Kasutajad kurtsid peamiselt ebarealistliku inimfiguuri kujutamise ja genereeritud piltide üldise “plastilise” välimuse üle. PR16 mudelil oli probleeme ka kunstiliste stiilide jäljendamisega ning graafiliste elementide, näiteks logode või bännerite loomisel tekitas see hägusa teksti.
See on mõjutanud e-kaubanduse ettevõtteid, kes tuginevad oma kaupluste jaoks tehisintellekti abil loodud tootepiltidele ja turundusmaterjalidele.
Iroonilisel kombel pidi uus PR16 versioon Microsofti esialgsete avalduste kohaselt tooma kaks korda suurema genereerimiskiiruse ja kvaliteetsemad väljundid . Tegelikkus tõestas aga vastupidist – lisaks kvaliteedi halvenemisele suurenes ka märksõnade tsenseerimine, sealhulgas seoses anime loomise ja teatud tootekategooriatega.
Jordi Ribas, Microsofti ettevõtte asepresident ja otsingujuht, kinnitas, et ettevõte on alustanud tagasipöördumist eelmise PR13 versiooni juurde.
“Me oleme suutnud mõningaid teatatud probleeme parandada ja plaanime pöörduda tagasi PR13-le, kuni me saame need parandada. Kõik Pro-kasutajad ja umbes 25% booste kasutavatest taotlustest on nüüd PR13-l. Kasutuselevõtuprotsess on kahjuks väga aeglane. See algas üle nädala tagasi ja võtab veel 2-3 nädalat, et jõuda 100%-ni. Ma hoian teid kursis. ,” teatas Ribas.
Selline järkjärguline kasutuselevõtt tähendab, et e-kaubandusettevõtted peavad võib-olla ajutiselt investeerima alternatiivsetesse pilditootmislahenduste teenustesse, et säilitada oma visuaalse turunduse standardeid.
DALL-E 3 taga olev ettevõte OpenAI ei ole olukorda veel kommenteerinud. On ebaselge, kas probleemid on põhjustatud mudelist endast või Microsofti rakendusest, kuid eksperdid kalduvad arvama, et pigem on tegemist PR16 mudeli enda probleemiga.