2 min. lugemist

Mis on brändi lojaalsuse võti?

E-kaubanduse arenevas maailmas, kus iga kliki loeb, on oluline mõista tarbijate käitumise keerukust. Intuit'i põhjalik aruanne "The Science of Loyalty" (Lojaalsuse teadus) uurib põhjalikult tarbijate mõtteviisi ja paljastab, mis peitub brändi lojaalsuse taga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mis on brändi lojaalsuse võti?
Allikas: Depositphotos

Kvaliteet, järjepidevus ja lähedus on lojaalsuse loomise nurgakivid. Need kaaluvad isegi sellised atraktiivsed aspektid nagu allahindlused ja sooduspakkumised üles. Usaldus e-kaubanduse vastu on tähtsam kui kõik muu.

Source: Intuit

Kui otsustate klientidele kingitusi teha, siis võtab see kindlasti

Inimesed kipuvad andma tagasi seda, mida nad on teistelt saanud. Nad reageerivad loomulikult positiivselt kingitusele, isegi kui nad ei ole seda palunud. Kliendi ja kaubamärgi vaheline suhe jääb tugevaks, kui tarbija tunneb, et toimub väärtuse vahetus – et ta saab midagi tagasi oma lojaalse käitumise eest.

31% tarbijatest peab oluliseks, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega. 64% 18-34-aastastest ootab, et kaubamärgid premeeriksid neid eripakkumiste ja allahindlustega (võrreldes 53%-ga üldiselt).

Usaldus ei ole tühi fraas

Identiteet on brändi kujundamisel oluline, sest see peegeldab, kuidas bränd end kliendiga samastab. Tarbijad eelistavad kaubamärke, mis peegeldavad nende väärtusi, mis aitab neil vältida ebamugavustunnet, kui nad tunnevad nende väärtuste vahel konflikti. Üha enam valivad inimesed selliseid kaubamärke, mis tunnevad, et need peegeldavad neid end.

35% tarbijatest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid paneksid neid end hästi tundma. 23% 18-24-aastastest ütleb, et on oluline, et kaubamärgid peegeldaksid nende isiklikke väärtusi (võrreldes 18%-ga üldiselt).

Ulatuslik uuring hõlmas andmeid USAst, Kanadast, Austraaliast ja Ühendkuningriigist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas suurendada bränditeadlikkust?
3 min. lugemist

Kuidas suurendada bränditeadlikkust?

Tõhusad bränditeadlikkuse strateegiad võivad oluliselt mõjutada teie ettevõtte kasvu, klientide lojaalsust ja üldist edu. Suurendades oma brändi nähtavust, ei meelita te mitte ainult uusi kliente, vaid tugevdate ka oma positsiooni olemasolevate klientide mõtetes. Alates digitaalsete platvormide kasutamisest kuni meeldejäävate kogemuste loomiseni on oma brändi kohaloleku tõstmiseks mitmeid viise. Uurime mõningaid tõestatud meetodeid , et suurendada […]

Loe artiklit
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+