2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta AI levib Euroopas
Allikas: Depositphotos

Miks see on e-kaubanduse jaoks oluline

See laienemine kujutab endast online-müügiettevõtete jaoks nii väljakutset kui ka võimalust. Tarbijate käitumist ja ootusi võib suuresti mõjutada Meta AI integreerimine Facebooki, Instagrami, WhatsAppi ja Messengeriga – platvormidega, mida paljud ettevõtted praegu kasutavad klientide kaasamiseks.

700 miljonit inimest maailmas kasutab juba praegu vahendit, millega saab otsida tooteid, vastata küsimustele ja koguda teavet, ilma et nad lahkuksid oma sõnumirakendustest, jaemüüjad peavad sellele tähelepanu pöörama.

Online-müüjate jaoks olulised funktsioonid

Vestlusfunktsioon kuues keeles on Euroopa kasutuselevõtu esimene samm. Kasutajad saavad oma sõnumirakendustes sinise ringi ikooni kaudu juurdepääsu Meta AI-le, mis võimaldab neil:

  • küsida tootesoovitusi otse rakenduses
  • Uurida ostuotsuseid vestlustest lahkumata
  • kutsuda Meta AI-d grupivestlustesse, kasutades “@MetaAI”, et teha ühiseid ostuotsuseid.
  • Avastada sisu, sealhulgas tootega seotud postitusi ja rulle

Kuna Meta AI suudab kasutaja päringute põhjal asjakohaseid postitusi leida, võib sisu avastamise funktsioon olla eriti oluline jaemüüjatele, kes investeerivad orgaanilisse sotsiaalmeedia turundusse.

Teie ettevõtte ettevalmistamine

Kuigi täielik mõju on veel teadmata, peaksid mõned veebiturundajad hakkama mõtlema mõnele taktikale:

  • Tehke sotsiaalmeedia sisu AI-avastatavamaks – selged tootekirjeldused ja kategoorilised hashtagid võivad aidata Meta AI-l teie pakkumisi asjakohaselt esile tuua.
  • Jälgige klienditeeninduse päringuid – kliendid võivad hakata Meta AI abil probleeme lahendama enne, kui võtavad ühendust teie klienditeenindajatega, mis võib muuta seda, millistele päringutele vastavad inimagendid.
  • Kaaluge grupiostukogemusi – tänu Meta AI grupivestluse funktsioonile võib ühine ostmine muutuda tavalisemaks – jaemüüjad võivad seda ära kasutada grupiallahindluste või soovituskavade abil.

Meta sõnul on see käivitamine “esimene samm” täiendavate tehisintellekti funktsioonide kasutuselevõtmisel Euroopas. Järgmisena võivad tulla funktsioonid, mida praegu pakutakse USAs, nagu personaliseerimine ja loovamad tööriistad.

E-kaubandusettevõtetel on piiratud aeg, et mõista ja kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega, enne kui need muutuvad, kui Euroopa tarbijad hakkavad selle vahendiga katsetama. Kliendid võivad leida, et nende kaasamine ja konversioonimäärad paranevad märkimisväärselt, kui need uued suhtlemismustrid on edukalt integreeritud nende digitaalstrateegiasse.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+