2 min. lugemist

Millised on kõikehõlmava turunduse trendid aastal 2025?

Aastal 2025 seisavad veebipõhised jaemüüjad silmitsi enneolematu väljakutsega: tarbijate tähelepanu on killustunud arvukatesse rakendustesse, platvormidesse ja seadmetesse. Hiljutised uuringud näitavad dramaatilist muutust tarbijate käitumises - lineaarne telerivaatamine on langenud alla 50% kogu ekraaniajast.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Millised on kõikehõlmava turunduse trendid aastal 2025?
Allikas: Depositphotos

Kõikide kanalite turunduse tõus

  • 42% meediaspetsialistidest peab televisiooni ja kõikehõlmavaid formaate 2025. aasta peamiseks prioriteediks.
  • CTV ja mobiilireklaami kombineerimine suurendab brändi teadvustamist 67% võrra.
  • Omnikanal ühendab puutepunktid sujuvaks kliendireisiks platvormide lõikes

Omnikanal vs. multikanal: Peamised erinevused

Omnikanal pakub:

  • Ühtset kliendi teekonda kõigis kokkupuutepunktides
  • Järjepidev kommunikatsioon sõltumata kanalist
  • Isikupärastatud sõnumid, mis põhinevad ühtsetel andmetel
  • Reklaamieelarve tõhus kasutamine
omnichannel trends

Source: Tead

Samal ajal kui mitmekanaliline näitab tugevaid tulemusi:

  • Mitme kanaliga kampaaniad saavutavad 287% kõrgema ostumäära võrreldes ühe kanaliga lähenemisviisidega.
  • Kuid kanalid toimivad siiludes
  • Sõnumid erinevad kanalite vahel
  • Andmed jäävad kanalite kaupa isoleerituks

Soovitused e-kaubanduse edu saavutamiseks

  1. Looge ühtne sõnumite edastamise strateegia kõigil platvormidel
  2. Investeerige iga kanali jaoks optimeeritud sisusse, säilitades samal ajal brändi järjepidevuse.
  3. Kasutage andmeid kontekstipõhiseks personaliseerimiseks
  4. Jälgige tulemuslikkust kõigis kokkupuutepunktides

2025. aastal on edu saavutamiseks vaja minna kaugemale mitmekanalilisest kohalolekust, et luua ühtsed brändikogemused, mis kõnetavad kõiki kliendikontakte.

Kas olete valmis digitaalseks muutuseks? Avastage meie viimastes artiklites rohkem teadmisi tehisintellekti kohta turunduses, klientide personaliseerimise ja jaemüügimeedia suundumuste kohta 👇.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+