
Rapydi uuringu “State of Payments 2024” kohaselt peab 42% ettevõtetest peamiseks riskiks pettust, võrreldes 31%-ga 2022 .aastal .1. Aktsepteerige tehisintellekti uuendusi, kui peate läbirääkimisi regulatiivse ebakindluseüle Pakkudes suuremat personaliseerimist, paremaid otsinguvõimalusi ja reaalajas pettuste tuvastamist, muudab tehisintellekt (AI) 2024. aastal tõenäoliselt online-turge. Siiski on tehisintellekti ümbritsev regulatiivne keskkond tundmatu, mis raskendab kasutuselevõtupüüdlusi. Turuplatsid peavad tegema koostööd makseettevõtetega, kes on nende süsteemide üle läbirääkimistes kogenud, luues samal ajal loomingulisi ideid. Eriti sellistes valdkondades nagu krediidiskoorimine ja riskihindamine on hädavajalik minimeerida võimalikke eelarvamusi tehisintellektipõhistes otsustusprotsessides. Läbipaistvus tehisintellekti pettuse märkimise otsustes nõuab mudeleid, mis toetavad täpselt nende järeldusi.2.Tehisintellekti hinnangute läbipaistvus.Läbirääkimised rahvusvaheliste eeskirjade keerulise võrgustiku üleGlobaalselt tegutsevad digitaalsed ja online-turundusplatvormid seavad internetiturud silmitsi välismaiste eeskirjade labürindiga. Selliste rühmade nagu Financial Action Task Force (FATF) kehtestatud suuniste eiramine võib põhjustada tõsiseid trahve ja kahjustada mainet. Tugevate järelevalvesüsteemide abil, mis tuvastavad kõrge riskiga tehinguid, saavad keerukad makseteenuse pakkujad lihtsustada nõuete täitmist. Tegevuste kaitsmine regulatiivse kontrolli eest sõltub peamiselt ennetavatest meetmetest, sealhulgas rangest hoolsuskohustusest ja paremast tehingute jälgimisest.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study
3. Digitaalajastu tarbijaandmete kaitsmineKliendiandmete kaitsmine on muutunud esmatähtsaks, kuna sellised seadused nagu GDPR nõuavad andmete kogumise ja kasutamise avatust. Veebiturud peaksid olema oma andmehalduspõhimõtete osas selgesõnalised, kui nad soovivad suurendada usaldust ja toetada tarku otsuseid. Suurepärane andmekaitsepoliitika ei kaitse mitte ainult kliendiandmeid, vaid aitab ka luua pühendunud kliendibaasi.4.Eeskujulikud andmed.Võitlus varguste vastu ja tehingute tagamineTundlike andmete kaitsmine ja veebitehingute tagamine on tänapäeva ülemaailmses majanduses esiplaanil. On hädavajalik teha koostööd usaldusväärsete makseettevõtetega, kes pakuvad kohandatud pettustevastaseid strateegiaid. Need lahendused peaksid muutuma vastavalt ettevõtte konkreetsetele vajadustele ja õiguslikele eeskirjadele, tagades nii reaalajas tuvastamise ja riskide vähendamise. Digitaalse ja veebiturunduse praktikud peavad seadma prioriteediks tõhusa pettuste ennetamise, mis sõltub usalduse arendamisest avatud aruandluse ja selge suhtluse kaudu kahtlase käitumise haldamise kohta. Nende takistuste ületamise kaudu saavad veebiturud pakkuda turvalist ja usaldusväärset ruumi nii müüjatele kui ka tarbijatele võrdselt. Edu võtmeks 2024. aasta keerulisel digitaalsel maastikul ja pärast seda on koostöö usaldusväärsete makseteenuse pakkujatega, pidev kohanemine muutuvate ohtudega, kaasaegse tehnoloogia kasutamine ja pidevad haridusalgatused.