
See on nutikas ja taskukohane viis püsida klientidega regulaarselt ja juhuslikult kursis. Uuringud näitavad, et üle 90% tarbijatest kontrollib oma e-kirju iga päev ja uudiskirjade puhul on viimastel kuudel isegi suurenenud suhtlus. E-kirjaturunduse investeeringu tasuvus on tõesti suur, kui te teate, kuidas seda teha. Selle eelistest ja sammudest, mida peate tegema, et luua fantaasiarikas uudiskiri, saate lugeda sellest jaotisest. Täna aga vaatleme, millistele ettevõtjatele on e-kirjaturundus kõige kasulikum ja miks.
Sõltumata teie ettevõtte suurusest või sektorist, milles tegutsete, võib e-kiri pakkuda mitmesuguseid ärivõimalusi, alates juhtide genereerimisest kuni klientide interaktiivse kaasamiseni äriotsustesse. Näiteks saate lasta neil hääletada uue toote, selle värvi või materjali üle, mida nad kindlasti hindavad (ja võib-olla isegi ostavad).
Loomulikult on e-turundus piisavalt paindlik, et seda saaks kohandada keerukate turunduseesmärkide saavutamiseks, sõltuvalt teie vajadustest, infrastruktuurist ja organisatsioonilistest võimalustest.
E-posti turundus on jaemüüjate jaoks hädavajalik
Ja kui mitte hädavajalik, siis oleks pehmelt öeldes ebaprofessionaalne seda kanalit mitte täielikult ära kasutada. See on nende jaoks hädavajalik ja võib peaaegu kindlasti muuta turundustegevuse kasumiks.Andmete kogumise ja klienditeabe põhjal saavad jaemüüjad luua täiesti sihipäraseid ja asjakohaseid e-posti uuendusi, mis tabavad eesmärki. Mida see tähendab? See tähendab, et te avate märksa tõenäolisemalt allahindluse e-kirja varem vaadatud tootepakkumise kohta kui mittespetsiifilise e-kirja. Jaemüüja saab kasutada kõiki kogutud andmeid, et suurendada vastuvõtjate kaasamist.
Mõelge järele – milliseid e-kirju avate kõige sagedamini? Need, mis on isikustatud ja mis tekitavad tunde, et olete neid oodanud. Tootediskontod, virtuaalsed sünnipäeva- või puhkusetervitused, kutsed üritustele ja messidele, kus jaemüüja osaleb. See kõnetab meid otse ja loomulikult meeldib see meile.

Source: Depositphotos
Finantsteenused, kindlustus ja pangandus on tihedalt tagapool.
Miks see nii on? E-post on tõsisem ja püsivam kui näiteks sotsiaalvõrgustikud. Lihtsalt öeldes usaldame tõenäolisemalt midagi, mis tuleb meile uudiskirja vormis, kui Facebooki või Instagrami postitust (või isegi LinkedIni). Need tööstusharud (st need, millele me usaldame oma raha või tervist) saavad kõige rohkem kasu sellest, et meilikõnede avamismäärad ja hilisemad konversioonimäärad on klientidega suhtlemisel kõige kõrgemad. Nendel ettevõtetel on suur hulk tundlikke andmeid üksikisikute kohta, seega on neil lihtne suunata uudiskirja teemarida ja sisu tõeliselt isikupäraselt. Võtame näiteks tuhandeaastase inimese, kes plaanib maja või korteri ostmist ja kaalub, milline on parim kodu rahastamise vorm. Pangad koguvad andmeid säästukava eelistuste, Google’i otsingute ja tema kontoteabe kohta, mis tähendab ainult üht. Meie tuhandeaastane inimene saab e-kirja koos säästukavaga, mis aitab tal oma eesmärki saavutada.

Source: Depositphotos
Turism ja külalislahkus? E-posti turundus on mõistlik ka nende tööstusharude jaoks
Nad leidsid selle pandeemia ajal, kui nad võtsid kasutusele online-tellimise, toidu kogumise ja muud funktsioonid, mida nad soovisid oma klientidele tutvustada. Midagi nii lihtsat – kuid keerulist – nagu e-turundus aitas ka kõige raskemini tabatud tööstusharudel pandeemia üle elada. E-kirjad teavitasid inimesi lahtiolekuaegadest, ruumides viibivate inimeste arvust (piirangute ajal) ja isegi sellest, kas nad võisid oma külastuse ajal kohtuda kellegi potentsiaalselt nakatunuga. Transpordiettevõtted teavitasid kliente, et nende sõidukid on desinfitseeritud ja on endiselt kasutusvalmis. Hotellid saatsid teavet selle kohta, millal, kus ja kuidas nad tegutsevad, et klientidel oleks võimalikult lihtne liikuda kehtivate määrustega. Teise võimalusena pakkusid nad neile püsikliendisoodustusi. Kõik kasutades e-turundust ja paari lihtsat vahendit.

Source: Depositphotos
Mittetulundusühingutel ja kodanikeühendustel on käes väärtuslik vahend
Nad saavad kasutada e-posti teel allkirjade kogumiseks või kaitsetaotlejate õiguste kaitsmiseks väga tõhusalt. Paljud ühiskondlikud rühmitused saavad e-posti turunduse abil tõhusalt koguda kümneid tuhandeid allkirju heale eesmärgile. E-kirjad sisaldavad sageli fotosid koos otsese eesnimega, millele järgneb abitaotlus – rahaline või materiaalne -. Olgem ausad, kas pole mitte veidi raskem sõna võtta, kui meid kõnetatakse nimeliselt ja me teame kogutud andmete põhjal, et puurikasvatus, maavärin Türgis või sõda Ukrainas on meile südamelähedane asi?
Kursused ja koolitused nupuvajutusega
E-posti turundus on oluline ka neile, kes on otsustanud tegeleda äritegevusega ainult internetis, pakkudes veebipõhiseid kursusi, koolitusi, keelekoole või isegi joogatunde. Ühe klikiga saate oma e-posti andmebaasi muuta tõelisteks klientideks. Jällegi, hästi kirjutatud ja isikupärastatud e-kiri on palju rohkem väärt kui juhuslik postitus sotsiaalvõrgustikus.
Vaatame lühidalt, millised on e-kirjaturunduse peamised eelised:
- Tekitab klientides huvi – eriti kui olete müügile orienteeritud ettevõte, on e-kirjadel ja muudel personaliseeritud uudiskirjade vormidel (nt sünnipäeva sooduskoodid jne) suur võimalus tekitada potentsiaalsetes klientides huvi. Lihtsalt öeldes, kui nad klõpsavad e-kirjast teie veebisaidile, on väga suur tõenäosus, et nad muudavad selle klõpsu tuluks, ostes toote.
- Neile tuletatakse meelde – Saates regulaarselt, kuid mitte liiga sageli e-kirju oma tellijate postkastidesse, tuletate neile oma ettevõtet meelde. Unustasid, kust osta parimaid sokke või käsitsi õmmeldud aluspesu? Ütle neile.
- Sisul on suurem võimalus, et seda nähakse – sotsiaalmeedias on kohese sisu puuduseks see, et see kaob kiiresti ja/või neelab end alla muu, veelgi uuema sisu. E-posti turundusel on seevastu suur eelis – saaja saab seda lugeda endale sobival ajal, tulla selle juurde tagasi, märkida see lugemata või isegi arhiveerida (kui see sisaldab näiteks eespool mainitud allahindluskoode).
- See on suhteliselt odav ja seda on lihtne ajakohastada – tänapäeva e-posti rakendused on väga intuitiivsed ja suhteliselt odavad. Mõned pakuvad isegi piiratud teenuseid tasuta või saate neid proovida kuu aega, enne kui otsustate litsentsi osta. Samal ajal, kui kogute andmeid, mida soovite oma saajatega jagada, saate teavet programmis jooksvalt salvestada. Seejärel saate e-kirja lõplikku vormi toimetada ja saata selle tuhandetesse e-postkastidesse.