2 min. lugemist

Miks vana sisu uuendamine on teie SEO salajane relv

Räägime mängu muutvast SEO-strateegiast, mis on jäänud radari alla: ajalooline optimeerimine. Ei, see ei tähenda iidsete esemete väljakaevamist - see tähendab, et teie vanale sisule tuleb anda värske digitaalne värv.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Miks vana sisu uuendamine on teie SEO salajane relv
Allikas: Depositphotos

Me kõik püüame ju luua uut sisu, eks ole? Aga mis oleks, kui me ütleksime teile, et otsitav kullaauk on juba teie saidil olemas ja ootab vaid lihvimist? Otsingumootorid on nagu see valiv sõber, kes tahab alati kõige värskemaid kuulujutte. Nad ihkavad värsket, asjakohast sisu. Siin on aga üks keerdkäik: – te ei pea alati alustama nullist. Sisestage ajalooline optimeerimine.

Milline on siis suur idee?

See on lihtne. Võtke oma vanad blogipostitused, tootekirjeldused või juhendid, mis varem hästi toimisid, ja tehke neile 2024. aasta ümberehitus. Värskendage neid statistilisi andmeid, lisage mõned trendikad märksõnad, võib-olla lisage üks või kaks ägedat infograafikat. Voila! Teil on “uus” sisu, mida otsingumootorid söövad.

Milleks vaeva näha?

1. See säästab aega. Vanade materjalide uuendamine? Palju kiiremini. 2. SEO tõuge. Värske sisu = õnnelikud otsingumootorid = paremad kohad. See on nagu digitaalne alkeemia. 3. Teie kliendid tänavad teid. Keegi ei taha lugeda vananenud infot.

Source: Depositphotos

Kuidas seda naelutada:

1. Uurige oma analüütikat. Leia need vanad postitused, mis olid varem superstaarid. Need on teie peamised kandidaadid. 2. Kontrollige fakte ja ajakohastage. 2020 helistas, ta tahab oma andmeid tagasi. Veendu, et kõik on ajakohane. 3. Võtmesõnade uurimise aeg. Mis on sinu valdkonnas praegu kuum? Põimige need terminid loomulikult sisse. 4. Visuaalid on olulised. Lisage mõned uued pildid, võib-olla ka video. Inimesed armastavad seda. 5. Mõtle mitme platvormi peale. Kas sellest uuendatud blogipostitusest võib saada tapja Instagrami karussell? See asi toimib. Küsige lihtsalt HubSpoti inimestelt. Nad on täheldanud suurt tõusu liikluses ja konversioonides. E-kaubanduse maailmas tähendab eesotsas olemine, et tuleb töötada targemalt, mitte ainult kõvemini. Ajalooline optimeerimine on teie salarelv aastaks 2024. Küsimus on selles, kuidas kasutada maksimaalselt ära seda, mis teil on, hoida oma sisu värskena ja anda otsingumootoritele (ja teie klientidele) täpselt seda, mida nad otsivad. Niisiis, mida te ootate? Aeg on sukelduda sisuarhiivi ja alustada nende digitaalsete teemantide lihvimist. Teie SEO tänab teid ja ka teie tulemuslikkus. Paneme need vanad leheküljed uuesti särama!

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7 sisustrateegiat, mis suurendavad e-kaubanduse müüki kuni 42% võrra
9 min. lugemist

7 sisustrateegiat, mis suurendavad e-kaubanduse müüki kuni 42% võrra

Enamik e-kaubanduse kaubamärke viskab raha reklaami peale ja imestab, miks müük on madalseisus. Siin on see, mida nad jätavad vahele: 84% inimestest ostab pärast tootevideo vaatamist ja strateegilist sisu kasutavad kaubamärgid näevad 6 korda rohkem pöördumisi kui need, kes tuginevad ainult reklaamidele. Pärast seda, kui oleme aidanud 200+ e-kaubanduse kaubamärgil sisuturunduse abil oma tulusid suurendada, […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Isikupärastamise roll sisuturunduses
9 min. lugemist

Isikupärastamise roll sisuturunduses

E-kaubanduse sisuturunduse personaliseerimine on kujunenud võimsaks strateegiaks, mille abil püüda tähelepanu, suurendada kaasatust ja edendada lojaalsust. Kuid lisaks praktilisele kasule on isikupärastamine ka sügavuti seotud tarbijapsühholoogiaga, kasutades inimkäitumist ja kognitiivseid eelarvamusi, et luua mõttekaid kogemusi, mis muudavad reklaami kasulikuks.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Sisu lokaliseerimise strateegiad globaalse e-kaubanduse jaoks
23 min. lugemist

Sisu lokaliseerimise strateegiad globaalse e-kaubanduse jaoks

Common Sense Advisory’i 2024. aasta uuringu kohaselt suurendabsisu lokaliseerimine ettevõtete globaalset müüki 3x tõenäolisemalt. Näitame teile viis praktilist lokaliseerimismeetodit, mis töötavad globaalses e-kaubanduses juba praegu. Need meetodid keskenduvad tõlkimise kvaliteedile, kultuurilisele kohandamisele ja turupõhisele SEO-le – kolmele tegurile, mis mõjutavad otseselt rahvusvahelise müügi tulemuslikkust.

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata