
Kas vihkajad on tõesti hullemad kui kopsupõletik või on nad oma kaalu kullas väärt? Vihkajad on teie ettevõtte või projekti peegel, nii et kaldume variandi B poole. Ma jagaksin nad kolme rühma:
1. Teie vihkajad
Need panevad teid seda teravalt tundma, kui midagi polnud 100%. Poe kliimaseade oli liiga tugev, kliimaseade oli liiga nõrk… Te teate seda kindlasti. Kuid kui 15 inimest kirjutavad teile, et kliimaseade on liiga tugev, on see signaal, mida peaksite tõsiselt võtma. Kui inimesed kurdavad millegi üle sagedamini, on aeg pöörata tähelepanu. Ja sellesse tuleks suhtuda positiivselt. Need näitavad, mis teie ettevõttes ei tööta, ja tasuta! Töötajad ei pruugi olla täiesti ausad, kuid hea vihkaja teeb kohapeal auditi.
2. Võistlejate vihkajad
Ja neid peaksite hellitama. Lõppude lõpuks, mis on ilusam kui negatiivsed kommentaarid teie konkursil? Rõõm on parem kui mahlakad puuviljad. Ja teie jaoks on see kullakaevandus. Loete, mis teiste jaoks ei tööta, parandate selle kiiresti ise ja pakute end siis selle lahingu võitjaks. Sa püüad oma kärbsed kinni vastaste arvelt. Kullakaevandus!
3. Põhjuseta mässulised
Inimesed ei tea, kuidas kriitilise mõtlemisega töötada, ja on muutunud enesega rahulolevaks. Serveerides neile kõike hõbedasel vaagnal, ei püüa nad enam isegi pingutada, et teada saada näiteks lahtiolekuaegu või toote hinda/suurust. Kuid kõigil neil vihkajatel on ühine piiramatu internet ja laetud aku. Nad kirjutavad mõttetult kõigest, alates 5G nanokiipidest kuni sisalikeni voodi all. Need vihkajad on tõeliselt kasutud ja väärivad rämpspostiks märkimist.
Vastus on kvaliteetne kogukonna juhtimine. Ja kui saate seda oma ettevõtte kommunikatsioonistrateegias endale lubada, on ruumi trollimiseks. See sõltub peamiselt brändikuvandist – kas soovite konversioone või soovite, et teid peetaks viisakaks. Kuid ärge kunagi kummardage solvangute poole. Solvang või isiklik huvi on alati argumenteeriv viga.

Source: Koleštík SKVELÝ NÁPAD
Inimkond on fundamentaalne
Sotsiaalvõrgustikes ja internetis võime kirjutada ükskõik mida ja (peaaegu) ei juhtu meiega selle eest midagi. Sellepärast saavad inimestest anonüümsed robotid. Hea strateegia on inimkonna tagasitoomine.
Toon välja suurkorporatsioonide strateegia. On tohutu erinevus, kui kirjutate alla reaktsioonile vihkajale kui ettevõttele või inimesele. “Meil on kahju, et teil oli see kogemus, kuid oleme kõik parandanud ja ootame teid järgmine kord. Kate”
See võtab nii vähe kui allkiri ja robotlik vastus kõlab inimlikumalt ning meie vihkajal on siis vähem ambitsiooni jätkata oma ristisõda teie vastu sotsiaalvõrgustikes. Otsige selle taga olevat psühholoogiat.

Source: Koleštík SKVELÝ NÁPAD
Ja kuna kellelegi ei meeldi pika tuulega artiklid, on siin väike väljavõte:
- 4.8 > 5. See puudutab hinnanguid profiilidel nagu Facebook või Google’i minu ettevõte. 4.8 näeb välja palju orgaanilisem kui puhas viis, mis lõhnab natuke võltsarvustuste järele.
- Igale arvustusele PEATE vastama. Ideaalis muutke sõnade järjekorda või kasutage läbivaataja nime, et te ei tunduks robotlik. Lisage ka emotikone.
- Kasutage küsitlusi sotsiaalmeedias. Õpite palju ja lõbustate oma publikut.
- Sa PEAD vastama igale vihkamisele (välja arvatud tõeliselt ebaolulised). Proovige kriitikuga empaatiat tunda, kuid olge diplomaatiline ja seiske oma töötajate kõrval, kui neil on õigus. Kui vastate mõistlikult – inimesed kujundavad oma arvamuse ja te ei näe välja nagu loll.
- ÄRGE KUNAGI vastake väljaspool lahtiolekuaega/tööaega.
- Ole valmis. Konkurendid võivad palgata vihkajaid teie vastu suunatud võltsarvustuste eest. Seetõttu on teil eelnevalt ette valmistatud vastused põhiküsimustele, mille eest nad võivad teid kritiseerida, ja kui aeg saabub – kasutage neid vastusena.
- Google’i konsool on kohustuslik. Saate teada, mida inimesed teie veebisaidilt otsivad. Kui leiate, et 90% klientidest soovib e-poodi, siis majutage neid.
- Ärge langege fraasi alla “Kirjutage meile privaatsõnumiga ja me lahendame selle koos.” Inimesed tahavad meelelahutust ja tahavad näha, kuidas te reageerite. Sa võid ilusti vaielda vihkaja vastu ja olla ikkagi staar!
- Kui saate halva ülevaate ja on ilmne, et see on põhjendamatu, siis hankige orgaanilisi häid ülevaateid. Julgustage inimesi sotsiaalmeedia kaudu üle vaatama, kassas, nt QR-koodi kaudu, ja näete, et halb arvustus maetakse kiiresti suurte tulva.
Kokkuvõtteks just see: 1 vihkaja on alati valjem kui 100 rahulolevat klienti. Ärge unustage oma õnnestumisi. Peaaegu kõik kirjutavad vihkamist, kuid peaaegu keegi ei kirjuta kiitust. Ärge laske sellel moonutada oma ettevõtte kuvandit.