2 min. lugemist

Meta partnerid eBayga: Facebook Marketplace’i jaoks uus ajastu

Meta partnerid eBayga. See murranguline partnerlus võimaldab Facebook Marketplace'il kuvada otse eBay kuulutusi, vahendab CNBC. See strateegiline samm on vastus Euroopa Komisjoni novembrikuisele otsusele trahvida Meta 797 miljoni euroga ELi konkurentsieeskirjade rikkumise eest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Meta partnerid eBayga: Facebook Marketplace’i jaoks uus ajastu
Allikas: Depositphotos

Ameerika Ühendriigid, Prantsusmaa ja Saksamaa on kolm peamist turgu, kus uut integratsiooni kõigepealt katsetatakse. Kasutajatel on võimalik eBay platvormil tehinguid sooritades vaadata eBay pakkumisi otse Facebook Marketplace’i keskkonnas. See meede tähistab olulist muutust Meta lähenemisviisis, kuna ta püüab täita ELi õiguslikke kohustusi.

Euroopa Komisjon väitis oma otsuses, et ühendades Facebook Marketplace’i oma peamise Facebooki platvormiga, kuritarvitab Meta oma võimu ja edestab konkurente ebaõiglaselt. Komisjon märkis ka, et Meta rakendas konkureerivate veebireklaamivõrgustike suhtes ebaõiglasi kaubandustingimusi

. See koostöö kujutab endast eBay jaoks olulist pöördepunkti. Ettevõtte aktsia tõusis 9% ja saavutas kõrgeima taseme alates novembrist 2021. Partnerlus võib parandada eBay võimet konkureerida turuliidrite Temu, Amazoni ja Walmartiga. eBay tegevjuht Jamie Iannone näeb koostöös võimalust suurendada müüjate nimekirjade nähtavust ja tugevdada klientide lojaalsust. Meta töötab aktiivselt lahenduste loomisel, et täita regulatiivseid nõudeid, isegi kui ta kaebab Euroopa Komisjoni otsuse edasi. Nimelt tegid Meta ja Amazon 2023. aastal sarnase partnerluse, võimaldades kasutajatel osta tooteid otse Facebooki rakenduses. See tegevus tähistab olulist muutust online-turuplatside dünaamikas ja võib olla algus uuele koostöömustrile suurte tehnoloogiaettevõtete vahel vastuseks regulatiivsele survele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+