2 min. lugemist

Meta muudab Facebooki ärilehtede loomise viisi

Meta muudab seda, kuidas kasutajad Facebookis äritegevust loovad, teatab Social Media Today. Uus protsess pakub selget valikut ettevõtte lehe ja professionaalse loojakonto vahel. Siiani olid need kaks eraldi töövoogu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta muudab Facebooki ärilehtede loomise viisi
Allikas: ChatGPT

Uus valik lehe loomisel

Rakenduse uurija Radu Oncescu märkas muutust esimesena. Ekraanipildid näitavad sujuvamat protsessi, kus Facebook pakub kasutajatele otsest valikut: “Ettevõtte” või “Looja” profiil.

Varem keskendus lehe loomise protsess peamiselt ärilehtedele. Loojate professionaalsed kontod eksisteerisid eraldi töövoos.

Nüüd ühendab Meta mõlemad võimalused üheks protsessiks, et tagada lehtede täpsem kategoriseerimine rakenduses.

Three screenshots showing Facebook's new page creation workflow with Business and Creator options and customization features

Source: Radu Oncescu via Threads (@oncescuradu)

Kus see ebaselgeks läheb

Mõned juhtumid jäävad mitmetähenduslikuks. Kas autor on looja või ettevõte? Kas professionaalsed lehed on mõeldud ainult veebipõhistele loojatele või kõigile loojatele? Ja kuidas on see seotud kunstnikega?

Social Media Today andmetel pole nendele küsimustele lõplikke vastuseid. Lähenemisviis on aga varasemast lihtsam ja peaks viima selleni, et rohkem loojaid satub õigesse kategooriasse ja pääseb ligi nende vajadustele vastavatele tööriistadele.

Miks Meta eristab kategooriaid?

Meta otsib võimalusi rakenduse erinevate üksuste kategoriseerimise parandamiseks. 2024. aasta novembris eemaldas ettevõte võimaluse omada isiklikel profiilidel avalikke jälgijaid – see on järjekordne samm selle poole, et igal lehel ja ettevõttel oleks õige kontotüüp.

Õige konto muudab palju – nii tööriistade osas, millele pääsete juurde, kui ka selle osas, kuidas Meta teie kontot reklaamib. Meta vajab loojaid ja soovib neile näidata, et nad saavad rakenduses luua stabiilse ja väärtusliku kohaloleku. Ettevõte näib olevat vähem mures ettevõtete pärast ja keskendunud rohkem nende reklaamide ostmisele. Sellepärast on nende kahe kategooria õige eraldamine oluline.

Küsimus kaubamärkidele

On huvitav aspekt: see võib viidata sellele, et brändidel võib olla parem minna üle loojaprofiilidele.

Võib-olla, kui teie meeskonnas on keegi, keda võiks liigitada loojaks, võib see olla tõhusam lähenemisviis. Väljaandes märgitakse siiski, et kui alustate professionaalset lehte ettevõttena, hävitaks Meta selle tõenäoliselt üsna kiiresti.

Järjekordne samm sujuvamaks muutmisel

Meta sõnul on see järjekordne värskendus, mille eesmärk on sujuvamaks muuta lehe loomise protsessi ja tagada rakenduses õige kategoriseerimine.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge