
Kõikide kanalite turunduse tõus
- 42% meediaspetsialistidest peab televisiooni ja kõikehõlmavaid formaate 2025. aasta peamiseks prioriteediks.
- CTV ja mobiilireklaami kombineerimine suurendab brändi teadvustamist 67% võrra.
- Omnikanal ühendab puutepunktid sujuvaks kliendireisiks platvormide lõikes
Omnikanal vs. multikanal: Peamised erinevused
Omnikanal pakub:
- Ühtset kliendi teekonda kõigis kokkupuutepunktides
- Järjepidev kommunikatsioon sõltumata kanalist
- Isikupärastatud sõnumid, mis põhinevad ühtsetel andmetel
- Reklaamieelarve tõhus kasutamine

Source: Tead
Samal ajal kui mitmekanaliline näitab tugevaid tulemusi:
- Mitme kanaliga kampaaniad saavutavad 287% kõrgema ostumäära võrreldes ühe kanaliga lähenemisviisidega.
- Kuid kanalid toimivad siiludes
- Sõnumid erinevad kanalite vahel
- Andmed jäävad kanalite kaupa isoleerituks
Soovitused e-kaubanduse edu saavutamiseks
- Looge ühtne sõnumite edastamise strateegia kõigil platvormidel
- Investeerige iga kanali jaoks optimeeritud sisusse, säilitades samal ajal brändi järjepidevuse.
- Kasutage andmeid kontekstipõhiseks personaliseerimiseks
- Jälgige tulemuslikkust kõigis kokkupuutepunktides
2025. aastal on edu saavutamiseks vaja minna kaugemale mitmekanalilisest kohalolekust, et luua ühtsed brändikogemused, mis kõnetavad kõiki kliendikontakte.
Kas olete valmis digitaalseks muutuseks? Avastage meie viimastes artiklites rohkem teadmisi tehisintellekti kohta turunduses, klientide personaliseerimise ja jaemüügimeedia suundumuste kohta 👇.