3 min. lugemist

Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks

Viimane Retail Weeki aruanne annab uusi turuülevaateid suuremate e-kaubandusettevõtete kohta. Tarbijate jätkuv kuluefektiivsete ostuvõimaluste otsimine on viinud tippmüüjad arendama digitaalseid strateegiaid, mis toovad kliendid edukalt tagasi nende virtuaalsete ostukorvide juurde. E-kaubandustööstus jätkab kiiret laienemist, sest analüütikud prognoosivad, et 2025. aastaks jõuab see 6,56 triljoni dollarini, mis on 7,8% suurem kui tänavu. Shopify eksperdid prognoosivad, et 2028. aastal ületab e-kaubanduse müük 8 triljonit dollarit.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks
Allikas: Depositphotos

Maailma suurimad e-kaubanduse võimsad ettevõtted

  • Alibaba: Käivitas tehisintellektipõhise B2B otsingumootori nimega Accio, mis jõudis 500 000 VKE kasutajani ja suurendas konversioonimäära peaaegu 30% võrra.
  • Amazon: Rakendas “nägemise abil” pakendite otsimise tehnoloogia, mis vähendas juhtide töömahtu 67% ja säästis üle 30 minuti ühe tarne marsruudi kohta. Saavutas 10,75% konversioonimäära 2024. aastal.
  • Boots: Oma positsiooni tugevdamine iluteenuste turul, kiire kättetoimetamise teenuste käivitamine ja kliendiandmete kasutamine tervishoiuteenuste arendamiseks. Kasvas digitaalne müük 23% võrreldes eelmise aastaga.
  • Currys: Keskendub digitaalsele ümberkujundamisele elektroonilise riiulite märgistamise, digitaalsete järjekorrasüsteemide ja Microsofti partnerluse abil, et kasutada ära tehisintellekti tehnoloogiat.
  • Järgmine: Saavutas 1 miljardi naelsterlingi suuruse kasumi, laienes Indiasse partnerluse kaudu Myntraga ja käivitas luksusplatvormi Seasons.
  • Ocado Retail: Kasutas robootikat ja automatiseerimist tellimuste kiiremaks töötlemiseks, kusjuures robotid võimaldasid 50-kohalise tellimuse komplekteerimise vaid 10 minutiga.
  • Tesco: Ostukäitumise põhjal isikupärastatud Clubcard’i soodustuste katsetamine ja üle 20 000 kolmanda osapoole tootega online-turu käivitamine.
  • The Very Group: Investeerimine tehisintellekti ja andmelahendustesse, kasutades tehisintellektipõhist modelleerimist, et parandada varude prognoosimist, ning jaemüügimeediaplatvormi Very Media Group käivitamine.
  • Walmart: Metaversiooni ostukogemuste tutvustamine Robloxi ja sotsiaalse platvormi “Shop with Friends” kaudu, et meelitada nooremaid ostjaid.

Kuna 81% küsitletud tarbijatest eelistab ettevõtteid, mis pakuvad individuaalseid kogemusi, on isikupärastamine muutunud pühaks graaliks. Teine vallutatav rinne on maksete paindlikkus; John Lewis tegi koostööd Klarna’ga, et pakkuda oma internetitarbijatele “ osta kohe-maksa hiljem ” valikuid, samas kui Currys käivitas paindlike maksevõimaluste jaoks “flexpay”.Sotsiaalkaubandus on endiselt tõusuteel, kuna prognooside kohaselt ulatub see 2030. aastaks 6,2 triljoni dollarini kogu maailmas. Hiinast alguse saanud livestream shopping on kujunenud 512 miljardi dollari suuruseks tööstusharuks. Prognooside kohaselt moodustab see 2026. aastaks koguni 20% kogu Ühendkuningriigi e-kaubanduse müügist. Retail Weeki aruandes rõhutatakse viit peamist taktikat kaupmeestele, kes soovivad oma e-kaubanduse kohalolekut parandada:

  • tehisintellekti investeerimine kogu väärtusahelas
  • tulevikukindlus arukate digimaksete uuendustega
  • püsikliendiprogrammide ja andmete tundmaõppimise kasutamine
  • rõhuasetuse hoidmine kiirele tarnele
  • tarbijate rõõmustamine kaasahaaravate veebikogemustega
Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+