
Kvaliteet, järjepidevus ja lähedus on lojaalsuse loomise nurgakivid. Need kaaluvad isegi sellised atraktiivsed aspektid nagu allahindlused ja sooduspakkumised üles. Usaldus e-kaubanduse vastu on tähtsam kui kõik muu.

Source: Intuit
Kui otsustate klientidele kingitusi teha, siis võtab see kindlasti
Inimesed kipuvad andma tagasi seda, mida nad on teistelt saanud. Nad reageerivad loomulikult positiivselt kingitusele, isegi kui nad ei ole seda palunud. Kliendi ja kaubamärgi vaheline suhe jääb tugevaks, kui tarbija tunneb, et toimub väärtuse vahetus – et ta saab midagi tagasi oma lojaalse käitumise eest.
31% tarbijatest peab oluliseks, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega. 64% 18-34-aastastest ootab, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega (võrreldes 53%-ga üldiselt).
Usaldus ei ole tühi fraas
Identiteet on brändi kujundamisel oluline, sest see peegeldab, kuidas bränd end kliendiga samastab. Tarbijad eelistavad kaubamärke, mis peegeldavad nende väärtusi, mis aitab neil vältida ebamugavustunnet, kui nad tunnevad nende väärtuste vahel konflikti. Üha enam valivad inimesed selliseid kaubamärke, mis tunnevad, et need peegeldavad neid end.
35% tarbijatest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid paneksid neid end hästi tundma. 23% 18-24-aastastest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid peegeldaksid nende isiklikke väärtusi (võrreldes 18%-ga üldiselt).
Ulatuslik uuring hõlmas andmeid USAst, Kanadast, Austraaliast ja Ühendkuningriigist.