2 min. lugemist

Lidl katsetab nutitelefoni skaneerimisfunktsiooni neljas kaupluses

Lidl katsetab tehnoloogiat, mis võib muuta miljonite brittide ostlemise viisi. Sooduskaupade hiiglane katsetab funktsiooni, mis võimaldab klientidel oma telefoniga kaupu skaneerida ja minna otse isekassasse.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Lidl katsetab nutitelefoni skaneerimisfunktsiooni neljas kaupluses
Allikas: Depositphotos: Photo by krzysztof12

Lidl plaanib lisada oma Lidl Plus rakendusse iseskaneerimise, mis võimaldab klientidel ostude ajal kaupu skaneerida ja isekassas maksta. Funktsioon käivitub septembris nelja kaupluse sõprade ja pereliikmete prooviperioodiga. Kui testimine kulgeb hästi, siis järgneb järgmisel aastal laiem kasutuselevõtt. Ostjad saavad ostude ajal tooteid skaneerida, jälgida kulutusi reaalajas ja näha, kuidas säästud kogunevad. Maksmine toimub olemasolevate isekassamasinate kaudu, kasutades sama rakendust.

Ryan McDonnell, Lidl GB tegevjuht, ütles Retail Gazette’ile: “Kas kliendid eelistavad traditsioonilist kassat, iseteenindust või iseskaneerimist, Lidlis on neil alati kontroll selle üle, kuidas nad ostavad.

Uuendus põhineb Lidli olemasoleval rakendusel, mis juba tegeleb lojaalsuspreemiate ja digitaalsete kupongidega. Iseskaneerimise lisamine tähendab, et kliendid ei pea eraldi rakendusi alla laadima ega uusi süsteeme õppima. Teised jaemüüjad on sarnaseid funktsioone kasutusele võtnud. Tesco “Scan as you Shop” ja Sainsbury “SmartShop ” lasevad klientidel traditsioonilise kassasüsteemi vahele jätta, skaneerides esemeid oma telefoniga. Septembrikuine katse näitab, kas Lidli ostjad soovivad seda mugavust. Edu võib kiirendada 2025. aasta kasutuselevõttu rohkemates kauplustes üle kogu Suurbritannia.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU