3 min. lugemist

Millised on mõned veebiturgude turvalisusega seotud probleemid?

Kaasaegsel digitaalsel maastikul on online-turgudel palju turvaprobleeme, mis ohustavad nende tegevust ja kasutajate usaldust. Ebaausa käitumise keerukus kasvab koos e-kaubanduse laienemisega. Digitaalsed ja veebiturundusstrateegiad peavad arenema, kuna veebiturgudel tuleb lahendada mõned olulised probleemid, kui nad tahavad tagada turvalised tehingud ja säilitada klientide usaldust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Millised on mõned veebiturgude turvalisusega seotud probleemid?
Allikas: Depositphotos

Rapydi uuringu “State of Payments 2024” kohaselt peab 42% ettevõtetest peamiseks riskiks pettust, võrreldes 31%-ga 2022 .aastal .1. Aktsepteerige tehisintellekti uuendusi, kui peate läbirääkimisi regulatiivse ebakindluseüle Pakkudes suuremat personaliseerimist, paremaid otsinguvõimalusi ja reaalajas pettuste tuvastamist, muudab tehisintellekt (AI) 2024. aastal tõenäoliselt online-turge. Siiski on tehisintellekti ümbritsev regulatiivne keskkond tundmatu, mis raskendab kasutuselevõtupüüdlusi. Turuplatsid peavad tegema koostööd makseettevõtetega, kes on nende süsteemide üle läbirääkimistes kogenud, luues samal ajal loomingulisi ideid. Eriti sellistes valdkondades nagu krediidiskoorimine ja riskihindamine on hädavajalik minimeerida võimalikke eelarvamusi tehisintellektipõhistes otsustusprotsessides. Läbipaistvus tehisintellekti pettuse märkimise otsustes nõuab mudeleid, mis toetavad täpselt nende järeldusi.2.Tehisintellekti hinnangute läbipaistvus.Läbirääkimised rahvusvaheliste eeskirjade keerulise võrgustiku üleGlobaalselt tegutsevad digitaalsed ja online-turundusplatvormid seavad internetiturud silmitsi välismaiste eeskirjade labürindiga. Selliste rühmade nagu Financial Action Task Force (FATF) kehtestatud suuniste eiramine võib põhjustada tõsiseid trahve ja kahjustada mainet. Tugevate järelevalvesüsteemide abil, mis tuvastavad kõrge riskiga tehinguid, saavad keerukad makseteenuse pakkujad lihtsustada nõuete täitmist. Tegevuste kaitsmine regulatiivse kontrolli eest sõltub peamiselt ennetavatest meetmetest, sealhulgas rangest hoolsuskohustusest ja paremast tehingute jälgimisest.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study

3. Digitaalajastu tarbijaandmete kaitsmineKliendiandmete kaitsmine on muutunud esmatähtsaks, kuna sellised seadused nagu GDPR nõuavad andmete kogumise ja kasutamise avatust. Veebiturud peaksid olema oma andmehalduspõhimõtete osas selgesõnalised, kui nad soovivad suurendada usaldust ja toetada tarku otsuseid. Suurepärane andmekaitsepoliitika ei kaitse mitte ainult kliendiandmeid, vaid aitab ka luua pühendunud kliendibaasi.4.Eeskujulikud andmed.Võitlus varguste vastu ja tehingute tagamineTundlike andmete kaitsmine ja veebitehingute tagamine on tänapäeva ülemaailmses majanduses esiplaanil. On hädavajalik teha koostööd usaldusväärsete makseettevõtetega, kes pakuvad kohandatud pettustevastaseid strateegiaid. Need lahendused peaksid muutuma vastavalt ettevõtte konkreetsetele vajadustele ja õiguslikele eeskirjadele, tagades nii reaalajas tuvastamise ja riskide vähendamise. Digitaalse ja veebiturunduse praktikud peavad seadma prioriteediks tõhusa pettuste ennetamise, mis sõltub usalduse arendamisest avatud aruandluse ja selge suhtluse kaudu kahtlase käitumise haldamise kohta. Nende takistuste ületamise kaudu saavad veebiturud pakkuda turvalist ja usaldusväärset ruumi nii müüjatele kui ka tarbijatele võrdselt. Edu võtmeks 2024. aasta keerulisel digitaalsel maastikul ja pärast seda on koostöö usaldusväärsete makseteenuse pakkujatega, pidev kohanemine muutuvate ohtudega, kaasaegse tehnoloogia kasutamine ja pidevad haridusalgatused.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU