2 min. lugemist

Meta AI UK saab arenguks rohelise tule

Meta AI UK on saanud heakskiidu kasutada täiskasvanud Facebooki ja Instagrami kasutajate avalikke postitusi tehisintellekti koolitamiseks. See märkimisväärne areng võimaldab Ühendkuningriigis asuval tehisintellekti algatusel kasutada kasutajate loodud sisu oma tehisintellekti mudelite täiustamiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta AI UK saab arenguks rohelise tule
Allikas: Depositphotos

See samm järgneb läbirääkimistele Briti ametiasutustega ja tähistab olulist sammu Meta tehisintellekti arendamise jõupingutustes Ühendkuningriigis. Meta kavatseb lähikuudel hakata koolitama tehisintellekti mudeleid, kasutades avalikku sisu, mida täiskasvanud jagavad Ühendkuningriigis Facebookis ja Instagramis, eesmärgiga korrata inimsuhtlust ja täiustada tehisintellekti mudeleid funktsioonide ja kogemuste jaoks, sealhulgas Ühendkuningriigi inimeste jaoks.

“Lähikuudel alustame Ühendkuningriigis tehisintellekti alast koolitust, kasutades avalikku sisu, mida täiskasvanud jagavad Facebookis ja Instagramis. See tähendab, et meie generatiivsed tehisintellekti mudelid peegeldavad Briti kultuuri, ajalugu ja idioomi ning et Ühendkuningriigi ettevõtted ja asutused saavad kasutada uusimat tehnoloogiat. Ehitame Metas tehisintellekti, et kajastada mitmekesiseid kogukondi kogu maailmas, ning ootame huviga selle kasutuselevõttu rohkemates riikides ja keeltes selle aasta jooksul. Meta nendib.

Ettevõte kasutab avalikku teavet, nagu avalikud postitused, kommentaarid, fotod ja subtiitrid täiskasvanud kasutajate kontodelt Instagramis ja Facebookis, et täiustada oma tehisintellekti generatiivseid tehisintellekti mudeleid Meta funktsioonides ja kogemustes. See samm on oluline samm Meta arenevate tehisintellekti jõupingutuste jaoks, kuna see ei kasuta privaatseid postitusi ega otsesõnumeid sõprade ja perega.

Nii Ühendkuningriik kui ka Brasiilia on nõustunud lubama Metal kasutada avalikke ametikohti tehisintellekti koolitamiseks, mis tähistab veel ühte olulist sammu tema arenevates tehisintellekti alastes jõupingutustes. Siiski kaaluvad ELi ametiasutused endiselt piiranguid Meta Euroopa kasutajaandmete kasutamisele. Ettevõtte eesmärk on vähendada vastupanu kasutajaandmete kasutamisele tehisintellekti koolitusel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+