4 min. lugemist

Mida saab müüa USAs, kuid mitte Euroopas

Euroopa Liidu ja Ameerika Ühendriikide regulatiivsed keskkonnad erinevad oluliselt, mis mõjutab oluliselt seda, milliseid tooteid saab kummaski piirkonnas müüa. Piiriülese e-kaubanduse spetsialist SALESUPPLY andmetel on Euroopa Liit tuntud oma rangete tervishoiu-, ohutus- ja keskkonnahoidlikkuse standardite rõhuasetuse poolest, mis toob kaasa palju piiranguid toodetele, mis on tavaliselt saadaval USAs. Selles artiklis tuuakse välja olulised kaalutlused veebipõhistele jaemüüjatele, kes soovivad laieneda nendele suurtele turgudele.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mida saab müüa USAs, kuid mitte Euroopas
Allikas: Depositphotos

.

Mida saab müüa või mida ei saa müüa

Vastuoluliste koostisosadega toidukaubad

Nende kahe turu vahel on oluline erinevus selles, kuidas toidu lisaained reguleeritakse. Euroopa toiduaineid käsitlevad eeskirjad keelavad mitmed lisaained, mis on Ameerika toiduainetes endiselt lubatud.

Euroopa toiduaineid käsitlevad eeskirjad on keelanud kollase nr 5 (tartrasiini) ja punase nr 40 (Allura Red), kuna on tõendeid, mis seostavad neid terviseprobleemidega, sealhulgas laste hüperaktiivsusega.

EL keelab kaaliumbromaadi, mis on küpsetamisel kasutatav koostisosa taina omaduste parandamiseks, kuna see võib olla seotud vähktõvega. Ameerika Ühendriikide kommertspagaritööstused kasutavad leiva valmistamiseks jätkuvalt kaaliumbromaati, vaatamata rangete föderaalsete eeskirjade puudumisele. Ameerika piimatööstus kasutab rekombinantset veiste kasvuhormooni (rBGH), et suurendada lüpsilehmade piimatoodangut, kuid Euroopa ametiasutused on selle kasutamise keelanud. Euroopa ametiasutused on selle toote kasutamise keelanud, sest nad soovivad kaitsta nii loomade heaolu kui ka inimeste tervist võimalike vähiriskide eest.

Kosmeetikatooted kontrolli all

Euroopa kosmeetikatoodete reguleerimissüsteem on sama range kui teised ELi direktiivid. EL liigitab isopropüülparabeeni koos isobutüülparabeeniga keelatud aineteks, sest need mõjutavad endokriinsüsteemi funktsioone, kuigi USAs on need endiselt lubatud. Euroopa ametiasutused keelasid hüdrokinooni sisaldavad nahavalgendustooted, sest on tõendeid võimalike kantserogeensete ja nahahäireid põhjustavate kõrvaltoimete kohta. Ameerika Ühendriikides turustatakse hüdrokinooni kui koostisosa käsimüügiravimites olevates nahavalgenduslahustes. Antimikroobne kemikaal triklosaan on USAs olemas hambapastades, seebides ja deodorantides, kuid EL on selle kasutamise keelanud. Euroopa ametiasutused on väljendanud oma muret keskkonna pärast triklosaani pärast, seostades seda ainet ka antibiootikumiresistentsusega.

Kemikaalid ja pestitsiidid – erinevad lähenemisviisid riskile

Herbitsiid glüfosaat, mida kasutatakse Roundup’is ja muudes toodetes, on endiselt ELi range regulatiivse järelevalve all, hoolimata selle laialdasest kasutamisest Ameerika Ühendriikides. EL piirab glüfosaadi kasutamist teataval määral, sest see aine võib olla seotud vähi tekkimise ja keskkonnakahjustustega.EL keelab neonikotinoidsed pestitsiidid, sest need kahjustavad surmavalt mesilasi ja teisi tolmeldavaid organisme. USA jätkab neonikotinoidsete pestitsiidide kasutamist, rakendades samas uusi piiranguid nende kasutamisele.

Lastetooted ja ohutus

Ftalaadid toimivad plastifikaatoritena, millest valmistatakse painduvaid plastikuid erinevates lastemänguasjades ja -toodetes. Euroopa Liit piiras teatavate ftalaatide, nagu DEHP, DBP ja BBP kasutamist, kuna need võivad avaldada kahjulikku mõju laste tervisele, eelkõige reproduktiiv- ja arengutoksilisuse osas. Euroopa Liit keelab leegiaeglustite PBDE (polübroomitud difenüüleetrid) kasutamise Euroopas müüdavas mööblis ja laste pidžaamades, kuna neid aineid on seostatud sisesekretsioonihäirete ja neuroloogiliste kahjustustega.

Elektroonika energiatõhusus

EL kehtestab ranged nõuded elektriseadmete energiatõhususe taseme hindamiseks. ELi ökodisaini direktiivi ja energiamärgistuse määruse kohaselt ei tohi turul müüa tooteid, mis kasutavad energiat ebatõhusalt. Ameerika Ühendriikide turul on lubatud vanemad energiamahukad seadmed, nagu külmikud, samuti kliimaseadmed ja hõõglambid, kuid need tooted rikuvad ELi energiakasutuse eeskirju.

Vajalike sertifikaatide hankimine

Euroopa Liidu (EL) ja Ameerika Ühendriikide (USA) turgudele edukaks laienemiseks on hädavajalik vajalike sertifikaatide hankimine. ELi puhul on oluline CE-märgise omandamine, kuna see tõendab, et toode vastab Euroopa ohutus-, tervishoiu- ja keskkonnastandarditele. USAs tuleks keskenduda toiduainete ja kosmeetikatoodete puhul FDA ja kemikaalide puhul EPA sertifikaatide omandamisele. Need sertifikaadid tagavad, et teie tooted vastavad iga piirkonna regulatiivsetele nõuetele, hõlbustades sujuvat turulepääsu ja kohalike seaduste järgimist.

Kokkuvõte

Regulatiivsed lähenemisviisid turgude vahel näitavad olulisi erinevusi, kuigi mõlemas kohas on tarbijaohutus esmatähtis. EL kasutab ettevaatusprintsiipi, et piirata tooteid, mis võivad mõjutada tervist või keskkonda isegi siis, kui teaduslikud andmed on veel ebakindlad. Nii Ameerika kui ka Euroopa turgudele suunatud ettevõtted peavad oma tootevalikut kohandama, sest ELi ohutusstandardid on USA omadest rangemad.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+