2 min. lugemist

LinkedIn Conversions API: Uus B2B tööriist ROI mõõtmiseks e-kaubanduses

Digitaalses turunduses on kampaaniate tulemuslikkuse täpne mõõtmine väga oluline - eriti e-kaubanduses, kus iga konversioon mõjutab otseselt äritulemusi. LinkedIn võttis hiljuti kasutusele uue Conversions API, mis lubab parandada teie kampaaniate tõhususe mõõtmist.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
LinkedIn Conversions API: Uus B2B tööriist ROI mõõtmiseks e-kaubanduses
Allikas: Depositphotos

LinkedIn käivitas Conversions API vastuseks B2B-turunduse kasvavale probleemile – üha pikemale ostutsüklile ja raskustele kampaaniate pikaajalise mõju mõõtmisel. Platvormi aruande kohaselt tunnistab kuni 87% B2B-turundajatest, et neil on probleeme oma tegevuse pikaajalise väärtuse tõendamisega, mis tähendab praktikas turunduseelarvete keerulist põhjendamist. Conversions API võimaldab teil ühendada oma andmed (esimese osapoole andmed), sealhulgas klientide offline-suhted, LinkedIn platvormiga.

Praktikas tähendab see, et saate jälgida kliendi keerukat teekonda alates esimesest reklaamile tehtud klikist kuni offline-kohtumiste või telefonimüügini.

Kampaaniate tulemuslikkuse märkimisväärne paranemine

Varajased rakendustulemused näitavad peamiste näitajate paranemist – alates peaaegu kolmandiku võrra suuremast omistatud konversioonidest kuni 39%-lise vähenemiseni kvalifitseeritud juhtimiskuludes. Konkurentsivõimelises e-kaubanduse keskkonnas võib see olla otsustav eelis potentsiaalsete klientide hankimisel ja konverteerimisel.

Pikaajaline tulemuste jälgimine

Täiustatud tulude omistamise aruandega saate 365-päevase tagasiulatuva analüüsiperioodi. Pikema ostutsükliga projektide puhul (näiteks B2B e-kaubanduse platvormid, erilahendused või kallimad tooted) annab see selgema pildi investeeringute tegelikust tasuvusest.

Tehisintellekti praktiline kasutamine koos uue APIga

E-kaubanduse mõõtmise tulevik kuulub tehisintellektile. Me võime oodata täpsemaid ostukäitumise prognoose, turunduskulude optimeerimist ja potentsiaalsete klientide paremat prioritiseerimist.

90% B2B-turundajatest nõustub, et kui nad kasutavad AI-d kampaaniate loomiseks ja optimeerimiseks, siis registreerivad nad paremat investeeringutasuvust. Uuringud on näidanud, et nad kasutavad tehisintellekti sihtgrupi segmenteerimise ja sihtimise parandamiseks (57%), prognoosiva analüüsi tegemiseks, et parandada tulemuslikkust ja potentsiaalsete klientide skoorimist (55%), rutiinsete ülesannete automatiseerimiseks (53%) ning reklaamikulutuste ja loomingulise sisu optimeerimiseks reaalajas (53%),” väidab platvorm.

Igal juhul kujutavad täpsem konversiooni mõõtmine ja võime ühendada online ja offline andmed suundumust, mis e-kaubanduse turunduses platvormist sõltumata jätkuvalt tugevneb. Edu võti on jätkuvalt strateegiline lähenemine andmetele ja võime kohandada globaalseid vahendeid kohalikele tingimustele. Conversions API on vaid üks LinkedIn’i sammudest, mille eesmärk on parandada turundusvahendeid platvormil.

+
Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge