus töötab ligi 3500 inimest.

Digitaalsed teenused ja kliendikogemus

Uues Iași kaupluses on moodsad digiteenused, mis on mõeldud kliendikogemuse parandamiseks:

  • Click & Collect teenus, mis võimaldab kauba kättesaamist maksimaalselt 2 tunni jooksul.
  • Telefonitellimused, mille abil saab konsultantidele hõlpsasti tellimusi esitada.
  • Online-tellimus koos kohaletoimetamisega otse koju või ehitusplatsile saatmiseks
  • 1500 ruutmeetri suurusedsissesõiduvõimalused hulgiostude tegemiseks.
  • 15 kassapunkti, sealhulgas 2 drive-in tsoonis
  • Spetsiaalsed müügisaalid vannitubade, köökide ning plaatide ja keraamika jaoks

Jätkusuutlikkuse algatused

Leroy Merlin on pühendunud jätkusuutlikkusele kogu oma tegevuses. Wikipedia andmetel tuvastas ettevõte 2022. aastal 36 Prantsuse kauplust, mille katused sobivad fotogalvaaniliste paneelide jaoks, ning teeb tööd, et tagada elektritarned päikeseparkidest.

Strateegilised investeeringud Portugalis

Lisaks Rumeeniale teatas Leroy Merlin The Portugal News’i andmetel 220 miljoni euro suurusest investeeringust Portugalis järgmise kolme aasta jooksul. Investeeringud jagunevad infrastruktuuri laiendamise (105 miljonit eurot) ja tehnoloogia arendamise (115 miljonit eurot) vahel.

Turukonkurents ja positsioon

Rumeenia DIY-turul valitseb tugev konkurents selliste väljakujunenud ettevõtjate vahel nagu Dedeman, Praktiker, OBI ja Hornbach. Leroy Merlini laienemisstrateegia keskendub konkurentidest eristumiseks füüsilise kaupluse kohaloleku kombineerimisele digitaalse mugavusega.

Tegevjuhi kommentaarid strateegilise kasvu kohta

“Iași on meie jaoks strateegiline linn – aktiivse kogukonnaga ja kasvava nõudlusega kaasaegsete, jätkusuutlike ja taskukohaste kodukaupade lahenduste järele. Avades linnas teise Leroy Merlini kaupluse, soovime oma klientidele selles riigiosas lähemale jõuda ja pakkuda neile täielikku ostukogemust,” ütles Leroy Merlin Rumeenia tegevjuht Mathieu Bauduin, nagu teatas Business Review.

Ettevõtte laienemine peegeldab laiemat usaldust Rumeenia turu vastu, plaanides jätkata investeerimist nii füüsilisse infrastruktuuri kui ka digitaalsesse võimekusse, et teenindada klientide vajadusi.

Mida see tähendab e-kaubanduse jaoks

Leroy Merlini lähenemisviis näitab, kui olulised on kõikehõlmavad jaekaubandusstrateegiad, mis integreerivad sujuvalt veebipõhise tellimuse, kaupluses toimuva kauba kättesaamise ja kohaletoimetamise teenused. E-kaubandusettevõtete jaoks on peamised õppetunnid järgmised:

  • Paindlikud täitmisvõimalused, mis vastavad erinevatele klientide eelistustele.
  • investeeringud logistilisse infrastruktuuri, et toetada kiiret kohaletoimetamist ja pealevõtmist.
  • digitaalsete ja füüsiliste kokkupuutepunktideintegreerimine sujuvaks kliendikogemuseks.

Ettevõtte jätkuv laienemine ja investeeringud mõlemas riigis annavad märku tugevast usaldusest Kesk- ja Ida-Euroopa kodukaupade turu suhtes.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU