2 min. lugemist

Mis on brändi lojaalsuse võti?

E-kaubanduse arenevas maailmas, kus iga kliki loeb, on oluline mõista tarbijate käitumise keerukust. Intuit'i põhjalik aruanne "The Science of Loyalty" (Lojaalsuse teadus) uurib põhjalikult tarbijate mõtteviisi ja paljastab, mis peitub brändi lojaalsuse taga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mis on brändi lojaalsuse võti?
Allikas: Depositphotos

Kvaliteet, järjepidevus ja lähedus on lojaalsuse loomise nurgakivid. Need kaaluvad isegi sellised atraktiivsed aspektid nagu allahindlused ja sooduspakkumised üles. Usaldus e-kaubanduse vastu on tähtsam kui kõik muu.

Source: Intuit

Kui otsustate klientidele kingitusi teha, siis võtab see kindlasti

Inimesed kipuvad andma tagasi seda, mida nad on teistelt saanud. Nad reageerivad loomulikult positiivselt kingitusele, isegi kui nad ei ole seda palunud. Kliendi ja kaubamärgi vaheline suhe jääb tugevaks, kui tarbija tunneb, et toimub väärtuse vahetus – et ta saab midagi tagasi oma lojaalse käitumise eest.

31% tarbijatest peab oluliseks, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega. 64% 18-34-aastastest ootab, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega (võrreldes 53%-ga üldiselt).

Usaldus ei ole tühi fraas

Identiteet on brändi kujundamisel oluline, sest see peegeldab, kuidas bränd end kliendiga samastab. Tarbijad eelistavad kaubamärke, mis peegeldavad nende väärtusi, mis aitab neil vältida ebamugavustunnet, kui nad tunnevad nende väärtuste vahel konflikti. Üha enam valivad inimesed selliseid kaubamärke, mis tunnevad, et need peegeldavad neid end.

35% tarbijatest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid paneksid neid end hästi tundma. 23% 18-24-aastastest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid peegeldaksid nende isiklikke väärtusi (võrreldes 18%-ga üldiselt).

Ulatuslik uuring hõlmas andmeid USAst, Kanadast, Austraaliast ja Ühendkuningriigist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas GymBeam laienes Slovakkiast 16 Euroopa turule
8 min. lugemist

Kuidas GymBeam laienes Slovakkiast 16 Euroopa turule

Mida on tegelikult vaja selleks, et luua ettevõte, mis töötab 16 erinevas riigis? Beatrix Vojtekova, GymBeami turundusjuht, teab seda omast käest – ta on aidanud kasvatada Slovakkia idufirmast 200 miljoni euro suuruse fitnessibrändi. Selles vestluses jagab ta tõelisi lugusid rahvusvahelise laienemise taga – võidud, vead ja õppetunnid, millest iga kasvav ettevõte saab õppida.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Miks liiga paljud logod ajavad kliente segadusse (tõelised juhtumiuuringud)
9 min. lugemist

Miks liiga paljud logod ajavad kliente segadusse (tõelised juhtumiuuringud)

Kujutlege seda: Te kujundate kutseid oma suurimatele hulgimüügipartneritele ja teil on vaja ühte kujundusse suruda 12 erinevat logo. Kõlab keeruline? See oli minu reaalsus ühes suures moebrändis – kuni me avastasime, kuidas liiga palju logosid ajab kliendid segadusse ja kahjustab brändi äratundmist. Pärast enam kui 20 aastat globaalsete kaubamärkide jaoks disainimist olen õppinud, et lihtsus […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Brändi identiteedi ja selle tähtsuse mõistmine
8 min. lugemist

Brändi identiteedi ja selle tähtsuse mõistmine

Tänu tehisintellekti abil loodud visuaalidele ja lõputule turundusmürale on disain muutumas kaubanduslikuks – ja ilma tugeva, eristuva brändiidentiteedita on oht, et brändid sulanduvad ühesuguse merre. E-poodide omanike ja e-kaubanduse turundajate jaoks on see veelgi olulisem. Kuna lugematuid poode on vaid ühe kliki kaugusel, on teie brändi identiteet see, mis paneb ideaalsed kliendid peatuma, jääma ja […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands