
The Wire
Kuna lühivideo formaat võtab kogu sotsiaalvõrgustikes (ja mitte ainult seal) hoogu sisse, katsetab LinkedIn The Wire programmi. See võimaldab turundajatel reklaamida videoreklaame voogus koos usaldusväärsete profiilide sisuga. Programmi esimeste osalejate hulka kuuluvad sellised suured kirjastajad nagu Barron’s, Bloomberg ja The Wall Street Journal.
75% USA täiskasvanutest veedab kuni kaks tundi päevas lühivormi videot vaadates ja LinkedInisse üleslaetud videote arv kasvab aastaga 45%, seega katsetame uut algatust, mis võimaldab reklaamida videoreklaame feedis koos kirjastajate usaldusväärse sisuga,” kirjutab Lindsey Edwards, LinkedIni tootejuhtimise asepresident.
Tehisintellekt saab hoogu juurde
LinkedIn laiendab oma Accelerate’i tehisintellektipõhiste tööriistade paketti. On tõestatud, et see parandab oluliselt kampaaniate tõhusust ja kulutasuvust. Uute funktsioonide hulka kuuluvad:
- Microsoft Designer’i integratsioon: See tööriist aitab turundajatel luua ja kohandada kaasahaaravat loovust, pakkudes mitmeid kujundusvariante, mida saab kohandada vastavalt brändi konkreetsetele vajadustele.
- Täiustatud suunamine: Turundajad saavad nüüd täpsustada kampaaniate suunamist, integreerides oma andmed LinkedIn platvormi andmetega ja välistades konkreetsed ettevõtted või kolmandate osapoolte nimekirjad.
- AI Marketing Assistant: See assistent aitab suunata kampaaniate loomist ning annab ülevaateid ja soovitusi reklaami tulemuslikkuse parandamiseks.
Tehisintellekti abil loodud kampaaniad
Märkimisväärne osa B2B-turundajatest (66%) kasutab juba praegu oma töös genereerivat tehisintellekti. LinkedIni Accelerate platvorm integreerib AI-d veelgi, et lihtsustada kampaaniate loomist ja haldamist. Peamised funktsioonid on järgmised:
- Loominguline kohandamine: Microsoft Designer aitab luua ja kohandada reklaamiloomingut kasutaja sisendi põhjal.
- Andmete parem kasutamine: Turundajad saavad kombineerida oma klientide andmeid LinkedIni andmetega, et paremini suunata potentsiaalseid ostjaid.
- Vestlusassistent.
uute reklaamiformaatide, nagu Live Event Ads ja Thought Leader Ads, edule, jätkab LinkedIn turundajate jaoks uuenduslikke viise oma sihtrühmadeni jõudmiseks ja nende kaasamiseks. Platvorm on loodud selleks, et aidata B2B-turundajatel luua veenvaid kampaaniaid, mis edendavad vestlusi ja loovad ostjatega usaldust.