
Me kõik püüame ju luua uut sisu, eks ole? Aga mis oleks, kui me ütleksime teile, et otsitav kullaauk on juba teie saidil olemas ja ootab vaid lihvimist? Otsingumootorid on nagu see valiv sõber, kes tahab alati kõige värskemaid kuulujutte. Nad ihkavad värsket, asjakohast sisu. Siin on aga üks keerdkäik: – te ei pea alati alustama nullist. Sisestage ajalooline optimeerimine.
Milline on siis suur idee?
See on lihtne. Võtke oma vanad blogipostitused, tootekirjeldused või juhendid, mis varem hästi toimisid, ja tehke neile 2024. aasta ümberehitus. Värskendage neid statistilisi andmeid, lisage mõned trendikad märksõnad, võib-olla lisage üks või kaks ägedat infograafikat. Voila! Teil on “uus” sisu, mida otsingumootorid söövad.
Milleks vaeva näha?
1. See säästab aega. Vanade materjalide uuendamine? Palju kiiremini. 2. SEO tõuge. Värske sisu = õnnelikud otsingumootorid = paremad kohad. See on nagu digitaalne alkeemia. 3. Teie kliendid tänavad teid. Keegi ei taha lugeda vananenud infot.

Source: Depositphotos
Kuidas seda naelutada:
1. Uurige oma analüütikat. Leia need vanad postitused, mis olid varem superstaarid. Need on teie peamised kandidaadid. 2. Kontrollige fakte ja ajakohastage. 2020 helistas, ta tahab oma andmeid tagasi. Veendu, et kõik on ajakohane. 3. Võtmesõnade uurimise aeg. Mis on sinu valdkonnas praegu kuum? Põimige need terminid loomulikult sisse. 4. Visuaalid on olulised. Lisage mõned uued pildid, võib-olla ka video. Inimesed armastavad seda. 5. Mõtle mitme platvormi peale. Kas sellest uuendatud blogipostitusest võib saada tapja Instagrami karussell? See asi toimib. Küsige lihtsalt HubSpoti inimestelt. Nad on täheldanud suurt tõusu liikluses ja konversioonides. E-kaubanduse maailmas tähendab eesotsas olemine, et tuleb töötada targemalt, mitte ainult kõvemini. Ajalooline optimeerimine on teie salarelv aastaks 2024. Küsimus on selles, kuidas kasutada maksimaalselt ära seda, mis teil on, hoida oma sisu värskena ja anda otsingumootoritele (ja teie klientidele) täpselt seda, mida nad otsivad. Niisiis, mida te ootate? Aeg on sukelduda sisuarhiivi ja alustada nende digitaalsete teemantide lihvimist. Teie SEO tänab teid ja ka teie tulemuslikkus. Paneme need vanad leheküljed uuesti särama!