2 min. lugemist

LinkedIn Conversions API: Uus B2B tööriist ROI mõõtmiseks e-kaubanduses

Digitaalses turunduses on kampaaniate tulemuslikkuse täpne mõõtmine väga oluline - eriti e-kaubanduses, kus iga konversioon mõjutab otseselt äritulemusi. LinkedIn võttis hiljuti kasutusele uue Conversions API, mis lubab parandada teie kampaaniate tõhususe mõõtmist.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
LinkedIn Conversions API: Uus B2B tööriist ROI mõõtmiseks e-kaubanduses
Allikas: Depositphotos

LinkedIn käivitas Conversions API vastuseks B2B-turunduse kasvavale probleemile – üha pikemale ostutsüklile ja raskustele kampaaniate pikaajalise mõju mõõtmisel. Platvormi aruande kohaselt tunnistab kuni 87% B2B-turundajatest, et neil on probleeme oma tegevuse pikaajalise väärtuse tõendamisega, mis tähendab praktikas turunduseelarvete keerulist põhjendamist. Conversions API võimaldab teil ühendada oma andmed (esimese osapoole andmed), sealhulgas klientide offline-suhted, LinkedIn platvormiga.

Praktikas tähendab see, et saate jälgida kliendi keerukat teekonda alates esimesest reklaamile tehtud klikist kuni offline-kohtumiste või telefonimüügini.

Kampaaniate tulemuslikkuse märkimisväärne paranemine

Varajased rakendustulemused näitavad peamiste näitajate paranemist – alates peaaegu kolmandiku võrra suuremast omistatud konversioonidest kuni 39%-lise vähenemiseni kvalifitseeritud juhtimiskuludes. Konkurentsivõimelises e-kaubanduse keskkonnas võib see olla otsustav eelis potentsiaalsete klientide hankimisel ja konverteerimisel.

Pikaajaline tulemuste jälgimine

Täiustatud tulude omistamise aruandega saate 365-päevase tagasiulatuva analüüsiperioodi. Pikema ostutsükliga projektide puhul (näiteks B2B e-kaubanduse platvormid, erilahendused või kallimad tooted) annab see selgema pildi investeeringute tegelikust tasuvusest.

Tehisintellekti praktiline kasutamine koos uue APIga

E-kaubanduse mõõtmise tulevik kuulub tehisintellektile. Me võime oodata täpsemaid ostukäitumise prognoose, turunduskulude optimeerimist ja potentsiaalsete klientide paremat prioritiseerimist.

90% B2B-turundajatest nõustub, et kui nad kasutavad AI-d kampaaniate loomiseks ja optimeerimiseks, siis registreerivad nad paremat investeeringutasuvust. Uuringud on näidanud, et nad kasutavad tehisintellekti sihtgrupi segmenteerimise ja sihtimise parandamiseks (57%), prognoosiva analüüsi tegemiseks, et parandada tulemuslikkust ja potentsiaalsete klientide skoorimist (55%), rutiinsete ülesannete automatiseerimiseks (53%) ning reklaamikulutuste ja loomingulise sisu optimeerimiseks reaalajas (53%),” väidab platvorm.

Igal juhul kujutavad täpsem konversiooni mõõtmine ja võime ühendada online ja offline andmed suundumust, mis e-kaubanduse turunduses platvormist sõltumata jätkuvalt tugevneb. Edu võti on jätkuvalt strateegiline lähenemine andmetele ja võime kohandada globaalseid vahendeid kohalikele tingimustele. Conversions API on vaid üks LinkedIn’i sammudest, mille eesmärk on parandada turundusvahendeid platvormil.

+
Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+