2 min. lugemist

Meta ja Universal Music töötavad rohkem koos. WhatsAppis on muusikat

Meta ja Universal Music Group (UMG) viivad oma partnerluse täiesti uuele tasemele. Suurema tehingu tõttu on UMG lauljatel ja heliloojatel veelgi rohkem võimalusi fännidega suhelda sotsiaalmeedia saitidel nagu Facebook, Instagram ja WhatsApp. See muudatus võib olla kasulik ka e-kaubanduse ettevõtetele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta ja Universal Music töötavad rohkem koos. WhatsAppis on muusikat
Allikas: Depositphotos

Üks olulisemaid muusikaettevõtteid UMG töötab popmuusika suurte staaridega nagu Justin Bieber, Billie Eilish ja Taylor Swift. Tänu uuele laiendatud tehingule on UMG artistidele ja heliloojatele avanenud veelgi rohkem võimalusi Facebookis, Instagramis, Messengeris, Horizonis, Threadsis ja nüüd WhatsAppis.

Alates suhte algusest 2017. aastal on muusikaäri ja sotsiaalmeedia teinud tihedamat koostööd. Viimane võitlus TikTokiga võib olla ainus erand. UMG kritiseeris TikTokit selle eest, et ta ei maksnud kunstnikele ja autoritele piisavalt. TikTok pakkus neile umbes 1% UMG kogu sissetulekust, kuid ettevõte arvas, et sellest ei piisa. Ettevõtted jõudsid lõpuks kokkuleppele ja kuulus platvorm ei kaotanud ühtegi oma lemmikartisti.

Litsentsitud muusikat kasutatakse metaplatvormidel lühivideotes ja muus materjalis veelgi. Üks suur muudatus on see, et muusika on nüüd WhatsAppis saadaval. See tähendab, et brändid saavad muusika kaudu oma klientidega täiesti uuel viisil ühendust võtta. Oma avalduses ei öelnud UMG siiski, kuidas muusikat WhatsAppis kasutatakse.

E-kaubanduse turundusbrändid saavad ära kasutada uusi muusikaga seotud võimalusi, et oma kliente rohkem kaasata ja neid paremini tundma õppida.

Teine oluline punkt on see, et ettevõtted soovivad kaitsta kunstnike ja heliloojate õigusi tehisintellekti tehtud materjali eest, mis pole nende oma. Uus kokkulepe peaks tagama, et kunstnikud saavad oma töö eest õiglast tasu.

See muutus inimeste koostööviisis annab inimestele uusi viise muusika kasutamiseks sotsiaalvõrgustikes ja annab brändidele uusi viise oma publikuga muusika kaudu ühenduse loomiseks ja rohkemate klientide metaplatvormide kasutamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Instagrami muusikaprofiilid: uued turundusvõimalused
2 min. lugemist

Instagrami muusikaprofiilid: uued turundusvõimalused

Instagram on käivitanud uue funktsiooni , mis võimaldab kasutajatel oma profiilidele muusikat lisada, avades värskeid võimalusi e-kaubanduseks ja brändi kaasamiseks. Need Instagrami muusikaprofiilid on seatud muutma seda, kuidas ettevõtted platvormil oma publikuga suhtlevad.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+